Jump to content

een paar algemene vragen van een newbie

Recommended Posts

1e hoe/waar kan ik in een keer mn topics terugvinden, ook als er niet op is gereageerd? 2e is er op t forum een woordenboekje voor de dampende digibeet, bv. bump, en damptermen, die voor mij nieuw zijn? 3e persoonlijk, ik heb een spierziekte, mijn recoilen lijkt op een lachfilm (duurt ook ong. 1,5 uur) graag tips, bv. gereedschapjes, makkelijke rda's en trucjes. bvd. kees :a20

Heel vervelend zo een spierziekte, maar ik vraag me af wat je aan het recoilen bent of wilt gaan doen. Ik denk dat fabrieks coils ook niet echt mee valt, als je een RBA hebt is dat toch wel een stuk makkelijker en ook handigheidjes voor te vinden. Zo heeft Cyberhuub een handige coil hulp gemaakt http://www.dampforum.nu/index.php?topic=23647.0

Misschien is de XL DIY meeting wel iets voor je, en mocht dat niet lukken wil ik je best een keer komen helpen.

1e hoe/waar kan ik in een keer mn topics terugvinden, ook als er niet op is gereageerd? 2e is er op t forum een woordenboekje voor de dampende digibeet, bv. bump, en damptermen, die voor mij nieuw zijn? 3e persoonlijk, ik heb een spierziekte, mijn recoilen lijkt op een lachfilm (duurt ook ong. 1,5 uur) graag tips, bv. gereedschapjes, makkelijke rda's en trucjes. bvd. kees :a20

Kijk eens: Dampwoordenboek, onderdeel van de Wiki die ze aan het opzetten zijn.

Heel vervelend zo een spierziekte, maar ik vraag me af wat je aan het recoilen bent of wilt gaan doen. Ik denk dat fabrieks coils ook niet echt mee valt, als je een RBA hebt is dat toch wel een stuk makkelijker en ook handigheidjes voor te vinden. Zo heeft Cyberhuub een handige coil hulp gemaakt https://www.fasttech.com/products/1672200

Misschien is de XL DIY meeting wel iets voor je, en mocht dat niet lukken wil ik je best een keer komen helpen.

bedankt lamppie (eindhoven natuurlijk), heb een omega rda en dat is een lastige. voorlopig probeer ik t zelf, kijken, lezen en oefenen. bij de link zie ik een mod, niet de coilhulp van Cyberhuub, toch bedankt kees

Heel vervelend zo een spierziekte, maar ik vraag me af wat je aan het recoilen bent of wilt gaan doen. Ik denk dat fabrieks coils ook niet echt mee valt, als je een RBA hebt is dat toch wel een stuk makkelijker en ook handigheidjes voor te vinden. Zo heeft Cyberhuub een handige coil hulp gemaakt https://www.fasttech.com/products/1672200

bedankt lamppie (eindhoven natuurlijk), heb een omega rda en dat is een lastige. voorlopig probeer ik t zelf, kijken, lezen en oefenen. bij de link zie ik een mod, niet de coilhulp van Cyberhuub, toch bedankt kees

gaat t zo wel goed

Als je nou helemaal rechtsboven in de hoek van de pagina kijkt zie je daar een V staan. Als je daar op klikt flipt die om met het puntje naar boven. Kijk dan links bovenaan en dan zie je staan: Hallo Keesmees Daaronder staan 3 regels:

Hallo Keesmees

Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek.

Toon alle ongelezen berichten.

Toon nieuwe reacties op jouw berichten.

Als je op de onderste van die drie klikt krijg je alle topics te zien waar je ooit in hebt gereageerd en waar nadien iemand anders weer iets heeft geschreven. Ook kan je van je eigen topics een bookmark maken die je dan weer kan terugvinden onder "Mijn Bookmarks" in de commandoregel bovenaan de pagina.

Index Help Arcade Zoek Profiel Mijn berichten Mijn Bookmarks Kalender Knowledge Base Leden Uitloggen

gaat t zo wel goed

Ik zag het ook en inmiddels ook aangepast  :grins En zelf blijven proberen is altijd goed, maar mocht het zo zijn dat het niet wil lukken dan wil ik je graag een keer komen helpen.