Jump to content

Hoeveel ml dampen jullie per dag?


Guest Lien

Recommended Posts

Guest Lien

Ik ben dus een nieuwe damper en eigenlijk kan ik pas sinds vandaag zeggen dat ik eindelijk pas echte voldoening voel. Ik heb vast heel veel meer gedampt aan nicotine deze week dan ik normaal met sigaretten deed. Ik heb er vandaag eens op gelet hoeveel ik verdamp. Het zijn toch wel bijna 2,5 milliliters van 10 mg. Hoeveel ml dampen jullie per dag en hoeveel mg heeft jullie liquid?

Link to comment
Share on other sites

Guest Toebaxman

Ik zit zo rond de 10 ml op een dag op 3mg/ml (afhankelijk natuurlijk hoe lang mijn "dag'is en of ik werk etc )

Maar meestal 5ml tussendoor en al gauw nog eens 5 ml als ik thuis achter de pc zit .. :mmm

Link to comment
Share on other sites

Rond de 3 a 4 ml per dag. Alleen iedere keer als ik een stap lager qua nic gaat mijn liquidgebruik omhoog.

Zo ben ik sinds vorige week naar de 3 mg gegaan en zit nu op een kleine 6 a 8 ml per dag. Maar dit zal in de loop van de komende week wel weer zakken.

Link to comment
Share on other sites

Guest harry1962

Nou,Lien, zat daar ook ff op te letten, de rookshops knallen de prijzen omhoog? (want extra sticker? + kleine flesjes?), nog even ,en ik ga weer gewoon a-tjes roken! Doe normaal man! EU betekent niet dat je prijzen met 20% omhoog moeten!!

Link to comment
Share on other sites

Guest harry1962

0p mezelluf , zoiets van 6,95 voor 20 ml en nu 3,99 voor 10 ml, doei, neem je zus in de maling.

Link to comment
Share on other sites

Ik ben dus een nieuwe damper en eigenlijk kan ik pas sinds vandaag zeggen dat ik eindelijk pas echte voldoening voel. Ik heb vast heel veel meer gedampt aan nicotine deze week dan ik normaal met sigaretten deed. Ik heb er vandaag eens op gelet hoeveel ik verdamp. Het zijn toch wel bijna 2,5 milliliters van 10 mg. Hoeveel ml dampen jullie per dag en hoeveel mg heeft jullie liquid?

Ik denk dat ik zo'n 3 a 4 ml per dag damp op ongeveer 6 mg nicotine (ongeveer omdat ik soms nog even wat meer nodig heb, dan damp ik 9 mg nicotine).

Succes met het stoppen met roken, en hartstikke goed dat je nu dampt!!

:duim

Link to comment
Share on other sites

Deze vraag is a vaker gesteld, daar bestaat ook al een forum poll over:

http://www.dampforum.nu/index.php?topic=2825.0;viewresults

Het zijn toch wel bijna 2,5 milliliters van 10 mg. Hoeveel ml dampen jullie per dag en hoeveel mg heeft jullie liquid?

Dat is 25 mg op een hele dag. Maar daar krijg je maar een fractie van binnen, het meeste blaas je gewoon weer uit omdat het in vloeibare vorm in microscopische dampdruppeltjes zit. De nicotine die gasvormig in sigarettenrook zit daar neemt je lichaam veel meer van op.

Nou,Lien, zat daar ook ff op te letten, de rookshops knallen de prijzen omhoog? (want extra sticker? + kleine flesjes?), nog even ,en ik ga weer gewoon a-tjes roken! Doe normaal man! EU betekent niet dat je prijzen met 20% omhoog moeten!!

Als je nou zelf je e-liquid maakt ben je een stuk goedkoper uit. Als je een beetje slim inkoopt kan je je eigen liquid maken voor ongeveer € 0,60 per 10 ml.

Link to comment
Share on other sites

Ongeveer 3 ml per dag op 12mg. Maar ik ben sinds een week of 2 gezakt naar 6mg en nu damp ik wel meer, bijna 5ml per dag. Ik ga ervan uit dat dit vanzelf weer minder gaat worden, maar zo niet dan ga ik weer terug naar 12mg en is mijn experiment mislukt...

Link to comment
Share on other sites

Guest Diertje

Iets van 6 à 7 ml per dag, sinds gisteren op 4 mg/ml (daarvoor een paar weken op 6 en daarvoor altijd op 9). En hoop ook dat het minder zal worden.. toch ligt je liquid verbruik ook aan welke damper je gebruikt, bij een dualcoil gaat het twee keer zo snel (niet dat ik een dualcoil gebruik hoor :')

Ik damp ook zelfmaak liquids, dat is een stuk goedkoper en goed aan te passen aan je eigen wensen :duim

Link to comment
Share on other sites

Guest Zimphire

10 tot 15ml per dag op 6mg.

Same here. 6mg en alleen drippen.

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Guest jopijpe

HoliMolie, wat gebruiken sommige van jullie veel ml's per dag zeg  :shock  ik mag blij wezen dat ik de 1.6 tank leeg krijg  :cigar

Link to comment
Share on other sites

HoliMolie, wat gebruiken sommige van jullie veel ml's per dag zeg  :shock  ik mag blij wezen dat ik de 1.6 tank leeg krijg  :cigar

Hier is het ook niet normaal hoor. Ik drip alleen in een trident op 0,4 tot 0,5ohm in een dual coil setup. Dat zuipt letterlijk liquid met Lung inhales. Denk dat ik met een standaard tank zo rond de 5ml zal zitten.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ik damp tussen de 6 a 7 ml weg op 6 mg nic helft ongeveer aan KK en de rest DIY op 3 mg nic

Ik heb  de Booster en die lust nogal wat, en de justfog maxi idem

Mijn ecabje en eroll zijn beduidend kleiner en fijner en ook zuiniger in verbruik.  :blij

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...