Jump to content

Wat ben je nú aan 't dampen?


tomtactix

Recommended Posts

En ja hoor, de cookie butter van loaded zowel in kylin als dead rabbit gedaan en in beide erg lekker. Denk inmiddels al zeker 4ml op te hebben! Blijf wel baker's daughter van coil spill prefereren, maar de cookie butter is zeker een aanrader!

Verstuurd vanaf mijn VKY-L09 met Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Dekang Beat Blend als tegenhanger van en als afwisseling voor mijn diy smaakjes.
Wat is het voor smaak?

Verstuurd vanaf mijn VKY-L09 met Tapatalk

Nu cinnamon glazed blueberry scone van barista brew.

Verstuurd vanaf mijn VKY-L09 met Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 23-5-2018 at 22:59, MissFog said:

Forest Affair. Ik had er echt hoge verwachtingen van maar hier kan ik echt niks mee.

Hoi, precies wat jij omschrijft. De rare nasmaak. Ik was een van mijn batches aan het controleren, namelijk chocolate van Revolute. Toen wilde ik toch weer ff kijken bij de forrest affair. Ik had alleen de coil niet omgespoeld dus daar zat nog de chocolate in. Uiteindelijk kwam de forrest affair erbij en toen ging er een wereld open... stoute schoenen aan gedaan en een paar druppels chocolate erbij gedaan. Wat een combi zeg. Precies de bosbessen maar zonder dat ene scherpe randje

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Mtb Zuidwijk said:

Met een vleugje "Ietswatiknietthuiskanbrengen_maar wel lekker is")

De cognac?

raar hoe iedereen een liquid anders ervaart(door build,dampmethode,wattage,whatever)

ik proef echt stevig de cognac met een vleugje druiven(iets fruitigs in ieder geval)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, KapiteinKoek94 said:

Hoi, precies wat jij omschrijft. De rare nasmaak. Ik was een van mijn batches aan het controleren, namelijk chocolate van Revolute. Toen wilde ik toch weer ff kijken bij de forrest affair. Ik had alleen de coil niet omgespoeld dus daar zat nog de chocolate in. Uiteindelijk kwam de forrest affair erbij en toen ging er een wereld open... stoute schoenen aan gedaan en een paar druppels chocolate erbij gedaan. Wat een combi zeg. Precies de bosbessen maar zonder dat ene scherpe randje

Zou ik zelf nooit (expres) uit proberen, maar zeker het experimenteren waard dan! FA als solo vind ik echt niks, haha, dus niks te verliezen. Thanks voor de tip ? 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Sebas said:

De cognac?

raar hoe iedereen een liquid anders ervaart(door build,dampmethode,wattage,whatever)

ik proef echt stevig de cognac met een vleugje druiven(iets fruitigs in ieder geval)

 

O, dat zou makkelijk kunnen ja ... (Heb nog nooit cognac gedronken, ben meer van het bier ?)

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Iced Raspberry van Flavourtec in de Savour en Iced Watermelon in de Merlin Mini. In mijn herinnering waren ze lekkerder, maar dat zal ook aan andere setups liggen (en wellicht een beetje verwend geraakt zijn ?) dan toen ik net begon met dampen en smaakjes aan het ontdekken was.

 

Alsnog fijne liquids, lekker fris maar niet té.

Link to comment
Share on other sites

Paradise Delight van Mom&Pop
Gemixt met 50/50 6 mg Nic en twee weken steepen en hij is heeeeerlijk! Echt tropisch smaakje en smaakt nog lekkerder met een coil op 0,5 ohm.
Super, ik proef voornamelijk ananas.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, L33ntje said:

Zo ontstaan de leukste smaken ; per ongeluk dingen mengen die je nooit bij elkaar in zou gooien ? 

 

Dat heb ik ook weleens, maar alleen vergeet ik dan wat ik ook weer precies bij elkaar heb gegoten en in welke verhoudingen....

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Wacht..... is de ontevreden damper nu dan toch tevreden ? :cheerpon

Ja, absoluut!! Sinds ik andere dampwaar gebruik en weer nicotine toevoeg mag ik zeggen dat het goed bevalt. Een wereld van verschil![emoji2]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Pimmm said:

Valt me net op dat ik heel vaak de hik heb als ik aan het dampen ben, is dit herkenbaar?

 

Ik had juist vaak de hik met roken (i.c.m. alcohol en -daardoor- veel praten), niet meer met dampen. Waarschijnlijk iets met hoe je al dan niet lucht hapt tijdens je bezigheden.

 

Gouden tip bij de (hoe dan ook) hik: drink een glas water, maar dan andersom, zet je lippen aan de andere kant van het glas en drink het glas leeg, het makkelijkst (zonder morsen) gaat dat als je (voorovergebogen) staat.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, tsiis said:

 

Ik had juist vaak de hik met roken (i.c.m. alcohol en -daardoor- veel praten), niet meer met dampen. Waarschijnlijk iets met hoe je al dan niet lucht hapt tijdens je bezigheden.

 

Gouden tip bij de (hoe dan ook) hik: drink een glas water, maar dan andersom, zet je lippen aan de andere kant van het glas en drink het glas leeg, het makkelijkst (zonder morsen) gaat dat als je (voorovergebogen) staat.

Haha echt? Zal ik eens proberen, thx vd tip, want dat is echt irritant.

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, Pimmm said:

Haha echt? Zal ik eens proberen, thx vd tip, want dat is echt irritant.

Ik doe die methode ook vaak (ik heb echt heel vaak de hik). Hele kleine slokjes nemen en oppassen dat er niks in je neus loopt of je je verslikt!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...