Jump to content
tomtactix

Wat ben je nú aan 't vapen?

Recommended Posts

Voor mij een nieuwe smaak en producent;  Van Atmos lab;  Mastic. Wat lekker! Beetje kruidig, bloemig en zoet. in de Wasp Nano. 

27 minutes ago, Anna said:

in de Wasp Nano

Yumyum, extra spitback smaak. :hihi 

Al 2 dagen "Dough Cream" van Kinetik Labs in de Gorge RDA, smaakt zeer goed naar vanilla icecream mmmmm lekker lekker lekker  :ja

On 17-10-2017 at 22:27, Matung said:

Nou dat is wel opgelost inmiddels. Met dank aan @Redchilly van VapeXperience.nl heb ik het laatste voorraadje Harlem mogen opkopen. Samen met nog een paar flesjes die @Ton61 van Dutchvapers.nl nog had, heb ik zo genoeg Harlem om zeker een jaar (en waarschijnlijk langer) vooruit te kunnen. En dan is het nog niet voorbij, want... ik heb het recept voor Harlem gekregen van de crew van King's Dew zelf, hoe tof is dat?! Het zal nog wel wat voeten in de aarde hebben om de perfecte clone te maken, aangezien Harlem gemaakt werd met niet-commerciële aroma's. Maar de basissmaken en percentages heb ik, dat maakt het clonen natuurlijk 100x makkelijker.

Mijn dag kan niet meer stuk. :ponpon

En om maar weer on-topic te gaan: 1x raden wat ik nu damp? :e33

Met de zoekfunctie jouw antwoord gevonden. 

Ik had een half jaartje geleden Harlem gekocht en m’n voorraad is bijna op. Ik denk: even nieuwe bestellen.....

wtf! Nergens meer te krijgen!!

HHEEELLLUUPPP!!

niet dat het m’n adv is, maar tussendoor een tankje vind ik toch wel erg lekker. 

De vraag dus, is het nog gelukt met die kloon of heb je je er nog niet aan gewaagd?

en heb je evt het recept hier ook op het forum staan? Zo ja....waar?

zo nee....wil je hem delen? ......

Posted (edited)

Eerder vanavond de tweede Chefs Flavours/Chefs Vapour smaak geprobeerd/in m’n Ares getankt. Na eerder de Solimero lekker te vinden vind ik ook deze “Mexican Fried Ice Cream” van ze top! :duim

Iets zegt me dat ik blij ga zijn met in elk geval een deel van de 10 samples (10ml. flesjes aroma one shots) van Chefs Vapour die ik vanmiddag heb besteld. (Ze hebben een mooie 20% site-wide kortingsactie lopen dit weekend)

Edited by Acrobat

Unicorn Milk van Cuttwood op 6 mg. Van ellende nu maar wat gemixt met Marshmallow Strawberry van Fun vapes (in de Nautilus 2, 0.7 ohm op 18 watt en tot 23 geprobeerd en ja, ook nieuwe coil geprobeerd). Geen smaak aan, maar wel erg duur en om voor mij onverklaarbare reden populair. Met heel veel moeite haal ik er heel in de verte een melk smaak uit en heel af en toe een vleugje aardbei, maar echt wel heel ver weg allemaal. Nu wat beter, zoeter en meer smaak, maar nog niet lang "je-van-het". Een tegenvaller.

Posted (edited)

Berry Blast van Frontline - 50 in 60ml en 80vg.

Unknown.thumb.jpg.bea363e36b1fdb76a5acc5ee0f488230.jpg

Al die rommel wat je er bij krijgt, een blikken kan, fleecedoekje, een nekhanger hoeven echt niet.

Maar de liquid kon wel eens een poosje adv worden voor mij. Perfect voor fruitliefhebbers zoals ik met een fantastische smaakbalans van aardbeien, frambozen en bramen stelt deze liquid niet teleur. Verfrissend, niet te zoet en met een heerlijke geur verspreidend, lente en zomertopper!

Edited by timmermc

Rocket Man Plus in de Dead Rabbit; gaat echt nooit vervelen. Kan ook niet wachten tot ewolk de one shot binnen krijgt :ja:

En Kilo Cereal Milk in de Goon. Was toen ik begon met vapen erg lekker, maar vindt ‘m nu aan de zoete kant. Lekker voor even, maar zeker niet de hele dag.

In een minuut of 20: Vampire Vape Rhubarb&Custard, Lemon Sherbet en Heisenberg. Handig zeg zo’n RDA! Even afspoelen, nieuwe wick er door heen en volgende! :clap

Ze zijn inmiddels alledrie door de gootsteen gespoeld trouwens, gadver de gadver wat een bocht! ?? Waren allen uit eppies.

Een oude favoriet: Mom & Pop Tobacco Blaze. Het is een lichte custard-achtige, beslag-achtige tabak met een behoorlijk heftige keelklap.

Zelfgemaakte (en de enigste écht goed gelukte clone) 12Monkeys Harambae, mijn nieuwe adv. Ondanks het zeer zoete koeken de coils toch heel wat minder aan dan bij bijvoorbeeld Custard, doe toch wel ruim 4 á 5 dagen met wick/coil voor ik moet verwisselen.

Makkelijk te mengen met Banaan en/of Custard waardoor ik de hoofdsmaak blijf behouden en tóch wat afwisseling heb.

Vanavond een paar gouwe ouwe, Southern Classic van Halo en The Cat's Meow van Rocketfuel.

Super sapjes.

5 hours ago, Marcel loves E6 said:

The Cat's Meow van Rocketfuel.

Oh, die damp(te) ik ook graag maar vind hem niet meer in nederland, waar heb jij deze gekocht?

De egoïst vanilla ice cream no1, eerst op 55 watt gedamt, maar op 65watt komt de smaak volledig tot zijn recht.

Heerlijke smaak van vanille en een wat zoetige cream smaak met een heerlijke ondertoon van bourbon.

4 hours ago, cleootje pio said:

Oh, die damp(te) ik ook graag maar vind hem niet meer in nederland, waar heb jij deze gekocht?

Ik weet niet meer waar ik hem gekocht heb, ik weet alleen dat dat heel lang geleden is. De THT datum die erop staat is oktober 2015, maar is nog steeds prima. Juist omdat ie op een gegeven moment niet meer te krijgen was ben ik er heel zuinig op, heel af en toe dampen en dan weer achterin de kast en vergeten, totdat je weer eens diep in de kast duikt en weer opnieuw verrast wordt (oh ja, die heb ik ook nog :kwijl)

Ik moet trouwens voor die sapjes wel eerst weer even een tankje speciaal opbouwen want 12 mg op (restricted) DL is wat teveel van het goede. Eigenlijk maar goed ook want dan gaat het niet zo snel met die sapjes.

Posted (edited)
On 7-4-2018 at 22:18, Eelco said:

Een oude favoriet: Mom & Pop Tobacco Blaze. Het is een lichte custard-achtige, beslag-achtige tabak met een behoorlijk heftige keelklap.

Krijg je echt een keelklap van de aroma zelf en niet van hoge pg in jouw mix misschien? Die smaak klinkt namelijk heel heel erg goed maar ik hou echt niet van gier langs mijn longen!

Edited by Trijki

6 minutes ago, Trijki said:

Krijg je echt een keelklap van de aroma zelf en niet van hoge pg in jouw mix misschien? Die smaak klinkt namelijk heel heel erg goed maar ik hou echt niet van gier langs mijn longen!

Er zit iets in het aroma wat de keelklap geeft. Het is een one shot aroma met een fikse scheut Tobacco Absolute, maar ik weet niet of dit hier voor verantwoordelijk is.

Het kan best zijn dat er een toevoeging in zit die ik niet goed proef: sommige mensen proeven er iets kaneel-achtigs in (en dat schijnt zo'n effect te heben) maar dat haal ik er zelf echt absoluut niet uit.

prelude van blacknote, amai lekker :grins  MTL tuurlijk met de kayfun v5 clone