Jump to content
tomtactix

Wat ben je nú aan 't vapen?

Recommended Posts

Nee als mix! Ik heb hem op 2% gemixt maar volgende keer doe ik hem op 1% en daarbij bavarian creme denk ik om hem zachter te maken.

Het gemixte flesje 2% gebruik ik voornamelijk om vieze fruitsmaken op te leuken of ik voeg wat pepermunt toe. Ik vind het wel een lekker smaakje verder.

Just now, Leo Bak said:

Ohoh, lekt je tank? :lol

euh nee mijn tank lekt niet

Een drupje Flavor art Cam Blend in m'n billetbox met omgebouwde nautilus coil gaat heel aardig op 13 watt maar smaakt meer naar een kaneel achtig iets.

Een echte tabak (zoals het label suggereerd) haal ik er minder uit. Een ADV gaat deze niet worden.

Edited by Caved

Heizenbergh, deze keer relax op 8% smaakstof.

Vorige keer stoppen roken had ik hem op 15, dat was geen suc6.

Nu dampt ie erg  goed en mild.

Onlangs wat smaakjes  geruild en damp nu de RY4 double van TPA. Bevalt erg goed. Had hem eerst even in een dripper geprobeerd, maar phooh kuch kuch hij was gemixed op 10 mg nicotine, het dubbele van wat ik normaal damp. Damp hem nu in de kayfun en hij komt wel binnen, de throathit valt me mee, maar ik heb een heerlijk licht gevoel in het hoofd. Best wel lekker voor zo tussendoor, ga ik vaker doen!

Weer eens een zooitje k&k gekocht, waaronder de Magic Brown van Colinss. Erg lekker! Het zou een nougat + hazelnootsmaak zijn maar ik proef enkel het laatste eigenlijk. En dan geen Nutella-variant maar echt zo'n echte hazelnoot met licht bitter donkerbruin vliesje er nog om. Voor mensen die graag niet-zoet dampen is dit een goede keus ook denk ik!

Van mij had dit wel wat zoeter gemogen, maar dit gaat morgen vast lekker smaken bij het eerste bakkie :e33 blij mee!

1 minute ago, cleootje pio said:

Tompouce van Dvtch, romig biscuitje waarbij ik de roze glazuurlaag en gele roomsmaak niet echt terugproef. 

Ook geprobeerd, maakte weinig indruk...

Net begonnen aan mijn laatste restje van een kleine 10ml Wc-eend (Heisenberg). Vond dit een hele tijd geleden een heel lekkere liquid, is toen achteraan de kast verzeild, en bij mijn liquid inventaris deze morgen terug opgemerkt.

Ligt me echt niet meer, maar te jammer om weg te gooien. Beetje doordampen dus!

Heb het ook een korte tijd gedampt. Uiteindelijk een flink restant weggekieperd. Niet meer te hachelen voor mij...( Heisenberg dus).

Edited by Erkki

Lemon pie van Pink Skull Vapours.
Ruikt naar ? taart en smaakt net zo.
Taart met citroen bij het inhaleren en frisse zoete citroen met een vleugje taart bij uitademen.

In een Advken Manta op 95watt 6d61ebcdfd350ec1ff5a564c051dec0e.jpg

Sent from my MI 6 using Tapatalk

Zit aan de kings fool van vampire vape. 

Heerlijke gin and tonic smaak! En dat op de vroege ochtend ?
Wil je daar mss iets mee zeggen? Hulptroepen inschakelen ? ?

Sent from my MI 6 using Tapatalk