Jump to content
tomtactix

Wat ben je nú aan 't vapen?

Recommended Posts

DIY mix van Gin in Paris met Orange en Grenadine,allen van Flavormonks.

Ik moet zeggen dat deze héél goed meevalt :)

Vandaag begonnen aan men flesje Pancake Man. Wat een topper. Echt een waanzinnig lekkere smaak. Zeker een van men favorieten. 

Mellow Vanilla van HIC.

Lekker licht, zou gewoon een ADV kunnen zijn.

mellow.jpg

Eigen mengsel, allerlei soorten fris. Oa menthol en mint, en een wat creme/bakery voor de wat vollere smaak. Noem het mijn Yeti juice ?

On 15-5-2014 at 22:41, tomtactix said:

Vertel 't, wat ben jij nú aan 't vapen? Is 'ie nieuw? Super lekker?

Of valt 'ie een beetje tegen? Of is 't gewoon je ADV die na al die

tijd nog net zo lekker is?

------------------------------------------------------------------------

Ik trap af! Heb net voor 't eerst Night Shift van Velvet Cloud Vapor

in m'n IGO-L zitten. Sweet baby Jesus wat is dit lekker! Hij is ook

nog is net binnen en heeft nauwelijks tijd gehad om te rijpen dus

dit gaat alleen maar beter worden. Maar ik heb zo'n idee dat dit

flesje dan al lang op is......

2d0yRxS.jpg

Night Shift: Donuts & Coffee  :kwijl

Ik ben meestal niet weg van koffie omdat het niet smaakt naar koffie maar met donut moet het denk zeker lekker worden... waar te vinden?

Ik heb tot nu toe enkele lekkere vapes gehad, geloof dat het donut man heete.

Tevens heb ik nu appel 12mg en kaneel 12mg die ik meng in de hoop op appeltaart smaak... helaas niet echt

1 hour ago, Seatrader said:

Ik ben meestal niet weg van koffie omdat het niet smaakt naar koffie maar met donut moet het denk zeker lekker worden... waar te vinden?

Google even naar velvet cloud zou ik zeggen. 

Ik ben een beetje aan het experimenteren met mixen van liquids, als basis gebruik ik de Traditional Tobacco van Liquia, als eerste probeerde ik de Shag liquid van Zwoofs en vond het een beetje tam kwa smaak.
Daarna heb ik er een beetje Liquia bijgemengd en het werd ietsje pittiger tot ik las dat je ook druppels cognac en whiskey kan toevoegen, de kast ingedoken want ik had ergens nog een niet te zuipen Jan de Wandelaar met rode laarzen. Een paar druppels toegevoegd aan de bestaande bovenstaande mix en beng!!! dit is precies hoe ik het wilde hebben. Er komt iets rokerigs naar boven, het zoetje wordt een beetje meer pittig en rauw en geen vreemd nasmaakje, dit ga ik ook met de andere mengelmoesjes uitproberen. Eveneens heb ik nog een soort van drankje dat voor Cognac moet doorgaan, maar neem je een slok lijkt het je slokdarm en maag per direct op te lossen, maar een paar druppies in de liquid kan wonderen verrichten.

Vandaag de Macaraz van Twelve Monkeys in de crown (0,25 coil op 85W) aan't dampen. Krijg er geen genoeg van, maar moet eerlijk zeggen dat ik dat wel meer heb bij de smaken van Twelve Monkeys. Deze, de O-rangZ en de Congo cream zijn echt wel m'n favorieten! 

Spotted Dick and Custard aroma van Chefs Flavours.  Mix op advies 20%. 70VG/30PG in m'n Aromamizer V2.

Combinatie van custard met rozijnen en iets van een sugar cookie. Echt heel lekker, wel echt minimaal 2 weken steepen zodat de custard naar voren komt en de rozijnen naar de achtergrond.

Aanrader.

Gisterenavond nog een beetje aan het mixen geweest met liquids maar toen met dat drankje dat voor cognac door moet gaan, na de eerste heis gaf het een zoetje in de mond en daarna in de verte en wat droog prikkelig gevoel in de mond en keel. Het leek een beetje op een light sigaret met zoiets van "net niet", nu weer de whiskey gemixt en beng daar is dat rokerige en zware gevoel weer bij de eerste heis, niet de smaak maar wel het gevoel van een Black Beauty of een Gauloises sigaret.:kwijl

Full Kiss van Liquideo. Man, man, man; als je zo snip verkouden bent als ik nu ben is zo'n frisse menthol eigenlijk het enige wat je nodig hebt. Met de eerste teug staat de keel en neus verbinding meteen alweer helemaal open; heerlijk. Aanradertje voor diegenen die verkouden zijn.

Monks in love in de griffin en divine raspberry in de smok,beide van flavormonks.De monks in love vind ik geen uitschieter maar de divine raspberry is hemels lekker!!!

Beide gemixt op 15% 75/25 VG/PG.

1 hour ago, pietjeekes said:

Gin-tonic by flavormonks

Toevallig. Ik Monks in Love van Flavormonks.

Toevallig ik ook een smaak van Flavormonks, nl Bubblegum.

In mijn eigen recept:

Candy Shop:

Bubble-Gum (FM) 6%
Sugar Cookie (CAP) 7%
Vanilla Custard v1 (CAP) 5%

Mad melon van Mohawk Vapers. Niet zomaar lekker, maar de allerlekkerste Juice die ik tot nu toe heb gehad. Ik dacht dat het na de liqued van Goodlife niet lekkerder kon, dus wel ? ook de prijs bevalt me prima, 240 ml voor 60 dollar. Oke, als je vanuit Nederland besteld komt er 20 dollar verzendkosten bij, maar dan nog is het goedkoop, vind ik. Ik heb 4 grote flessen besteld om mee te nemen nu ik toch in North America ben...lucky me ?

Pink Spot Fresh Strawberry, gewoon weer eens een lekkere single flavour van aardbei. Yummi.

Millers juice drop.

Tot nu toe de lekkerste vape die ik heb gehad.

Edited by Bata4