Jump to content

Wat ben je nú aan 't dampen?


tomtactix

Recommended Posts

Sherbet Lemons, de nieuwste smaak van Flavour Boss. Gisteren gemixt en meteen geprobeerd (s&v, staat er op). Ruikt naar afwasmiddel en zo smaakte hij gisteren ook. Vandaag is de smaak al veel beter. Ik ga hem nog een paar dagen laten staan, daar wordt hij vast beter van. Nu al erg lekker!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

@Zefanja Ik heb het recept meteen even opgezocht. Ziet er wel lekker uit! Ik mis alleen TPA Marshmallow...ga ik binnenkort even bestellen! ?

 

Ik ben nu Triebeka 12 mg van Vapefuel in de Kayfun V5 met een coil van 1.2 ohm aan het dampen. Die 12 mg hakt er behoorlijk in haha. Ik heb in de afgelopen weken eigenlijk alleen 3-en 6 mg-sapjes gedampt. Flinke keelklap, maar wel lekker. De smaak komt aardig in de buurt van Tribeca.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

[mention=6810]Zefanja[/mention] Ik heb het recept meteen even opgezocht. Ziet er wel lekker uit! Ik mis alleen TPA Marshmallow...ga ik binnenkort even bestellen!


Moet je zeker doen! Ik weet niet precies hoeveel dagen ‘ie moet steepen (minstens 7 geloof ik), maar na 1.5 week begint ‘ie in ieder geval erg goed te smaken. ?
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Haha lekker hoor @Crow , komt me bekend voor die smaakjes ??

 

On topic ik ben een lekker zelfbouw sapje aan het vapen van diverse tropische vruchten met wat dragonfruit en sucralose om t af te maken,

tanden vallen uit je bek maar jongens jongens wat een goden sapje is t ???

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

kwam laatst wat flesjes 200ml tegen achter in de la die ik aan het opruimen was

wist ook niet meer wat het was aan de datum te zien tabakszaken 600ml totaal

magneetroerder opgestart door elkaar gemixt wat fruit er bij en in de magnetron

toen maar eens proeven was heel lekker

maar wat was het nu al weer????:denk

volgende keer toch wat meer informatie er op zetten dan alleen de datum?

  • Like 2
  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

Strawberry and Raspberry Sun Tea

32019805667_fb705aff72_z.jpg

het zou een week moeten staan maar na 2 dagen moet ik het toch even proberen. 

Voor nu proef ik vooral ijsthee met framboos en een “frisje” op het eind. Ik ga deze wel waarderen. 

Smaakt me nu al prima eigenlijk?

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

pulp liquide vanille extreem met mijn pico 75 watt,en gisteren nieuwe Eleaf lexicon kit gekocht en daar bij voor de eerste keer shake&vape gekocht,bad ass clouds is smaak met mango,papaya,cantaloupe.maar vind hem niet lekker.heb ook de shake&vape van furiosa eggz gekocht doom smaak,maar moet die nog uitproberen.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ik damp coil grease van rude oil. Aanbevolen steeptime is 72 uur en die heeft ie ook echt nodig. Ongeduldige ik probeerde m een uurtje na het mixen. Bahbah of ik vieze vaatdoeken stond te dampen. Nu drie dagen later wordt de smaak al stukken beter. Deze kan alleen maar beter worden.

 

Gelukkig heb ik nog red astair liggen.

 

In de berserker zit bourbon tabacco van guerilla flavors. Erg lekkere tabaksmaak met een hint van cognac en vanille

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Caffe Latte van Vape Train Australia.

 

Ergens gelezen dat hij maar 1 dag hoeft te steepen. Gisteren na het mixen al even geproefd maar dat was alsof ik op koffiebonen zat te kauwen. Nu heeft het een heerlijke espresso smaak met een vleugje melk. Blijvertje.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...