Jump to content
tomtactix

Wat ben je nú aan 't dampen?

Recommended Posts

On 22 mei 2016 at 17:04, witchesbrew said:

sinds enkele dagen vul ik mijn tankje met re-animator van le french liquide ( citrus-achtig, fris, niet zuur , niet zoet ; gewoon verrassend ) .... ik zag net dat ze een 2de variant daarvan hebben, de re-animator 2,

die moet ik ook maar es bestellen

wb

@witchesbrew: de re-animator 2... Die is stuuuukken beter dan de gele re-animator... En ik was eerst enorme fan van de gele. Ik heb ondertussen een flesje of 7,8 in huis staan. De kans zit er trouwens dik in dat ze de re-animators niet meer gaan/mogen maken -> er zit in beide varianten vitamine B in en volgens de nieuwe wet mag dit helemaal niet meer.

Momenteel mn eigen milkman clone. Echt lekker! Als iemand het receptje wil, stuur je maar een pb of kan je me hier quoten zodat ik een melding krijg.

51 minutes ago, Demonaz said:

Momenteel mn eigen milkman clone. Echt lekker! Als iemand het receptje wil, stuur je maar een pb of kan je me hier quoten zodat ik een melding krijg.

Waarom zet je het niet gewoon in het DIY liquids board? Want Milkman kloons zijn erg populair :)

[Ik heb er al twee geprobeerd...]

Weer ouderwets met tankjes aan het wisselen.. ;)

Heb in m'n isub S m'n oude vertrouwde hangsen 555 white zitten ( tabak adv voor mij ) en chilly's churro in m'n isub G.

Af en toe zelfs even een break doen om te genieten van gerwins appeltaat'n in m'n griffin 25... 

't is erg...  :mmm

Edited by SCi

Sweet cherry met een vleugje menthol.

Had gehoopt vandaag mijn nieuwe smaakjes binnen te krijgen maar wordt morgen helaas.

:tong

Chilly's Churros. Errug lekkah!

Lijkt wat zoeter en minder 'kanelig' te zijn dan GLV Mr. Churro,...binnenkort maar eens naast elkaar proberen (of allebei in mijn roulatie houden)

Green's Custard, moest ik eens proberen en bevalt me eigenlijk beter dan verwacht. Niet té smeuïg, vooral dat. Erg uitgebalanceerd smaakje met ondertonen die geen buitensporige nasmaak achterlaten. Potentieel voor toevoegingen biedt deze ook, lijkt me.

19 hours ago, DP Renilo said:

@witchesbrew: de re-animator 2... Die is stuuuukken beter dan de gele re-animator... En ik was eerst enorme fan van de gele. Ik heb ondertussen een flesje of 7,8 in huis staan. De kans zit er trouwens dik in dat ze de re-animators niet meer gaan/mogen maken -> er zit in beide varianten vitamine B in en volgens de nieuwe wet mag dit helemaal niet meer.

dan ga ik gelijk een voorraad inslaan (: 

en ook maar es proberen om die na te maken zo gauw ik de goeie flavors in huis heb ( recept gevonden btw ) 

Oh...? Recept gevonden?! That's sounds very interesting! Care to share?

btw: cactus citron-aroma van supervape... (Is ook van le french liquid) aanradertje!

Thx!

spijtig dat de re-animator 2 recepten niet te vinden zijn... Ik heb me er al suf naar gezocht!

arome-concentre-vampire-vape-pinkman-30m

Diy Vampire Vape Pinkman 30pg/70vg 3mg nic,, in me bachelor rta.

Smaakt erg lekker naar een zoet fris fruitsapje

Edited by Elizium

Ik had vno nog een klein beetje Millers desert in de tank zitten. Op 12 mg vond ik die wat te zwaar, dus ben weer teruggegaan naar Millers shag. Er gewoon bijgegooid. 50/50 6 en 12 mg. Samen met dat kleine beetje Desert geeft dat een hemelse combi. Had net gerewicked en blijkbaar precies goed ingesteld. Heb net nog een keer bijgevuld en weer precies goed! :bliss

Ik wissel een beetje af tussen DIY Revolute Greedy Scrach (50/50, 3mg) en een Milk & Honey clone (70/30, 3mg) in mijn RDA's. De Greedy Scrach vond ik lekker na ongeveer 10 dagen; de andere na een dag of 5.

In de Avocado heb ik een brouwsel van watermeloen, aardbei en mango zitten (+/- 60/40, 3mg).

image.jpg

Op het werk hangsen d'doff aan het vapen in m'n isub S met xxxxl driptip :tong

Vandaag een nostalgische dag met dripper op pad met Night flight van Vaponaute, en twee guppies met Perfect day en Over the rainbow, kwam ik in de trein terug zonet er achter dat ik mijn drippertje met Night flight verdulleme in Haarlem bij vrienden heb laten liggen, maar niet getreurd die komt volgende week weer terug   naar Mammie :lol 

ps wat is whats app dan afschuwelijk en handig ineen, stuurde ze een gave Foto mijn dripper met flesje op de werktafel, om mij gerust te stellen en dat deed het ook :grins 

2 minutes ago, JongeDamper said:

Is dat kant en klare of aroma?

aroma

Heb post aangepast, dat het DIY is

Edited by Elizium