Jump to content
tomtactix

Wat ben je nú aan 't dampen?

Recommended Posts

Black Cherry Marshmallow van Virgin Vapor.

Na 48 uur uur dop er af en paar weken steepen, ruikt ie helaas nog steeds sterk naar alcohol.

Jammer...... de Virgin Vapor heeft mij ook niet overtuigd.

Ik had de Kona velvet milkshake en de forbidden fig heb de restanten aan Roel gegeven als dank voor het uitlenen van de svd, lader en batterijen.

De kona velvet vond ik nog wel te doen, maar om te zeggen WOW .....nee

De forbidden fig smaakt voor mij t zelfde als Honing van inawera hahaha

Ik begrijp de lovende recensies ook niet goed.

Nou ja, niets zo persoonlijk als smaak, dat blijkt maar weer.

Benieuwd wat Roel er van vindt.

Black Cherry Marshmallow van Virgin Vapor.

Na 48 uur uur dop er af en paar weken steepen, ruikt ie helaas nog steeds sterk naar alcohol.

Ja die heb ik ook, super rare smaak, bah. Die gaat echt nog WEKEN steepen

voordat ik 'm nog eens durf te proberen.

Het zal de Marshmallow zijn.

Lekker om te eten maar voor mij blijkbaar niet om te dampen.

Ik damp het trouwens wel op hoor, zo erg is het gelukkig niet.

Rocket blend. De enige in mijn verzameling die ik op dit moment een beetje oké vind. Ik vrees dat ik teveel 'bakery'achtige sapjes heb besteld. Ik mis afwisseling, ik proef opeens de Easy rider niet meer (en die vond ik best lekker eerder) en tot overmaat van ramp lekken bijna al mijn clearo's.

:huilt

Nou moet ik mezelf bijna saai gaan verklaren, maar zit al dagen aan het zelfgemaakte brouwseltje dat ik 'Heksenketel' gedoopt heb.. ken der auk nix an doen :weetnie

Tis gewoon een heerlijke uitvinding :a20

Ik ga 'm ook in de ruildoos doen en ben benieuwd wat anderen ervan zullen vinden.

Nou moet ik mezelf bijna saai gaan verklaren, maar zit al dagen aan het zelfgemaakte brouwseltje dat ik 'Heksenketel' gedoopt heb.. ken der auk nix an doen :weetnie

Ik ga 'm ook in de ruildoos doen en ben benieuwd wat anderen ervan zullen vinden.

Dat is toch niet saai? Wat heb je er voor flavours in?

Dat is toch niet saai? Wat heb je er voor flavours in?

Oke, ik ben blij met mijn ontdekking en heb net 40 ml gemaakt:

Per 10 ml VPG Power Smoke Baza (6 mg/ml 50/50 base) doe ik:

10 druppels Dawid (tabak)

2 druppels 7 Leaves (tabak)

1 druppel Tiramisu

2 druppels Vanilla

2 druppels Black Tea

Alles van Inawera

Dit is een receptje voor stevige maar pure tabaksmaak met een ietsjepietsje kruidige smaak en een zoetje.

:haas

GLV Corrosion beetje raar maar wel heul lekker

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk, dus let niet op typfouten :)

Nu, damp ik shag van zwoofs,

Omdat ze de tabakmix 18 mg , weer niet kunnen leveren!!

triest, dat je zo afhankelijk moet zijn, dus ik ga maar andere dealer zoeken.

Sweet Passion van Diamond flavours

Lekker zoet zuur......

En ik heb nog maar 5 flesjes kant en klaar....volgende week dus eindelijk pg en vg base bestellen kan ik weer lekker DIY

Op dit moment Calamity Jane. Smaakt ineens 10 keer beter dan vorige keer. Volgens mij had ik vorige keer mijn coils schoon moeten maken

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Nu bij Hans en Grietje  in zeewolde lekker met beach bonfire (goodlife) in de dripper en deadly sin (goodlife) in de taifun.

Halo Freedom Juice op 12mg.  Bij het openen van het flesje ruikt het niet echt lekker, maar eenmaal in de damper gaat het goed.

Wordt geen ADV, maar om eens te proberen ist nie verkeerd.

Op dit moment damp ik Mojito van Zwoofs. Erg lekkere liquid vind ik. Verder zie ik hier enorm veel liquids langskomen waar ik nog nooit van heb gehoord,  ik zit nog in de standaard liquidjes.  :jolleke

Wel heb ik een aantal Halo liquids besteld, ik ben benieuwd hoe die mij gaan bevallen. Je hebt ongeveer een heel leven nodig om alle liquids die te krijgen zijn uit te proberen. Verder vind ik het best lastig om uit te vinden wat lekker is, dat is zo persoonlijk. Maar we komen er wel uit op den duur.  :cigar

RY4 whore van de Chefs ... Mega zalige liquid, hoe meer ik 'm damp hoe beter ik 'm vind.

De net binnengekomen Butterscotch Tobacco van Mount Baker, god damn wat lekker  :duim:biertje:duim