Jump to content

Wat ben je nú aan 't dampen?


tomtactix

Recommended Posts

Ik probeer op dit moment te wennen aan El Kamino van GLV. Ik vind de smaak wel lekker, maar bij het uitblazen van de damp proef ik een muffige smaak. Dat laatste ben ik nog geen fan van. Kan het zijn dat deze liquid nog even moet steepen? Ik heb de El Kamino nu een week in huis.

Mijn El Kam was pas na een week of 5 echt goed op smaak

Link to comment
Share on other sites

Ik probeer op dit moment te wennen aan El Kamino van GLV. Ik vind de smaak wel lekker, maar bij het uitblazen van de damp proef ik een muffige smaak. Dat laatste ben ik nog geen fan van. Kan het zijn dat deze liquid nog even moet steepen? Ik heb de El Kamino nu een week in huis.

Mijn El Kam was pas na een week of 5 echt goed op smaak

Dan laat ik de El Kamino nog even een tijdje staan na dit tankje. Ik ben benieuwd  :duim

Link to comment
Share on other sites

Guest mattanja

goldducat nooit geprobeerd maar wat is die lekker!

een hele dag vape

en ow nu copsa red,copsa bounty,copsa trope kis

met die laatste even gestopt kreeg me keelpijn ervan misschien door de drop smaken

dacht een all day vape te hebben gevonden hier in maar nee dus die smaken zijn zo sterk dat ik daarna niks anders meer proef maar ze zijn zo lekker zucht dus nu maar even af en toe

goldducat smaakt als tja honing vanille shag zoiets als een pijptabak met vanille?

Link to comment
Share on other sites

Guest Finsend

Mij n standaard mall blend maar sinds kort in het bezit van een justfog booster met iClear30b en vind het niet zo lekker meer... Paar druppeltjes vanille bij gedaan, daardoor iets beter te roken.

Link to comment
Share on other sites

goldducat nooit geprobeerd maar wat is die lekker!

ik snap er eigenlijk helemaal niets van dat  die door toch vrij veel mensen zo vurig geliefd is. Ik vind hem zeker niet vies, maar  "umhauen" doet ie me ook niet. Wat mis ik toch?

Link to comment
Share on other sites

Nu Hello Sunshine van Rocketfuel in m'n dripper. Heel bizar om na al dat

VG geweldig ineens een 50/50 blend te dampen, wolken zijn vervangen

door lichte mist. Smaak is overigens erg goed, maar mis m'n wolken,

doet af aan de vape ervaring.

Link to comment
Share on other sites

pinkspot fresh pineapple gemixed met rum, cocos en raspberry

lekker zomers sapje

Klinkt goe!

is supermixje,de pineapple puur is te scherp,ananas is een overheersende smaak.

annanas 25ml

raspberry 10ml

rum        7ml

cocos      7ml

10 druppels em

bij inhale proef je echt de annanas rum cocos coictail bij de exhale de raspberry  alszijnde een limonade

Link to comment
Share on other sites

ik snap er eigenlijk helemaal niets van dat  die door toch vrij veel mensen zo vurig geliefd is. Ik vind hem zeker niet vies, maar  "umhauen" doet ie me ook niet. Wat mis ik toch?

Je mist niks hoor. Ik vind hem ook niet vies, maar om nu te zeggen: WauW!!...Nee, dat ook weer niet

Link to comment
Share on other sites

ik snap er eigenlijk helemaal niets van dat  die door toch vrij veel mensen zo vurig geliefd is. Ik vind hem zeker niet vies, maar  "umhauen" doet ie me ook niet. Wat mis ik toch?

Je mist niks hoor. Ik vind hem ook niet vies, maar om nu te zeggen: WauW!!...Nee, dat ook weer niet

Same here!

Link to comment
Share on other sites

Guest Genhead

Wooooow komt dat in die fles of heb je 't daar zelf in gedaan?

Is klein vodka flesje, heeft zelfde schroefdraad als flesjes van vele liquids die wij gebruiken in het dampen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Fusebox

Al sinds maandag Suicide Bunny Derailed op 12mg:

derailed.png

Enorm lekker, Snickerdoodle cookie met banaan en iets kaneel.

Smaak is echt heel erg goed, TH ook en de hoeveelheid damp ook, overtreft mijn toch wel hoge verwachting van dit merk.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...