Jump to content

Wat ben je nú aan 't dampen?


tomtactix

Recommended Posts

Duchess reserve van King´s Chrest in de Aspire Triton 2 met een 0.5 clapton coil. Erg lekkere liquid, maar moet er nog even aan wennen (en waarschijnlijk moet 'ie ook nog een beetje steepen)

 

Omschrijving:

Your favorite creamy tres leches cake, now with marshmallows and butterscotch candy bits!

Primary Flavors:  Vanilla, Cream, Cake, Frosting, Marshmallow, Butterscotch

PG/VG Ratio:  30% PG / 70% VG

 

Heb nog nooit een tres leches cake gehad, maar kan me er wel iets bij voorstellen. Geen enkele throat hit (yay!), de subtiele smaak van butterscotch bij de inhale, en een zacht zoetige smaak van iets melkigs bij de exhale. Snap ook meteen dat het een award winning liquid is, want normaal gesproken vind ik liquids met marshmallows en butterscotch niet te doen, maar deze is echt erg lekker.

 

In m'n Nautilus X heb ik net Rocket Pop van Rocket Fuel Vapes gegooid, moet daar nog even met de wattages mee klooien, want ik weer zeker dat 'ie kan poppen qua smaak, doet dat op dit moment nog niet helemaal. Moet het spul wellicht nog even overkieperen in mn Kangertech Subtank Mini, want daarin popt 'ie sowieso. Hoe dan ook; Rocket Pop blijft een erg lekker smaakje.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Chewit van Liquideo, niet echt men ding... Smaakt naar een Bubbelicious bubblegum die je veel te lang in je mond hebt gehad...

 

De zoektocht naar een lekkere tutti frutti gaat door :p

Link to comment
Share on other sites

 

http://e-liquid-recipes.com/recipe/188940/Cosmic Fog Milk and Honey Clone

is volgens mij dezelfde als die van Margriet 



Dat ging vlug! [emoji3]

Het is idd hetzelfde recept, en komt ook van dezelfde persoon volgens mij (gebruikersnaam)...

Nogmaals bedankt (allebei)! Ben zelf nog maar een kleine vier maanden aan't dampen en pas de eerste stappen in DIY aan't zetten... Komt wel goed!
Link to comment
Share on other sites

Guest Taranis

Op dit moment Eros van Cyclops Vapor. 65VG/35PG op 12mg.

Is Cranberry Citrus Cocktail. Eerste snufje aan de liquid ruikt zurig, echter de vape is oooow zo lekker! Lekker zoet en je proeft de verschillende tonen erin!:duim

Link to comment
Share on other sites

Eliquid France DIY Base - 30PG/70VG   0mg

millers  usa regular  12mg     65%PG, 30%VG en 5%PG smaakstoffen

10ml van elks gedaan en is heel goed van smaak + ik heb nu dubbel zoveel  :-)

 

ik zoek het niet moeilijker te maken

Edited by K&H
Link to comment
Share on other sites

Guest elrobbo

 

 

 

 

Net gehaald!

  • Boosted "E-Juice". Deze wil ik al een tijdje proberen. 
  • Thug Sauce "creamy nibbles"
  • TNT "Tome Bomb"

 

Normaal is mijn tank zo leeg, maar nu ik deze wil proberen, gaat de oude ineens heel langzaam! :Yvy2

 

Link to comment
Share on other sites

Mijn eerste kennis making met de Nuts on fire van Karin, dacht ik..., ik vind haar Melkboer clone lekkerder.

Echter nu ik de Nuts on fire heb mee genomen, begin ik hem steeds meer te waarderen...., een heel lekker sapje... :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

52 minutes ago, Bata4 said:

Mijn eerste kennis making met de Nuts on fire van Karin, dacht ik..., ik vind haar Melkboer clone lekkerder.

Echter nu ik de Nuts on fire heb mee genomen, begin ik hem steeds meer te waarderen...., een heel lekker sapje... :)

 

Milkman kloon. Melkboer is een kloon van @Dr.Smoke. :lol En ja, de Nuts verlangt tijd ;)

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Blue slush van Sleekit. Gekocht als boss shot.. na een dagje steepen eerste tankje gevuld. Een gokje met het cooling effect. mint, menthol enzo pruim ik echt niet. Dit is cool, daar schrok ik even van, maar het is niet overheersend en de bessensmaak komt er heerlijk doorheen. Geen adv, maar prima te doen! 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Begin van de avond CdD Honing in de Nautilus Mini op 6% als test, prima op smaak met mijn basismix (5mg nic, 4% PG, 96% VG) dus uiteindelijke verhouding is 10/90.

Nu damp ik CdD Groene Appel op 6%, in de Cubis is de smaak vaag, in de Nautilus Mini fris, mag nog wel een extra procentje hebben.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...