Jump to content

Het grote China-sites hoe-lang-duurt-het topic


Karin Spaink

Recommended Posts

Guest Sandrazv

FT Hier 5-5 shipped, 7-5 info received en 12-5 received from customer pakje 2 8-5 shipped 10-5 info received, 13-5 received from customer. Beide met Singapore.

Maar ook USA gaat traag, 7-5 shipped, 7-5 Tallahassee, sinds vandaag in Miami  :657 :657 :657

Link to comment
Share on other sites

Guest Sandrazv

:protest vanaf 11-4 bezig om een Solar SKU 1508503 te bestellen, gearriveerd maar bleek stuk. Ticket ingediend op 2-5, 6-5 eindelijk reactie, moest de kosten voor terug zending vragen bij postkantoor, pakketje terug is €18 maar Nee moest extra naar postkantoor. Dus vandaag gemeld dat per envelop de kosten €9,45 waren. Nu weer wachten wachten wachten.

Deze is dus geen optie voor extra stroom op vakantie voor je batjes op te laden

Link to comment
Share on other sites

FT Hier 5-5 shipped, 7-5 info received en 12-5 received from customer pakje 2 8-5 shipped 10-5 info received, 13-5 received from customer. Beide met Singapore.

Maar ook USA gaat traag, 7-5 shipped, 7-5 Tallahassee, sinds vandaag in Miami  :657 :657 :657

Mag ik vragen wat dat inhoud received from customer ??? staat namelijk ook bij mijn traceer update,, verder nog steeds trasporting

Link to comment
Share on other sites

Guest Sandrazv

FT Hier 5-5 shipped, 7-5 info received en 12-5 received from customer pakje 2 8-5 shipped 10-5 info received, 13-5 received from customer. Beide met Singapore.

Maar ook USA gaat traag, 7-5 shipped, 7-5 Tallahassee, sinds vandaag in Miami  :657 :657 :657

Mag ik vragen wat dat inhoud received from customer ??? staat namelijk ook bij mijn traceer update,, verder nog steeds trasporting

Driver, dit betekend dat transporteur het pakketje daadwerkelijk van FT of verzender hebben ontvangen.

Info received betekend dat het pakketje is aangemeld maar nog niet aan de transporteur is gegeven

Daarna komt send to oversee en arrived at oversee

Link to comment
Share on other sites

Guest cosmos81

Juist ja. Gewoon steevast overheen gekeken. Bedankt  :blij

Singpost duurt wel erg lang elke keer en dat ben ik goed zat. Ik wil m'n spullen !!!! Nu meteen !!!  :zweep

Dat overheen kijken komt mij, heel bekend voor ivm zelf ook ;) Middels deze, app (zie link) kan je nadat je wat, gegevens heb ingevuld je order, onderhand haarfijn volgen middels de t&t van Swiss-post die, zeer accuraat werkt  :blij Ps, Swiss-post staat bij deze App onder, Post-Swiss  https://play.google.com/store/apps/details?id=de.orrs.deliveries    succes ermee !

Link to comment
Share on other sites

Voor mij is er een nieuw snelheidsrecord gevestigd. Paar kicks besteld op 4 mei. Op 5 mei zijn ze verzonden en vandaag lagen ze in de bus! 8 dagen onderweg!

ChinaPost lijkt op dit moment de snelste optie.

-edit- En de postbode kwam nog een terug. Hij was een pakje vergeten. 6mei verstuurd en 13 mei aangekomen! Precies een week dus. Wel jammer dat ik bijna 2 weken heb moeten wachten voordat deze bestelling verstuurd werd. :sip

Link to comment
Share on other sites

Guest Lakigucci

Karin, kan jij in de startpost een polletje maken misschien?  Met diverse verzend opties zodat je kan aangeven met welke jij de snelste levering ervaart? Of is dat niets... En die fan bijv.  Iedere maand of 2maanden resetten?

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Guest Lakigucci

Ik zie dat menig damper die besteld bij fasttech.. Toch mateloos enthousiast is het te laten versturen via swiss post

Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk

Klopt.  Ik heb tot nu toe mijn zendingen het snelst via Swiss en Chinapost

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Karin, kan jij in de startpost een polletje maken misschien?  Met diverse verzend opties zodat je kan aangeven met welke jij de snelste levering ervaart? Of is dat niets... En die fan bijv.  Iedere maand of 2maanden resetten?

Daarvoor is het allemaal te veranderlijk. Van de ene week op de andere kan een dienst slechter worden, heeft de ervaring geleerd.

Link to comment
Share on other sites

Hier zijn alle bestelingen ook van status veranderd waarbij deze te mooi lijkt om waar te zijn:

PHYSICAL ITEM RECD   10/May/2014 15:17:56 HONGKONG

ARRIVED AT OVERSEAS 13/May/2014 16:23:00

En deze lijkt ook mooi:

PHYSICAL ITEM RECD           09/May/2014 08:49:13 HONGKONG

DESPATCHED TO OVERSEAS 12/May/2014 17:52:00 SINGPOST

De overige pakketjes liggen allemaal bij SP :)

Link to comment
Share on other sites

Mijn tweede swiss post pakje  blijft nu heel lang steken op departure from boder of origen country... jammer ik had zo,n goede ervaring met bestelling van de nemesis.

Verstuurd vanaf mijn Huawei P6 in mijn hand en de Taifun GT onder de neus.

Link to comment
Share on other sites

Guest superconny

Volgens mij maakt het niet uit welke verzendoptie je kiest. De ene keer is de éne sneller en de volgende keer de andere. Blijft een gok.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...