Jump to content

Het grote China-sites hoe-lang-duurt-het topic


Karin Spaink

Recommended Posts

763-E1-B9-F-3-EA0-49-CA-84-BB-CE68-FF3-A

 

Woehoe! Binnen zonder zorgen?

 

meeste revieuwers klaagden over gewicht. Vind het allemaal wel meevallen voor een dual batterij. Weinig verschil met de rsq

Edited by Sebas
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Helemaal vergeten om ook even te vermelden:

fasttech

26 jan, besteld..Smok mesh coils, battery sleeves en een pak muji katoen, en zoals altijd dat extra insurance meegepakt en met NL express E packet.

betaald met paypal, alles voor rond de $25 (totaal incl packet en de rest)

30 jan verzonden

5 feb binnen in huis, gewoon aan de deur afgegeven, niet op te hoeven halen bij postnl punt, wat ik bij fasttech wel normaal gewend was..

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

On 9-5-2014 at 17:37, moussar said:

is het normaal dat de zending blijft staan op onderstaande status update totdat het in nl aankomt?

ik heb meerdere zendingen, waarvan onderstaande ( besteld 28 verscheept 29), die helaas qua track trace blijft hangen.

 

 

Item No. Posting Date Status Date Status Description

RQ2469xxxxxxx  -  30-04-2014 Information Received (This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article)

 

 

 

 

ik nam contakt op met alie,en erna b post,omdat status onveranderd was.

de telefonist zei ze vernietigd waren door douane.

wacht nu,wat verkoper doet.

mvg

Link to comment
Share on other sites

Heeft iemand hier ervaring met PostNL pakjes via Aliexpress ? meer bepaald hoe lang het duurt voordat de tracking werkt op 17track na dat Ali een bericht stuurt dat het shipped is.

 

Niet vape related maar heb woensdag ochtend rond 5u een Mi powerbank besteld bij Ali, verkoper bood PostNL naar Belgie aan tracked voor 1.50 euro en zei 14/4 als levering.

Meteen 2 uur later al een PM van de seller '' dear friend we created shipping for your item, we send items on Monday Tuesday Friday weekly '' maar nu is het Friday ( en in China zelfs al bijna Zaterdag ochtend ) en al 60u na dat ik tracking heb gekregen ( LX...…...NL format qua tracking nummer ) maar die tracking nummer is nog steeds totaal onbekend bij 17Track "This number can't be found at this moment. It's not available in the carrier's system yet. Please check back later. ''

 

Ander pakketje besteld ( digital wristband ) bij andere seller via Turkey Post en was op 16/3 betaald en op 17/3 al pre-advised op tracking en nu al sinds gisteren bij agent in warehouse, dacht ik neem maar PostNL want dat is normaal ook snel bij Ali maar precies toch minder.

 

 

Edited by Katmi
Link to comment
Share on other sites

Bedankt, zal dan wel na het weekend in gang schieten gezien het  vandaag dag 2 is na dat ik een shipping mail heb gehad ( geen idee hoe China en het weekend al dan niet samen werken dus daarmee zeg ik alvast maar Maandag )

Zit niet echt haast bij want kan makkelijk zonder powerbank maar gezien het turkey post pakketje zo rap op 17track stond en PostNL niet dacht ik van ik vraag het even ?

Link to comment
Share on other sites

@Katmi, ik bestel regelmatig van alles op ali en het gebeurt regelmatig dat ik na een week of 2 a 3 het pakketje in huis heb en de tracking het nog steeds niet doet. Als ik het in moet schatten toch wel 3 van de 10 bestellingen. Het is tot nu toe wel altijd gewoon aangekomen dus het zal vast goedkomen.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Thanks ? is vandaag gesprongen op 2019-03-23 07:20 Item deposited op 17 track en herkend ook al dat Bpost het zal afleveren in Belgie ipv PostNL dus is stilletjes vertrokken.

Nu lekker afwachten en zien welk van de 2 pakjes als eerst komt ? 

Edited by Sub-Ωhm
❗ FBT edit, onnodige quote verwijderd ❗
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...