Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Yenta

Batterij met blauw ledlicht blijft hangen.

Recommended Posts

Guest Yenta

Heb meerdere setjes ego-t's. De orig. met wit ledlicht gebruik ik al ca 7 maanden zonder problemen.

De (goedkopere, reserve) ego-t met blauw ledlicht, pas kort in gebruik, blijft sinds vanmorgen hangen/branden na loslaten van het knopje.

Dit kan toevallig alleen bij mijn batterij zo zijn maar wilde toch even hierop attent maken.

heb je hem toevallig aan zo'n om je hek-hangding? Die van mij bleef ook branden, maar dat ringetje zat zo verschoven om het knopje dat ie vast bleef hangen en dus bleef branden.  :grins

Guest Yenta

Nee Tante Til, heb wel zo'n ding maar gebruik die niet. Hoorde het toevallig aan het gepruttel  :JaqV

Ik heb er ook eentje waarvan het knopje af en toe blijft hangen. Even paar keer beetje prutsen, en dan gaat ie uit. Ik voel het aan deze, want het knopje lijkt iets te ver naar binnen te blijven hangen. Ik ben er erg voorzichtig mee, neem hem ook niet mee als ik de deur uit ga, straks een oververhitte clearomizer of cartomizer, moest maar niet in mijn jaszak :grins

Guest Yenta

Precies om dit te voorkomen schreef ik dit hier even neer Angie. Je kan het maar beter even weten toch?

Waarschijnlijk zit er een kortsluiting in, ik kreeg deze week de tip om hem even in de diepvries te leggen.

Iemand heeft op die manier 2 batterijen weer aan de praat gekregen.

Misschien werkt het bij jou niet hoor yenta, maar als hij dan toch stuk lijkt kun je het even proberen misschien?

Guest Yenta

Hartelijk dank voor je tip Monky.  :duim  (komt trouwens van iemand anders hoor :knipwink )

Eigenlijk is hij niet eens kapot maar blijft soms aan (branden) als je het knopje los laat. Dit leek mij niet wenselijk als je hem achteloos in je tas/broekzak steekt.Had er tot op heden nog niets over gelezen vandaar dat ik het even gepost heb.

Ik ga iig je tip proberen  :jazeker

Ik heb dit ook gehad

Bij mij zat de zilveren ring waar het knopje inzit los.

Even goed naar beneden aandrukken en hij is weer ok

Misschien werkt dit bij jullie ook.

gr

Harry