Jump to content
Sub-Ωhm

Klantenservice e-wolk

Email orders@e-wolk.nl

Tel. 085-0187564

Website: https://www.e-wolk.nl/nl/service/

Message added by Sub-Ωhm

Recommended Posts

Wat anderen ook al aangeven... ga uit van wat jij denkt lekker te vinden...

Waar ik drop helemaal geweldig vind, vindt mijn zoon dat HELEMAAL nix...

On 29-8-2016 at 10:50 PM, Bobby said:

Vervelend maar ik heb mijn rechtsbijstandsverzekering ingeschakeld en vandaag E-Wolk formeel een ingebrekestelling gestuurd.

In een notendop: DNA200 gekocht 10-2015 die 2-2016 kapot ging. Zonder al te veel problemen, na 2 weken een vervangend apparaat gekregen die echter begin deze maand ook kapot is.

Na melding hiervan in hun ticketsysteem, 1 antwoord gekregen maar daarna is er opeens radiostilte en wordt er niet meer gereageerd op mijn navraag over de status en om een oplossing. Ik begrijp dit niet. Volgens mij ben ik niet onbehoorlijk, onbeleefd of ongeduldig geweest.

Is er iets aan de hand? Ik hoor het graag als iemand iets weet over eventuele omstandigheden waardoor E-Wolk niet meer antwoordt.

De communicatie tussen E-Wolk en mijzelf:

Hide contents

On 29-8-2016 at 10:50 PM, Bobby said:

Wat in dit geval niet handig is geweest is dat je een oude ticket hebt gebruikt om nieuwe probleem aan te melden. Deze zijn voor mij lastig terug te vinden zodra deze beantwoord zijn. Ik heb je ticket bewust onbeantwoord gelaten op 05-08, omdat ik nog bezig ben met vervanging te regelen. En heb daarom je reactie op 19-08 niet gezien. Mijn excuus ervoor.

De ticket is inmiddels beantwoord!

On 30-8-2016 at 7:27 AM, romana said:

helaas destijds ook soortgelijks meegemaakt,
kon uiteindelijk korting krijgen op een andere modbox maar geen gebruik van gemaakt.
Bij een andere shop kapotte modbox nét buiten de 6 maanden en kreeg kosteloos een nieuwe opgestuurd.

Garantie of geen garantie; het ligt eraan hoe je het als webshop, die een naam hoog te houden heeft, ermee omgaat richting de betalende klant...

Ik had je graag een vervangende IPV mini gestuurd. Maar tegen de tijd dat ie kapot ging was de V3 zowat al uit :) en was deze versie niet meer te krijgen. Vandaar dat ik je een korting had geboden op een andere mod.

2 hours ago, Wolking said:

Wat in dit geval niet handig is geweest is dat je een oude ticket hebt gebruikt om nieuwe probleem aan te melden. Deze zijn voor mij lastig terug te vinden zodra deze beantwoord zijn. Ik heb je ticket bewust onbeantwoord gelaten op 05-08, omdat ik nog bezig ben met vervanging te regelen. En heb daarom je reactie op 19-08 niet gezien. Mijn excuus ervoor.

De ticket is inmiddels beantwoord!

Blij dat er weer gecommuniceerd wordt.

De verklaring voor de 'radiostilte' vind ik wat zwak. Voor een ticketsysteem zou het niet uit mogen maken of er een nieuw ticket is of een reactie op een bestaand ticket en bewust (meerdere) berichten en navragen van klanten onbeantwoord laten, is niet erg klantvriendelijk. Misschien eens kritisch kijken of het systeem niet verbeterd kan worden.

Enfin, iemand die geen fouten maakt leert nooit bij. Ik beschouw dit maar als ongelukkige samenloop van misverstanden en miscommunicatie en ben opgelucht dat ik de formele juridische weg niet hoef te vervolgen.

Edited by Bobby
typo

Gemengde gevoelens over deze winkel.

In december een bestelling plaatst, deze is prima verlopen en snel binnen.

Acht maanden later gaat het apparaat stuk, mailtje gestuurd voor advies.

Hier snel een reactie op gehad: de batterij is waarschijnlijk defect, helaas is de garantie 6 maand, maar maak een filmpje en ik kijk of ik wat kan regelen.

Dit gedaan en daarna ... Niks.

Na twee week een mailtje er achteraan gestuurd voor advies voor vervanging en ook daarop geen reactie...

Kortom iets bestellen gaat prima, maar mailcontact is wat lastiger. Jammer

Nog even een afsluitende update. Het kostte van mijn kant wat meer moeite en een langere adem dan in mijn ogen nodig was maar uiteindelijk is dit door de shop naar behoren afgehandeld.

Hoi mede-dampers.

Ik ben een paar maanden terug gestart met vapen en dat bevalt me prima.

Mijn zoons en ik hebben eea besteld bij E-Wolk en dat werd snel geleverd. Prima.

Maar uitlevering van de laatste bestelling duurt erg lang. Ik kan ze slecht bereiken. 

Heeft iemand anders hier ook ervaring mee?

21 hours ago, jackvankleef said:

Hoi mede-dampers.

Ik ben een paar maanden terug gestart met vapen en dat bevalt me prima.

Mijn zoons en ik hebben eea besteld bij E-Wolk en dat werd snel geleverd. Prima.

Maar uitlevering van de laatste bestelling duurt erg lang. Ik kan ze slecht bereiken. 

Heeft iemand anders hier ook ervaring mee?

Hoi Jack, Om welke bestelling gaat het. Ik kan maar een order onder je naam vinden waarvan betaling is geannuleerd. Vandaar dat die bestelling niet verzonden is!

Dus... Net maar even een mailtje die kant op gestuurd. Zou toch raar zijn dat ewolk enkel eliquids zonder nicotine verstuurd terwijl esmokeflavours bijvoorbeeld dat wel gewoon doet. :S

Dus... Net maar even een mailtje die kant op gestuurd. Zou toch raar zijn dat ewolk enkel eliquids zonder nicotine verstuurd terwijl esmokeflavours bijvoorbeeld dat wel gewoon doet. :S

Wetgeving is dat er geen flesjes MET nicotine verkocht mogen worden wanneer het flesje meer dan 10ml bevat

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Wetgeving is dat er geen flesjes MET nicotine verkocht mogen worden wanneer het flesje meer dan 10ml bevat

Dat snap ik, maar bij esmokeflavours kun je dus nog gewoon flessen eliquid kopen met de gewenste aantal mg nicotine die meer dan 10 ml bevatten. Vandaar ook mijn verwarring/frustratie.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dat snap ik, maar bij esmokeflavours kun je dus nog gewoon flessen eliquid kopen met de gewenste aantal mg nicotine die meer dan 10 ml bevatten. Vandaar ook mijn verwarring/frustratie.

dan is het de keus van die webshop om zich niet aan de wet ye houden

Ik ben teleurgesteld over de responsiviteit van e-wolk en vind het jammer om dit via dit forum te moeten plaatsen.

Op 4 oktober heb ik een bestelling geplaatst van oa een Herakles V2 tank en een sample box twv €50. Na de producten te hebben ontvangen heb ik voor beiden een review geschreven op de e-wolk website. Echter ik was niet geheel tevreden over de samenstelling en kwaliteit van de sample box en heb dit in nette bewoording vermeld onder een beoordeling van 2 sterren. Daarentegen beviel de Herakles V2 tank uitstekend en voor dit product heb ik een positieve review achtergelaten.

Helaas werd de review van 2 sterren (8 okt) niet geplaatst zonder reden en de positieve review (11 okt) van 4 sterren wel. Na enkele mails gestuurd te hebben op 11 okt en 22 okt aan het infoadres van e-wolk (zie onder) helaas tot op heden nog geen reactie..

Ik heb onlangs 2 reviews ingestuurd. Echter is de review over de Herakles V2 tank (vandaag) wel geplaatst met 4 sterren, maar de review over de sample box twv €50 (2 sterren) is sinds afgelopen zaterdag niet geplaatst?
Ik mag toch aannemen dat indien jullie klanten de mogelijkheid geven tot het plaatsen van reviews niet alleen de positieve reviews worden getoond? Dat zou immers een verkeerd beeld geven van ervaringen van jullie klanten.
Indien er in de review verkeerd taalgebruik is toegepast dan verneem ik het graag en zal ik een nieuwe plaatsen.

Met vriendelijk groet,

Geen klacht, of misschien toch wel :
Ik ben zelf aan't uitkijken naar een mooie mech MOD. Ben daarbij al een paar keer op de site van E-wolk terecht gekomen. Wat een mooi assortiment staat er online, alleen... Er is helemaal niks van voorradig! Vraag me af of die producten überhaupt wel ooit beschikbaar waren of komen? Vind het anders nogal een betekend beeld van de shop!

Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk

On 28-10-2016 at 11:48 AM, Mup said:

Ik ben teleurgesteld over de responsiviteit van e-wolk en vind het jammer om dit via dit forum te moeten plaatsen.

Op 4 oktober heb ik een bestelling geplaatst van oa een Herakles V2 tank en een sample box twv €50. Na de producten te hebben ontvangen heb ik voor beiden een review geschreven op de e-wolk website. Echter ik was niet geheel tevreden over de samenstelling en kwaliteit van de sample box en heb dit in nette bewoording vermeld onder een beoordeling van 2 sterren. Daarentegen beviel de Herakles V2 tank uitstekend en voor dit product heb ik een positieve review achtergelaten.

Helaas werd de review van 2 sterren (8 okt) niet geplaatst zonder reden en de positieve review (11 okt) van 4 sterren wel. Na enkele mails gestuurd te hebben op 11 okt en 22 okt aan het infoadres van e-wolk (zie onder) helaas tot op heden nog geen reactie..

Ik heb onlangs 2 reviews ingestuurd. Echter is de review over de Herakles V2 tank (vandaag) wel geplaatst met 4 sterren, maar de review over de sample box twv €50 (2 sterren) is sinds afgelopen zaterdag niet geplaatst?
Ik mag toch aannemen dat indien jullie klanten de mogelijkheid geven tot het plaatsen van reviews niet alleen de positieve reviews worden getoond? Dat zou immers een verkeerd beeld geven van ervaringen van jullie klanten.
Indien er in de review verkeerd taalgebruik is toegepast dan verneem ik het graag en zal ik een nieuwe plaatsen.

Met vriendelijk groet,

Ik denk dat een review van een sample box misschien wat te persoonlijk is qua beoordeling. De smaken bevallen je of het bevalt niet. Ik snap wel dat een webshop daar geen review van plaatst, aangezien het een andere koper wellicht niet helpt in zijn keuze zoals een review zou moeten helpen. 

Verder zie ik niet in waarom e-wolk negatieve feedback zou weren. Deze shop heeft een goede naam en reputatie in de scene en heeft dat opgebouwd buiten de reviews op hun site om. 

On 1-11-2016 at 5:12 PM, Stefcom said:

Geen klacht, of misschien toch wel :
Ik ben zelf aan't uitkijken naar een mooie mech MOD. Ben daarbij al een paar keer op de site van E-wolk terecht gekomen. Wat een mooi assortiment staat er online, alleen... Er is helemaal niks van voorradig! Vraag me af of die producten überhaupt wel ooit beschikbaar waren of komen? Vind het anders nogal een betekend beeld van de shop!

Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk

De wereld van mechs is redelijk klein. De meeste mensen maken nu gebruik van gereguleerde box- of tube mods. Mechs zijn voor de liefhebbers tegenwoordig. Jammer, want het zijn vaak echt hele mooie buisjes. Maar, vanuit de optiek dat mechs niet meer echt in de markt liggen, snap ik wel dat een shop het niet inkoopt. Ik denk dat de mods die jij ziet staan uit de Mods of Fame tab komen. Dat is meer een kleine showroom van wat de shop voorheen in zijn assortiment had. Klein beetje paradepaardjes idee. 

De meesten van die mods worden al een tijd niet meer gemaakt. Wel leuk om nog te kunnen zien wat er allemaal beschikbaar was.... en even kwijlen...

Ik heb enkel goede ervaringen gehad met e-wolk. Ik heb er al een bestelling of 6 gedaan en elke keer snel geleverd voor een goede prijs.
Gisteren kwam er weer een bestelling binnen, maar nu was er een foutje gemaakt. Ik kreeg een andere liquid dan ik had besteld. Vanmorgen maar ff een ticket aangemaakt. Ik kreeg vlot reactie.
De verkeerd geleverde liquid mag ik houden (ben er ook wel benieuwd naar) en ik heb inmiddels een tegoedbon van de waarde van de bestelde liquid.
Dat vind ik heel erg fijn!
Prima webshop dus.

En bij esmokeflavours gaat dat ook niet meer dus.....

Waarom ze dan niet flesjes gebruiken van 10-15ml  voor een paar duppies extra weet ik ook niet.

Tja... dan maar met z'n allen aan het diy-en.. Ben wel benieuwd wanneer de spullen die je daar voor nodig hebt ook op een of andere manier geband worden of dat er ook een hele zwik idiote wetten overheen gelegd worden.

Omdat mijn tankje in de winkel tijdelijk niet leverbaar was, heb ik uiteindelijk besloten deze, samen met wat DIY stuff, te bestellen bij E-wolk. Dit ging allemaal prima, kreeg al snel een bericht van een T&T code en dat het pakket is afgegeven aan DHL.

Toen begon de ellende. Het pakket zou gisteren geleverd worden, maar had geen indicatie van tijd en moest gewoon werken. Eenmaal thuis: bezorger gemist.. KUT! Zou vandaag tussen 14.00u en 18.00u weer komen maar omdat ik moest werken dit met de code op het gemist kaartje aangepast naar tussen 18.00 en 21.00u. Vol overgave zitten wachten, de bezorger was al vroeg op pad volgens de tracking. En ineens staat er: tijdelijke overmacht!   Dit betekend dat ik mijn pakket dus niet vandaag ontvang, waarschijnlijk morgen maar ook dit weet ik niet.

Waar ik mij op zo'n moment het meest aan erger is dat er bezorgd wordt tot 21.00uur en de klantenservice maar te bereiken is tot 19.00!

Schiet mij maar lek.. zwaar teleurgesteld en nu maar afwachten wanneer ik me pakket ontvang

dhl sucks big!

ik heb ook al vaker voor niets thuis gezeten...

het beste was is een dhl wagen die open stond van achteren, alle pakketten door elkaar op de grond, en de bezorger smeet ze gewoon weer terug in de wagen... werelds...

DHL is idd ook niet mijn favo bezorgdienst,

hier wel netjes dag na bestelling binnen gekregen.

Ik had het eigenlijk niet verwacht, net voor kerst bestellen betekend kans hebben dat het niet direkt geleverd kan worden ivm drukte

34 minutes ago, romana said:

DHL is idd ook niet mijn favo bezorgdienst,

hier wel netjes dag na bestelling binnen gekregen.

Ik had het eigenlijk niet verwacht, net voor kerst bestellen betekend kans hebben dat het niet direkt geleverd kan worden ivm drukte

@romana E-wolk heeft hier geen schuld aan,, had het een dag na mijn bestelling bij hun kunnen hebben, want toen is

het overgedragen aan DHL.. dus ligt aan DHL,, maar lees op internet heel veel negatieve dingen over ze..