Jump to content
Message added by Sub-Ωhm

Klantenservice E-Wolk

 

Orderstatus: Om de status van je order op te vragen, kun je onze order afdeling mailen op het volgende emailadres:

Email orders@e-wolk.nl

Tel. 085-0187564

Op werkdagen bereikbaar van 08:30 tot en met 18:00

 

Technische vragen: Voor technische vragen, garantie gevallen, reparaties, klachten/suggesties of andere vragen over onze webshop, mail onze service afdeling op:
Email service@e-wolk.nl

 

Website: https://www.e-wolk.nl/nl/service/

 

geekvape-geekvape-aegis-solo-100w-tc-box-mod (2).jpg

Recommended Posts

Guest spacedeee
5 minutes ago, GerardR said:

Ik snap niet waarom TS hier zo hard klaagt over DHL.Het pakje is bij hem thuis aangeboden maar hij was zelf niet thuis.Dit had TS natuurlijk van mijlenver kunnen zien aankomen omdat hij zelf op een dag besteld waarvan hij wist dat hij de dag erop namelijk dag van bezorging niet thuis zou zijn.

Vind dus ook dat hier zeer onterecht geklaagd word.

Helemaal mee eens, mensen bestellen maar zonder na te denken ik maak het dagelijks mee.

Zelf niet thuis zijn en dan huilen, laat hem dan gewoon op een depot bezorgen (zoals andere al aangaven) waar je hem zelf (wanneer jij wilt) kunt ophalen, of...hang een briefje aan de bel dat hij hem bij de buren afgeeft.

Link to comment
Share on other sites

GerardR,. Burgos & spacedee

 

Er was geen tijdsindicatie bekend en aangezien ze tot 21.00u bezorgen had ik thuis kunnen zijn,, ten tweede was zij thuis en ten derde: de tweede keer was ik gewoon thuis nadat ik na de eerste keer de tijd had aangepast naar 18-21,. En dan ineens komt er niemand meer.. dit komt regelmatig voor bij dhl.. het pakket wordt als het goed is in een winkel geleverd vandaag

 

maargoed het is jullie mening en die mag je geven.. alleen ging het meer om het feit dat de tweede keer ineens niemand meer kwam en dat er gewoon geen klantenservice te bereiken is na bepaalde tijd..

Edited by Emm_88
Link to comment
Share on other sites

Guest spacedeee
33 minutes ago, Emm_88 said:

GerardR,. Burgos & spacedee

 

Er was geen tijdsindicatie bekend en aangezien ze tot 21.00u bezorgen had ik thuis kunnen zijn,, ten tweede was zij thuis en ten derde: de tweede keer was ik gewoon thuis nadat ik na de eerste keer de tijd had aangepast naar 18-21,. En dan ineens komt er niemand meer.. dit komt regelmatig voor bij dhl.. het pakket wordt als het goed is in een winkel geleverd vandaag

 

maargoed het is jullie mening en die mag je geven.. alleen ging het meer om het feit dat de tweede keer ineens niemand meer kwam en dat er gewoon geen klantenservice te bereiken is na bepaalde tijd..

Dat er niemand meer te bereiken was en kan absoluut ook niet...

Maar als je moet werken waarom niet op je werk laten afleveren dat kan ook en weet je zeker dat het goed gaat.

Maar ik voel het aan me water jij hebt vandaag het pakket en kunt er lekker dit weekeinde mee los gaan.

Prettige dagen al vast.

 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, spacedeee said:

Dat er niemand meer te bereiken was en kan absoluut ook niet...

Maar als je moet werken waarom niet op je werk laten afleveren dat kan ook en weet je zeker dat het goed gaat.

Maar ik voel het aan me water jij hebt vandaag het pakket en kunt er lekker dit weekeinde mee los gaan.

Prettige dagen al vast.

 

Spacedee,, ik had geen ervaring met de leveringstermijn van E-wolk,, nu ik weet dat zij zo snel

kunnen leveren, kan ik daar in het vervolg rekening mee houden :).. en de plek waar ik werk is (helaas)

geen locatie waar ik zomaar iets kan laten bezorgen, maar de volgende keer komt het helemaal goed!

Excuses als ik lomp naar jou overkwam, maar was gewoon gefrustreerd met name dat er niemand te bereiken

is na een bepaalde tijd :).. Pakket is nu onderweg naar een Parcel Shop, dus moet goedkomen !

Bedankt, en jij ook alvast prettige dagen:bliss

Link to comment
Share on other sites

Guest spacedeee

Dat vind ik wel aso @Emm_88en daar moet je ook maar van uit gaan dat ze echt zijn geweeest, denk niet dat je hem ontvangt morgen maar misschien wel in de shop ff bellen dus

Link to comment
Share on other sites

Er staat bij DHL wel ergens iets op de site waar je kunt kijken hoe laat DHL bij jou in de buurt is, met een tijdsbestek van 2 weken. Dan kun je je postcode invullen en zie je precies of ze rond welk tijdstip ze er kunnen zijn. Ik heb tot nog toe geen slechte ervaringen met DHL gehad. Wel met DPD die, terwijl wij gewoon thuis waren, mijn pakketje buiten op de prullenbak had achtergelaten, en een briefje in de bus gegooid hadden dat het daar lag. De prullenbak staat gewoon naast de voordeur en de deurbel zit daar ook. Ik zat dus gewoon thuis te wachten tot de deurbel zou gaan, maar na een uur of 2 nadat ik een aankondigingsmail van DPD had ontvangen, was de deurbel nog steeds niet gegaan. Daarop ben ik naar buiten gegaan en in de brievenbus gekeken of het daar misschien in gedeponeerd was. Daar trof ik dus het briefje aan met de melding van de chauffeur dat hij/zij mij niet thuis hadden aangetroffen en het pakketje op de prullenbak hadden neergelegd, recht in het zicht van Jan en Alleman die langsloopt. Ik op de prullenbak kijken, geen pakketje, uiteraard. 

Veel contact gehad met het hoofdkantoor van DPD en een dikke klacht neergelegd, waar ze mij in gelijk moesten geven.  De waarde van het pakketje werd me dan wel vergoedt, maar het product dat ik had besteld was niet meer leverbaar. Waardeloze transporteur. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Standaard worden alle pakketen in NL geleverd met DHL. Maar op verzoek is het ook mogelijk om met POST NL te laten bezorgen. Je hoeft dit alleen bij de opmerkingen van bestelling op te geven.

 

De bezorgers zijn vaak het probleem en slechte bezorgers heb je helaas zowel bij DHL als bij PostNL. Als je er toevallig een hebt op jouw route, dan geeft dit vaak een slechte indruk over de verzender algemeen. Terwijl anderen het heel anders ervaren. Vandaar dat altijd mogelijk is een ander gewenste verzender op te geven bij de bestelling.

 

Geef ook altijd terug koppeling als er problemen zijn met de bezorging. Dan kan er een klacht gemeld worden. Als de desbetreffende bezorger meerdere klachten krijgt, dan is de kans groot dat deze bezorger niet meer op jouw route komt :)

 

 

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Wolking said:

Standaard worden alle pakketen in NL geleverd met DHL. Maar op verzoek is het ook mogelijk om met POST NL te laten bezorgen. Je hoeft dit alleen bij de opmerkingen van bestelling op te geven.

 

De bezorgers zijn vaak het probleem en slechte bezorgers heb je helaas zowel bij DHL als bij PostNL. Als je er toevallig een hebt op jouw route, dan geeft dit vaak een slechte indruk over de verzender algemeen. Terwijl anderen het heel anders ervaren. Vandaar dat altijd mogelijk is een ander gewenste verzender op te geven bij de bestelling.

 

Geef ook altijd terug koppeling als er problemen zijn met de bezorging. Dan kan er een klacht gemeld worden. Als de desbetreffende bezorger meerdere klachten krijgt, dan is de kans groot dat deze bezorger niet meer op jouw route komt :)

 

 

Fijn om te weten! Vandaag 2x contact gehad met de klantenservice omdat in mijn tracking mijn pakket nog op sorteren stond en het zou afgeleverd worden bij de Bruna.. de klantenservice vertelde mij dat het zou gebeuren en het pakket, ondanks dat dit bij mij op sorteren stond, onderweg was..

Toen om half 3 er nog geen wijziging was in de track ben ik naar de Bruna gelopen.. ik heb daar een hele tijd gestaan in de hoop iemand van DhL tegen te komen omdat ik ondertussen al 4 dagen bezig was om mijn pakketje in handen te krijgen..

Ik weet niet hoelaat het was maar er kwam iemand van dhl, wss het parcelstation checken,, toen hij naar buiten kwam heb ik hem aangesproken waar mijn pakket was en dit lag dus niet in de Bruna.. heb het uiteindelijk via een collega van hem kunnen bemachtigen! 

Als ik niet daarheen was gegaan had ik nog steeds geen pakketje gehad!!!! Sterker nog mijn track en tracé staat nu weer op Tijdelijke Onmacht zoals DHL dat al eerder deed..

@Wolking ik zal de precieze situatie nog wel mailen naar jullie,, maar dit kon echt niet.. en slechte bezorgers zoals u ze noemt heb je overal maar tot nu toe, zelfs vanavond nog, altijd netjes mijn pakketjes ontvangen van PostNL ..

 

Fijne feestdagen!???

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Weet iemand waar je onderdelen van de Origen kunt bestellen?

Ik ben voornamelijk op zoek naar de driptips

Edited by Boogi
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Voorheen goede ervaringen met E-Wolk.

Zondag een bestelling geplaatst, mail ontvangen dat de betaling is ontvangen.

Vandaag (dinsdag) geen bevestiging ontvangen, gisteren een mail gestuurd, en een bericht via de site gestuurd. Ik krijg geen reactie. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, TommyDiamond said:

@Boogi

 

Relax.. Webshophouders zijn soms net mensen. ;-)

Misschien had t volgens de regeltjes vandaag geregeld moeten zijn maar om dan meteen moord en brand te roepen..

Geef de man een kans, weet jij veel wat hij eventueel er tussendoor (prive) allemaal meemaakt.. 

 

:holy

Je moest eens weten hoe relaxed ik ben ?

Maar dan nog is communicatie wel belangrijk.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Myranda

Dinsdag een bestelling gedaan en via ideal betaald. Kreeg meteen een bevestiging daarvan. En daarna..... Niks meer. Betaling is goed gegaan, van mijn bankrekening ingehouden. Donderdag maar eens een mail gestuurd, inloggen via de site ging niet, ook niet met wachtwoord vergeten. Geen reactie op mijn mail. Gisteren maar eens gebeld, moest een berichtje inspreken, weer geen reactie. Intussen is het zaterdag. Had besteld met de bedoeling de spullen voor het weekend binnen te krijgen. Dus dit valt me dik tegen.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Myranda said:

Dinsdag een bestelling gedaan en via ideal betaald. Kreeg meteen een bevestiging daarvan. En daarna..... Niks meer. Betaling is goed gegaan, van mijn bankrekening ingehouden. Donderdag maar eens een mail gestuurd, inloggen via de site ging niet, ook niet met wachtwoord vergeten. Geen reactie op mijn mail. Gisteren maar eens gebeld, moest een berichtje inspreken, weer geen reactie. Intussen is het zaterdag. Had besteld met de bedoeling de spullen voor het weekend binnen te krijgen. Dus dit valt me dik tegen.

Mijn ervaring is dat het soms een paar dagen wat langer duurt dan anders.

Uiteindelijk wordt er zeker wel geleverd, en ook klachten worden naar tevredenheid opgelost. Misschien is het zon succes geworden dat een extra kracht geen overbodige luxe is.

Link to comment
Share on other sites

Guest Myranda

Beetje vreemd, maar nog geen vijf minuten nadat ik dit gepost had kreeg ik bericht dat mijn betaling ontvangen is en alles zo snel mogelijk verzonden wordt. Bij betaling via ideal staat het meteen op de rekening, dus dinsdag al. 

Link to comment
Share on other sites

On 2/11/2017 at 2:36 PM, Myranda said:

Dinsdag een bestelling gedaan en via ideal betaald. Kreeg meteen een bevestiging daarvan. En daarna..... Niks meer. Betaling is goed gegaan, van mijn bankrekening ingehouden. Donderdag maar eens een mail gestuurd, inloggen via de site ging niet, ook niet met wachtwoord vergeten. Geen reactie op mijn mail. Gisteren maar eens gebeld, moest een berichtje inspreken, weer geen reactie. Intussen is het zaterdag. Had besteld met de bedoeling de spullen voor het weekend binnen te krijgen. Dus dit valt me dik tegen.

 

Ik heb het even nagekeken. De betaling was niet goed doorgekomen. Het komt regelmatig voor dat Ideal betalingen niet automatisch doorkomen. Deze moeten dan handmatig doorgezet worden. Door drukte heb ik je betaling gisteren pas opgemerkt en doorgezet. Order is vandaag verzonden en heb je morgen binnen. Excuus voor de vertraging!

 

Edited by Wolking
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...