Jump to content
Sub-Ωhm

Klantenservice e-wolk

Email orders@e-wolk.nl

Tel. 085-0187564

Website: https://www.e-wolk.nl/nl/service/

Message added by Sub-Ωhm

Recommended Posts

4 hours ago, Django023 said:

Het staat toch duidelijk op hun website voor 22:00 uur besteld zelfde dag verzonden: 

Verzenden en bezorgen

Verzenden is bij E-wolk.nl binnen Nederland vanaf €45 altijd gratis. Uw bestelling wordt verzonden via DHL. Als uw bestelling niet door de brievenbus past, of de bestelwaarde meer bedraagt dan vijftig euro, dan wordt uw bestelling als pakketpost verzonden.

Bestellingen die geplaatst worden voor 22:00 worden dezelfde dag nog verstuurd en binnen Nederland in principe de volgende werkdag bezorgd. Verzendingen naar België, Luxemburg en de rest van Europa nemen vaak een dag langer in beslag bij de bezorgdiensten. Voor verzendingen naar België en Duitsland berekenen wij een vaste bijdrage van €5,- en de rest van Europa €7,5.

Verzonden wil niet zeggen dat het dan ook daadwerkelijk binnen een bepaalde of op een vastgestelde tijd geleverd wordt. Dan zou je namelijk een express koeriersdienst moeten gebruiken, zoals bijvoorbeeld DHL express met de daarbij behorende extra kosten. Lees het eens goed door zou ik zeggen en zeg mij waar er exact staat dat vandaag verzonden, morgen geleverd is.

17 minutes ago, Duplolas said:

Verzonden wil niet zeggen dat het dan ook daadwerkelijk binnen een bepaalde of op een vastgestelde tijd geleverd wordt. Dan zou je namelijk een express koeriersdienst moeten gebruiken, zoals bijvoorbeeld DHL express met de daarbij behorende extra kosten. Lees het eens goed door zou ik zeggen en zeg mij waar er exact staat dat vandaag verzonden, morgen geleverd is.

"In principe" de volgende dag bezorgd. Daarnaast zou mij een trsck and trace code worden verzonden zodra het artikel is verzonden, ook op de website staat nog steeds in afwachting van verzending. Hier kan ik dus uit opmaken dat mijn artikelen nog niet zijn verzonden. Los van het feit dat ik de artikelen nog niet heb ontvangen vind ik het veel vervelender dat de verkoper niets van zich laat horen op geen enkele wijze. Ik heb de verkoper via mail, telefoon, whatsapp en via het ticket systeem proberen te benaderen maar geen enkele reactie en dat vind ik gewoon erg vreemd en vervelend omdat ik nu niet weet waar ik aan toe ben. Zeker daar het om een redelijk grote bestelling gaat van 120 euro

Edited by Django023

Ik heb hetzelfde al een paar keer gehad, bij verschillende webshops. Aan het eind van de week iets bestellen, wat dan om een of andere reden net niet dezelfde dag nog verzonden wordt, weekend ertussen, maandag wordt niet bezorgd, dus dan pas dinsdag ontvangen. Heel jammer, maar niks bijzonders. Zal gewoon ergens volgende week op de mat vallen.

Meestal versturen webshops snel en meestal klopt het dat je het de volgende dag in huis hebt als dat op de website staat. Maar ik heb ook wel een enkele keer gehad dat het een dag langer duurde. Komt gewoon goed.

Inmiddels met @Wolking in gesprek. Blijkt dat mijn RDA de boosdoener was, die bleek toch niet op voorraad waardoor de bestelling nog niet verzonden was. 

E-Wolk heeft dit inmiddels netjes opgelost en ben ondanks de verkeerde start goed geholpen en weer tevreden. Wellicht een kleine tip voor @Wolking om het telefoonnummer van de klantenservice iets makkelijker vindbaar te maken zodat klanten met vragen sneller in contact komen bij vragen.

Gelukkig is alles opgelost

On 10/26/2018 at 2:37 PM, Django023 said:

Ik kom maar niet in contact met e-wolk en aangezien ik in het verleden ook al het nodige heb meegemaakt met webshops die ineens failliet waren maar wel betalingen accepteerden vind ik dit erg vervelend... 

Tot nu toe is de klantenservice echt een dikke vette onvoldoende daar ik op geen enkele manier in contact kan komen met dit bedrijf. Al ruim 10 x geprobeerd te bellen maar iedere keer een voicemail, sms verzonden, whatsapp verzonden, e-mail verzonden en ticket verzonden en nog steeds op geen enkele wijze kan ik met de verkoper in contact komen. Erg vervelend dit...

Je zou als bedrijf toch juist bereikbaar willen zijn voor klanten zou je denken...

Excuus voor de problemen die je hebt ondervonden met deze order. Wegens druk weekend in Birmingham heb ik een aantal zending die vrijdag verwacht werden, donderdag avond op voorraad gezet. Een zending was vertraagd en komt vandaag pas binnen. Hier zat helaas producten bij die je besteld had.

Gezien de webshop erg gegroeid is in de laaste jaren kom ik helaas niet meer toe om de klanten service zelf te beantwoorden. Ik heb hiervoor een aparte order afdeling voor opgezet die te bereiken is op orders@e-wolk.nl (085-0187564)

zie: https://www.e-wolk.nl/nl/service/

Zei hadden je vraag gelijk kunnen beantwoorden.

12 minutes ago, Wolking said:

Excuus voor de problemen die je hebt ondervonden met deze order. Wegens druk weekend in Birmingham heb ik een aantal zending die vrijdag verwacht werden, donderdag avond op voorraad gezet. Een zending was vertraagd en komt vandaag pas binnen. Hier zat helaas producten bij die je besteld had.

Gezien de webshop erg gegroeid is in de laaste jaren kom ik helaas niet meer toe om de klanten service zelf te beantwoorden. Ik heb hiervoor een aparte order afdeling voor opgezet die te bereiken is op orders@e-wolk.nl (085-0187564)

Zei hadden je vraag gelijk kunnen beantwoorden.

Dat heb ik inmiddels gezien en jullie hebben het keurig opgelost. Dank jullie wel

6 minutes ago, Django023 said:

Dat heb ik inmiddels gezien en jullie hebben het keurig opgelost. Dank jullie wel

Ik had niet anders verwacht 😉, @Wolking thnx 👍 

5 hours ago, Wolking said:

@Sub-Ωhm Zou dit in de startpost van het topic kunnen? 

2 minutes ago, wahanassatta said:

Ik heb m ff in de 2de post geplakt. Goed idee. 

Oops, ik was ook net bezig, eerste pagina komt bijna niemand, heb hem dus op iedere pagina bovenaan gezet 😁👍