Jump to content

Recommended Posts

3 hours ago, TheRich said:

Hij antwoord altijd, maar alleen via een ticket via de website. Kan ff duren, maar gaat goedkomen! Verggeet niet dat het gewoon weekend is.. Het is net iemand met een leven.. :)

Hij heeft beide emails beantwoord vanmij zelf en het blijkt dus om de 4.5ml te gaan :)

5 hours ago, Sander Zeeman said:

Hij heeft beide emails beantwoord vanmij zelf en het blijkt dus om de 4.5ml te gaan :)

Ok, dat kan ook, ik kreeg de emails terug, en moest het dus wel via de site doen, maar goed.. Fijn dat je geholpen bent!

E-wolk heeft een “Plus(MY)” categorie maar ik kan maar niet achterhalen waar de MY voor staat. Weet iemand dat?

On 10-3-2018 at 4:40 PM, Acrobat said:

E-wolk heeft een “Plus(MY)” categorie maar ik kan maar niet achterhalen waar de MY voor staat. Weet iemand dat?

Dit staat voor Maleisië. Dus shake and Vapes uit Maleisië :)

Pluimpje weer voor de snelle verzending , was de volgende dag al geleverd ;-)

Thanks e-wolk ;-)

Posted (edited)

Nee hoor, ik zag mijn eigen comment niet meer en heb ook geen zin om salty te gaan doen. Bestel lekker door, mijn zegen heb je. Goede spullen gaan meestal toch niet stuk. En goede spullen heeft ie en ook nog een technische dienst. Beetje winst maken is ook geen probleem. Waar ik wel een probleem mee had is dat ik mijn defect in het Engels kon gaan vertalen voor Svoemesto. Ik had het idee dat er een barriere werd opgeworpen en het probleem werd doorgeschoven naar de fabrikant.. Alk ik veel betaal verwacht ik dat problemen opgelost worden.  Ik ben mijn tanks maar direct naar svoemesto gaan opsturen. En het is gefixed. Tanks doen het weer prima. Ik heb er 3. Waarvan 1 via e-wolk. Op zich niks mis mee. 

Ik proef overigens ook wat stemmingmakerij hier. 

Edited by FlipWagon

On 5/21/2018 at 1:46 PM, FlipWagon said:

Nee hoor, ik zag mijn eigen comment niet meer en heb ook geen zin om salty te gaan doen. Bestel lekker door, mijn zegen heb je. Goede spullen gaan meestal toch niet stuk. En goede spullen heeft ie en ook nog een technische dienst. Beetje winst maken is ook geen probleem. Waar ik wel een probleem mee had is dat ik mijn defect in het Engels kon gaan vertalen voor Svoemesto. Ik had het idee dat er een barriere werd opgeworpen en het probleem werd doorgeschoven naar de fabrikant.. Alk ik veel betaal verwacht ik dat problemen opgelost worden.  Ik ben mijn tanks maar direct naar svoemesto gaan opsturen. En het is gefixed. Tanks doen het weer prima. Ik heb er 3. Waarvan 1 via e-wolk. Op zich niks mis mee. 

Ik proef overigens ook wat stemmingmakerij hier. 

Niet salty, stemmingmakerij en toch wederom klagen over iets van vorig jaar....., shyeah, cool story, bro..... als je niet tevreden bent geweest over een webshop, koop er dan niet en hou het daarbij. Elke keer weer terugkomen om te klagen over hetzelfde oude zeer wordt een beetje vervelend. Flip(Wagon) lekker op.

Ik bestel regelmatig bij E-Wolk, niks te klagen. Ik hou er al rekening mee dat het soms 2 dagen duurt. Vragen werden tot nu toe altijd kort en krachtig beantwoord, niet van die ellenlange oeverloze dichtsels, heerlijk!

Wat mij persoonlijk erg aanspreekt, is de variatie in aanbod in elke categorie. Vaak kom je hier toch nèt dat ene item tegen dat je al langer zocht, tis toch een klein beetje een trendsetter!

Posted (edited)
On 31-5-2018 at 15:38, Mr Wrong said:

Niet salty, stemmingmakerij en toch wederom klagen over iets van vorig jaar....., shyeah, cool story, bro..... als je niet tevreden bent geweest over een webshop, koop er dan niet en hou het daarbij. Elke keer weer terugkomen om te klagen over hetzelfde oude zeer wordt een beetje vervelend. Flip(Wagon) lekker op.

Heb ik gedaan, lees eens alles en dat is een persoonlijke aanval. 

Edit: Ik ben er klaar mee om tegen de stroom in met een zwerm papegaaien in discussie te gaan. E-wolk is een zeer goede webshop. 5 uit 5 sterren.

Edited by FlipWagon

Gisterenavond om 22u een bestelling gedaan. Deze namiddag om 14u30 in belgie afgeleverd. Super service @e-wolk.nl !

Wederom een dikke pluim voor de service 16:00 besteld gisteren en vandaag keurig aangekomen 😉