Jump to content

Castle mod - eerste indrukken


Guest Wide-O

Recommended Posts

Guest Wide-O

Geen echte review, maar een kennismaking.

Ik had eerst de RDA gezien, en pas later dat er ook een passende mod voor was.  Ik ben een fan van schaken, en van de Five Pawns liquids, dus leek me dit wel een originele mod.

De kwaliteit van de mod zelf is uitzonderlijk.  Ja, het is een RVS buis, maar ja, de schroefdraad is "buttery smooth" (het meest misbruikte woord van 2014?), bijvoorbeeld veel beter/zachter dan mijn Nemesis.    In de topcap zit een dubbele schroef zodat je zowel je topper kunt laten passen als je batterij (flattops in mijn geval).  Locking ring is maar een halve draai, en met één hand te bedienen.  Maar zelfs unlocked zal deze nooit vuren aangezien de button niet "uitsteekt".

Dat is ook een minpuntje, en volgens mij beter opgelost bij bijvoorbeeld de 4Nine.

Van de RDA bestaan al behoorlijk wat reviews; ik kan alleen zeggen dat het resultaat inderdaad indrukwekkend is.  Mijn huidige setup van 0.7/dc (hij kan ook in single coil, maar dan moet je wel versie 1.5 hebben zoals die nu te koop is) is behoorlijk intens, maar zoals steeds hangt veel af van je setup.

Heel blij met de looks, en ik gebruik hem nu voornamelijk in 18500 modus met de 15A Efest.  Wat foto's ter vergelijking:

SVD in 18650 modus met Squape, Nemesis in 18650+kick, Smoktech in 18500 met TridentV2, EHPRO Valkyrie, Castle in 18500.

castle_mod2.jpg

In 18650 modus:

[img width=300 height=400]http://www.wide-o.net/vaping/castle_mod.jpg

Closeup in 18500 modus:

[img width=300 height=400]http://www.wide-o.net/vaping/castle_mod3.jpg

Binnenkort komen er ook nog brass en gold sleeves voor de RBA.

Gekocht bij: Intaste.de

Prijs mod: €140 (voor de drie uitvoeringen)

Prijs RBA: €65

Driptip is apart te krijgen (Royal Coblet, ook van VapeSmith, €12,95) 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...