Jump to content
Sign in to follow this  
miryamk

Liquids uit de handel gehaald?

Recommended Posts

Ik zit op een ander forum in een discussie met iemand die zegt dat er recentelijk liquids uit de handel zijn gehaald omdat ze schade toebrengen aan de luchtwegen. En dat er nog een hoeveelheid in de handel is, zou gaan om een nieuw product. Dit nieuws is langs mij heen gegaan denk ik want ik heb er hier niks van mee gekregen. Is het bangmakerij, een broodje aap? En zo niet, om welk merk gaat het dan?

Ik zit op een ander forum in een discussie met iemand die zegt dat er recentelijk liquids uit de handel zijn gehaald omdat ze schade toebrengen aan de luchtwegen. En dat er nog een hoeveelheid in de handel is, zou gaan om een nieuw product. Dit nieuws is langs mij heen gegaan denk ik want ik heb er hier niks van mee gekregen. Is het bangmakerij, een broodje aap? En zo niet, om welk merk gaat het dan?

Als het daarover gaat op een ander forum - waarom zegt de Messenger dan niet om welk merk het gaat?

Want zo kan iedereen wel van alles gaan zitten bleren zonder ook maar iets aan te geven.

Dat was ook mijn idee, maar ik heb inmiddels een erg kort lontje als het gaat om dampgerelateerde onderwerpen.. Dus voordat ik weer begin te schreeuwen zonder dat ik precies weet waar het om gaat wou ik hier eens vragen of iemand er iets over gehoord heeft.

Dat was ook mijn idee, maar ik heb inmiddels een erg kort lontje als het gaat om dampgerelateerde onderwerpen.. Dus voordat ik weer begin te schreeuwen zonder dat ik precies weet waar het om gaat wou ik hier eens vragen of iemand er iets over gehoord heeft.

Dan nog werkt het beter met "bron vermelding"

Welk forum is dat, en welk persoon heeft dit gezegt????

En waar haalt die zijn info vandaan ????

Welk forum is dat, en welk persoon heeft dit gezegt????

En waar haalt die zijn info vandaan ????

Waaauw Maaike, Paas ondertekening  :grins

Stapte met mijn goede poot uit bed zo net  :blij

Moet haast wel een goeie dag worden, maar idd zal hem een beetje kleiner maken :lol

:grins

Het is gewoon 'iemand' op 'een' forum die iets roept. Zoals meestal op een forum.

Maar als het niet juist is moet ik het wel ontkrachten natuurlijk, vandaar mijn berichtje hier.

Ik trek zo wel even het vel over d'r oren en dan ga ik me weer wijten aan mijn zorgtaken..

Stapte met mijn goede poot uit bed zo net  :blij

Moet haast wel een goeie dag worden, maar idd zal hem een beetje kleiner maken :lol

En hij was nu net zo mooi, tssssssssssssssss

:grins

Het is gewoon 'iemand' op 'een' forum die iets roept. Zoals meestal op een forum.

Maar als het niet juist is moet ik het wel ontkrachten natuurlijk, vandaar mijn berichtje hier.

Ik trek zo wel even het vel over d'r oren en dan ga ik me weer wijten aan mijn zorgtaken..

Als iets wilt ontkrachten of bevestigd krijgen, zal er toch met een merk of naam gekomen dienen te worden, zodat anderen weten waar het om gaat.

Dan kan iets ontkracht/bevestigd worden.

Zonder vermelding wordt het een raad en zoek spelletje.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Oooooh Tonio dan doe ik hem er weer op hoor, vindt dat Paaseitje ook maar een beetje zoetsappig  :haas

Oooooh Tonio dan doe ik hem er weer op hoor, vindt dat Paaseitje ook maar een beetje zoetsappig  :haas

Ja andere was veulssssssssssssssss beter :duim

Ik merk dat ik nog in de experimentele fase zit, deze effe van commentaar voorzien, aangezien er nog geen nieuws van het " liquid uit de handel halen front " is  :egypt

Ik merk dat ik nog in de experimentele fase zit, deze effe van commentaar voorzien, aangezien er nog geen nieuws van het " liquid uit de handel halen front " is  :egypt

Zooooooooooow das een mooie, houden maar !!!

het klopt en als het goed is was deze verkoper ook op dit forum aktief, maar door allerte mede forumleden ontmaskerd als de lfh in een nieuw jasje steken.

het ging om liquids die olie en of parfum zouden bevatten.

de merken:

amazing pink liquid

black and white liquid

graafgraaf in mijn geheugen, volgens mij was deze verkoper hier weg gegaan, en wat zie ik nu?

http://www.e-roken.info/c-2467964/uitverkoop-e-liquid/

herstel, ze zijn niet uit de handel genomen, er was alleen forumophef bij deze verkoper...

ik kan citaten neerzetten waarin hij toegeeft dat er olie of parfum in zijn liquid zit, met als reden dat consumenten iets willen ruiken en kleur willen zien... maar dan ga ik tegen de regels in... maar weet dat hier leden zijn die dit kunnen beaamen

Krijg nog geregeld de nieuwsbrief van hun binnen. Heel verhaal nadat hij hierweg is gegaan, dat aantal merken van de webshop verwijderd waren vanwege de nieuwe regels e.d.

Maar nu staan ze dus gewoon allemaal weer op de site

pcies dat is ronduit vreemd, en echt niet goed voor dampwereld...

Inderdaad, ook raar dat er nu staat ' deze flesjes zijn gestuurd door de leverancier om te testen, we gaan ze dan ook niet verkopen'.

Om er vervolgens een prijs bij te zetten!! Ook nog zeer laag (0,89 10ml)

ik hoop dat de mensen zo slim zijn om te bedenken dat je voor die prijs vast geen 'goed' iets koopt.

de amazing pink zit parfum-olie in verwerkt  :stom

Ah,  dat is die persoon van dat hele lfh drama die nu "elders"  een nieuwe kans heeft gekregen.

Tsja...  doet me denken aan een spreekwoord.  Iets met ezels en een steen ofzo.