Jump to content
esjeka

VapeMail.eu

Recommended Posts

- Service (hoe makkelijk/moeilijk er wordt gereageerd op mail, vragen, problemen met betaalsysteem etc..)

- Klachtafhandeling ( hoe makkelijk/moeilijk er wordt omgegaan met defecte producten, of producten die niet aan de wensen voldoet)

- Verzendsnelheid ( wordt er in de regel geleverd binnen drie dagen, of duurt het langer )

VapeMail is exclusief verkoper van Chefs Vapour e-liquids in Nederland. Ik zal dus alle smaken gaan voeren.

Nieuws over Chefs Vapour e-liquids zal ik hier plaatsen. Ervaringen mogen jullie hier ook plaatsen, graag zelfs  :bliss

Binnenkort (verwachting 3e week april) is de eXpromizer van eXvape verkrijgbaar bij VapeMail. 

Tijdens de voorverkoop (pre-order) krijg je een gratis VapeBandâ„¢ naar keuze als je een eXpromizer aanschaft. Ga als volgt te werk

Leg een eXpromizer in je winkelwagen

Kies een VapeBandâ„¢ en leg deze ook in je winkelwagen

Ga naar je winkelwagen en vul de code "FreeVapeBand" (zonder de "") in het Kortingbonnen veld en druk op Ok.

De VapeBandâ„¢ is nu gratis.

Je eXpromizer word dan zo snel mogelijk verzonden als deze binnen is.

Heb twisted besteld, ben zeer benieuwd. :grins

Baalde als een stekker dat de Confusion niet op voorraad is, toevallig al bekend wanneer de volgende levering binnen komt? :trilt

Heb twisted besteld, ben zeer benieuwd. :grins

Baalde als een stekker dat de Confusion niet op voorraad is, toevallig al bekend wanneer de volgende levering binnen komt? :trilt

:bedankt

Twisted zal morgen binnen moeten zijn. Confusion komt volgende week binnen. Maandag wordt het verzonden van de UK.

:bedankt

Twisted zal morgen binnen moeten zijn. Confusion komt volgende week binnen. Maandag wordt het verzonden van de UK.

Top ik hou het in de gaten  :ponpon

Probeer ze allemaaaaaal  :schreeuw

:holy

Hahahaha....mag niet van mijzelf :fight kost teveel centjes allemaal :schreeuw Moet nu zelf mijn liquids maken

Maar als koekies dessert liefhebster heb ik wel een paar hele smakelijke gezien dus als ik van mijzelf weer eens iets mag kopen weet ik gelijk waar ik zijn moet.

P.S Passen die vapebands ook om gewone ego batterijen en evod tankjes of alleen om het grote spul?

Hahahaha....mag niet van mijzelf :fight kost teveel centjes allemaal :schreeuw Moet nu zelf mijn liquids maken

Maar als koekies dessert liefhebster heb ik wel een paar hele smakelijke gezien dus als ik van mijzelf weer eens iets mag kopen weet ik gelijk waar ik zijn moet.

P.S Passen die vapebands ook om gewone ego batterijen en evod tankjes of alleen om het grote spul?

Alle tijd Simoontjuh. Ik ben er nog wel even.

Vapebands passen alleen rond het grote spul. 20mm minimaal Dus helaas niet om een eGo of eVod :sip

Ik zou wel willen bestellen, maar ik heb een probleem bij het aanmaken van mijn account. Er wordt gevraagd voor adresgegevens en een password, zonder dat er een beveiligde verbinding is. Dat is jammer, want dan haak ik af.

Ga je dat nog aanpassen in de (nabije) toekomst? Dan wil ik t.z.t. wel wat lekkers bestellen.

Ik zou wel willen bestellen, maar ik heb een probleem bij het aanmaken van mijn account. Er wordt gevraagd voor adresgegevens en een password, zonder dat er een beveiligde verbinding is. Dat is jammer, want dan haak ik af.

Ga je dat nog aanpassen in de (nabije) toekomst? Dan wil ik t.z.t. wel wat lekkers bestellen.

Ja Zappa. Komt een beveiligde verbinding op de site. Even geduld aub.

Leuke shop, ziet er goed uit Patrick!

Ga je ook de onderdelen/accessoires (grotere tank bijvoorbeeld?) van exvape verkopen? 

Leuke shop, ziet er goed uit Patrick!

Ga je ook de onderdelen/accessoires (grotere tank bijvoorbeeld?) van exvape verkopen?

Bedankt!

Is wel de bedoeling. Al zou ik eerst graag de eXpromizer zelf binnen willen hebben :protest

Ik heb er vorige week een tiental besteld. Degene die ik al geproefd heb (ABC en Bleuberry C-bomb) zijn lekker! Ze werden ook snel geleverd en zijn zonder (douane)problemen aangekomen... oef!

Het is te hopen dat er ook grotere flesjes (30-50 ml) beschikbaar komen. 10 ml is zo snel leeg...

50ml heeft zelfs Chefs (nog ) niet eens, dus denk ook niet dat dat voorlopig erin gaat zitten.

Wel heeft Patrick in ander topic aangegeven dat die op aanvraag mee kan komen naar NL.

Zelf in afwachting op de lekkere ABC op voorraad is; heb daar op het begin een echte haat-liefde verhouding mee gehad.

Ik vond hem mwah mwah, maar was toch telkens te nieuweschierig om hem te laten staan in de kast.

Ben hem toen gaan mengen met mijn cappu-liquid; Mjammie!

Zelfde verhaal met de Lews Brew; Die meng ik ook bij de Cappu & ABC

Ook de Lemon Honey Menthol vind ik lekker als ik wat last van me astma heb of verkouden ben. Maar die is nu al een tijdje op bij mij en moet hogere Nico gaan dampen.

Ik vermoed met de aankomende regelgeving alles boven de 10ml gaat verdwijnen :sip

Volgende week Romana, dan is er weer ABC :wink

Hoi Zappa,

De beveiligde verbinding is in de lucht. Alle transacties waarbij vertrouwelijke gegevens worden verzonden lopen nu via een beveiligde verbinding.

Dank voor je geduld en ik hoor graag je bevindingen over de site.

Vanaf vrijdag (als DHL meewerkt :jolleke) zijn VapeMunki e-liquids beschikbaar op de site.

VapeMunki maakt smaakvolle en uitdagende e-liquids die door veel mensen als zeer lekker worden ervaren. In ons assortiment zijn de volgende variaties opgenomen:

PG/VG: 40/60 en leverbaar in 6, 12 en 18mg nic.

Black N Blue, Vanilla Ice, Munkiserum, Yummy Gummy Mix, Spider Venom, Razzl Dazzle, Hobbits Choice, Bazilla Custard en Black Betty

PG/VG: 20/80 (Cloud Chaser range) en leverbaar in 0, 6, 12 en 18mg nic.

Tropical Thunder, Double Rainbow, The Anvil, Mr Bluesky

Je vind de VapeMunki e-liquids hier

Nice!

Binnenkort maar eens wat bestellen, mijn interesse in deze liquids was enige tijd terug al gewekt bij een zoektocht naar hoge VG liquids uit de EU.

Nice!

Binnenkort maar eens wat bestellen, mijn interesse in deze liquids was enige tijd terug al gewekt bij een zoektocht naar hoge VG liquids uit de EU.

Moet je wel even opletten welke je besteld, aangezien er ook 80/20 liquids bij zitten.

Ben wel benieuwd naar Munki Serum (PG40/VG60), zal het doen wat het "beloofd"?

Diep in de donkere hoekjes van het Juice lab, de munki mixers hebben dag en nacht gewerkt om een geneesmiddel te vinden tegen de vervelende aandoening genaamd "Vapers Tongue". Een vervelende aandoening die zorgt dat elke damper geen e-liquids smaakjes meer proeft!

Na maanden werk hebben ze dit serum bedacht met ingrediënten uit de hele wereld, eucalyptus uit Australië en citroenen uit Sicilië om er maar een paar te noemen. Dit serum werkt ook als je last hebt van een verkoudheid of als je grieperig bent. Laat je weer vrij ademen....