Jump to content
Sign in to follow this  
Tante Til

1,25 ohm cartomizers voor de dc-tanks

Recommended Posts

Ik wil even laten weten dat ik van Animal een 1,25 ohm carto mocht proberen.

Na een kleine week testen op het oliespuitje en op de 510 eGo Passthrough Batterij 1100 mah kan ik maar 1 ding zeggen.

Ik ga er meteen een paar als reserve bestellen.........!!!

Voornamelijk omdat de liquids super smaken, ik heb meer gier en ik heb het idee dat ik ook meer damp heb.

Ik heb nog geen idee hoelang ze meegaan, maar tot nu toe doet ie het nog steeds. (wel met mijn önderhouds-tips  ergens te lezen in http://www.elektrisch-roken.nu/index.php?topic=4478.15  ) En ik wissel de tank steeds af op de spuit en de ego, dus ik damp er de hele dag mee.

Ik ben er super tevreden mee dus...  :duim

Guest Briggitte

Ikke misschien wel of misschien niet...

Volgens mij heb ik, en uiteraard onbedoeld, 2 lotjes door elkaar gegooid, voor ik er achter was dat ik verschillende ohm's had.. ik kan het niet meer achterhalen heleaas...

Ik merk zelf geen verschil nl tussen de 1,25 ohm & 1,5 ohm.

Al m'n mails...OH!!

Zo, ik ben al m'n bestellingen on-line ff nagelopen  :trilt  , en ik ben toch heel braaf geweest; ik heb slechts alleen de 1,5-ohm's in gebruik  :neenee

Al schrijvende dat ik al m'n mails van de damp-bestellingen kwijt was, schoot me te binnen dat ik die bestellingen ook nog on-line bekijken kon: ik heb dan ws zeer zeker een keer mail-contact gehad of ik niet per abuis foutief besteld had, en is dit toen hersteld :jazeker  :duim

Dussss... herkansing: helaas Tante, ik ken ze niet, die 1,25 ohm, maar ze bevallen jou dus buitengewoon begrijp ik  :yeahh

Ik gebruik ze ook en ben er wel tevreden over.

Het enige nadeel vind ik aan die cartomisers (dat geldt overigens ook voor 1,5 ohm) dat sommige bij ingebruikneming de 1e tijd erg verbrand smaken, hoeveel liquid ik er ook in gooi.

Sommige doen het na 1 dag goed, andere blijven verbrand smaken en geven keelpijn, dus die gooi ik dan maar weg

Guest Briggitte

Ik heb net ook de 1,25ohm besteld bij Animal: ik ben wel heel benieuwd wat dat kwart ohm-pje verschil 'doet' hoor  :jazeker

Enneuhhh.. Dinkie.. ik gok uit m'n blote hoofd dat jij het bent die iets soortgelijks gezegd bij 't topic van WOO geloof ik toch:

daar heb je al wat antwoorden gekregen he  :onschuldig

Gaat het nog steeds goed nu?  :ponpon