Jump to content
esjeka

Nu-ERoken.nl

Recommended Posts

- Service (hoe makkelijk/moeilijk er wordt gereageerd op mail, vragen, problemen met betaalsysteem etc..)

- Klachtafhandeling ( hoe makkelijk/moeilijk er wordt omgegaan met defecte producten, of producten die niet aan de wensen voldoet)

- Verzendsnelheid ( wordt er in de regel geleverd binnen drie dagen, of duurt het langer )

beste E-rokers,

Graag willen wij u informeren over 10 nieuwe top aanbiedingen:

1. The Palm E-liquid – 30ML voor slechts € 5

2. RY3 E-liquid – 30ML voor slechts € 5

3. Desert Ship E-liquid – 30ML voor slechts € 5

4. Mango E-liquid – 30ML voor slechts € 5

5. Fruitmix E-liquid – 30ML voor slechts € 5

6. Hazelnoot E-liquid – 30ML voor slechts € 5

7. Cappuccino E-liquid – 30ML voor slechts €5

8. Kers E-liquid – 30ML voor slechts € 5

9. C3R Clearomizer – per stuk slechts €3,95

10. C3R Coil – per stuk slechts €1

Deze aanbiedingen zijn geldig t/m vrijdag 5 september.

Kijk snel op www.nu-eroken.nl/webshop/actie/

Vriendelijke groet,

TEAM WWW.NU-EROKEN.NL

PS: Like onze facebook-pagina www.facebook.com/nueroken en blijft op de hoogte van alle acties!

*Belangrijke informatie & 30% korting voor vaste en nieuwe klanten*!

Wegens aangepaste wetgeving zullen wij vanaf begin volgend jaar de 30 ML Hangsen E-liquids vervangen door 10 ML Hangsen E-liquids.

Alle Hangsen E-liquids die wij in het afgelopen jaar (o.a bestsellers RY4, Instrument,Menthol en Vanille) verkocht hebben zullen binnenkort weer voorradig zijn in 10 ML flesjes voor € 2,50. Met deze prijs heeft u als klant nog steeds bij aankoop van 3 flesjes in totaal 30 ML voor € 7,50. Daarnaast zullen er nieuwe producten en E-liquid smaken worden toegevoegd aan ons assortiment o.a. lucky strike, dunhill, red bull en blue berry. Mochten jullie E-liquid smaken missen in ons assortiment die jullie graag bij ons zouden willen kopen binnenkort laat ons dit dan weten :-)

Graag willen we u als klant laten profiteren van een extra assortimentskorting van maar liefst 30%!

Deze actie loopt t/m 22 december. Op = Op!

Actiecode: DECEMBER14

Met vriendelijke groet,

www.nu-eroken.nl

ik hoop dat je de actie van Glycerine nog gezien hebt en/of de lichtkrant? :bloem

Nee, verklaar je nader! vriendelijke groet

ik hoop dat je de actie van Glycerine nog gezien hebt en/of de lichtkrant? :bloem

Bedankt voor je bestelling Petra!

laat maar  :gek  't is duidelijk

laat maar  :gek  't is duidelijk

??? Ik zie de lichtkrant niet op mijn smartphone, graag uitleg.

er is vanochtend wat 'commotie' geweest omtrent een actie die een forumlid opgezet had om alle webshops die hier een (gratis?) board hebben te wijzen op het crowdfunding onderzoek van Farsalinos.

Na wat gesteggel of het wel of geen spam zou zijn zijn de berichten verwijderd, maar is er wel aandacht in de lichtkrant voor gevraagd.

Ik heb het stokje (deels) over kunnen nemen van dit forumlid.

Inmiddels is (gelukkig!) nog net voor de deadline het bedrag bij elkaar gesprokkeld (maar er kan altijd meer bij  :grins ).

Hallo allemaal,

We hebben onze klanten gisteren gevraagd of ze een reactie over onze webshop willen plaatsen in ons gastenboek.

De laatste reactie:

Ik bestel altijd hier, en altijd tevreden! Ik heb voor ik deze website kende elders besteld, daar gingen de coils om de dag kapot met die vloeistof. Bij nu-eroken.nl leveren ze gewoon topkwaliteit, tegen een goede prijs. Levering en klantenservice is altijd snel. Ik heb zelfs een keer een kortingsdeal gemist, waarover ik ná mijn bestelling een mailtje kreeg dat ze een GRATIS flesje erbij hadden gedaan...! Die service krijg je nergens anders meer. Helemaal top! Ohja en mijn vriend is ondertussen al bijna 3 maanden van 30-40 sigaretten per dag volledig gestopt met roken en heeft zelfs geen behoefte meer aan een sigaret! Leversredders, die elektrische sigaretten!

http://www.nu-eroken.nl/gastenboek.html

Met vriendelijke groet,

nu-eroken.nl

Hallo allemaal,

Wij gaan (naast de silverline) nu ook de Millers Goldline in ons assortiment opnemen en we vroegen ons af wat jullie favoriet is?

Alvast  :bedankt

Mvg

Team nu-eroken.nl

Hallo allemaal,

Wij gaan (naast de silverline) nu ook de Millers Goldline in ons assortiment opnemen en we vroegen ons af wat jullie favoriet is?

Alvast  :bedankt

Mvg

Team nu-eroken.nl

Ik heb er maar eentje geprobeerd en dat was de vanille, die viel mij erg tegen. Veel te sterk, maar ja smaken kunnen verschillen.

Ik heb een bestelling geplaatst en deze zeer snel ontvangen!

Er was een kleinigheidje fout gegaan maar dat is meteen goed gemaakt!

Wat een geweldige after-sales service.

Hallo allemaal,

Vandaag diverse Millers E-liquids toegevoegd aan ons assortiment :-)

o.a. ook de El Tabaco Fuego en de Lazy Latte Afternoon.

Met vriendelijke groet,

www.nu-eroken.nl

Like onze facebookpagina www.facebook.com/nueroken en deel de like & win actie van 23 december of 5 januari.

Onder alle likers & delers verloten wij op zaterdag 24 januari 2 flesjes Hangsen E-liquid (60ML Totaal!) naar keuze. De winnaar mag dan 2 flesjes Hangsen E-liquid kiezen die op dat moment op voorraad zijn in onze webwinkel www.nu-eroken.nl.

Succes!

Met vriendelijke groet,

www.nu-eroken.nl

De Like & Win is gewonnen door.... Petra Blok!

De e-liquids zijn al opgestuurd. Veel damp plezier! :-)

Blijf onze pagina liken voor aankomende acties.... en ook dit jaar zullen we weer like & win acties doen!

Mvg,

Nu-eroken.nl

** ACTIE ** Alle Hangsen E-liquids slechts €2,95 voor 30ml! (m.u.v. de o mg flesjes - €3,95). De E-liquids zijn nog houdbaar tot 24-11-2015 dus pak nog snel uw voordeel: 30 ml voor slechts €2,95!!!!!!! Deze actie loopt t/m 31 januari, hierna mogen we geen 30ml flesjes meer verkopen. OP = OP.

De Millers E-liquids worden goed ontvangen! o.a. de El Fuego, tobacco nr 1, RY4 en USA regular en Menthol zijn best-sellers! Probeer ook eens een Millers! 10 ml vooor €2,95.

Voor 15:00 besteld? morgen in huis!

Met vriendelijke groet,

Nu-eroken.nl

Er zijn weer diverse nieuwe Millers E-liquids toegevoegd aan ons assortiment

* Millers Desert Flavor - 10ML voor €2,95

* Millers USA Regular - 10ML voor €2,95

* Millers Goldline Three Strikes out - 10ML voor €5,95

* Millers Goldline Urban Bourbon Tobacco - 10ML voor €5,95

* Millers Goldline Lazy Latte Afternoon - 10ML voor €5,95

* Millers Goldline El Tabaco Fuego - 10ML voor €5,95

* Millers Goldline Have Anise Day - 10 ML voor €5,95

Van Millers verkopen wij o.a. ook de volgende smaken: Shag, Tabak, Tobacco no1, RY4, Turkish Blend, Aardbei, Menthol, Energy Drink, Vanille, Kokos, Red Candy/Fruitella,Banaan, Drop, Cola kersen etc. 10ML voor €2,95.

Kijk snel op www.nu-eroken.nl

PS: De allerlaatste Hangsen e-liquids met nicotine, nú voor €2,95 (30ML)!!

De allerlaatste Hangsen e-liquids zonder nicotine, nú voor €3,95 (30ML)!!

Pak nog snel uw voordeel t/m a.s. zaterdag 31 januari.