Jump to content

Recommended Posts

Heb op 3/3/19 2 bestellingen gedaan. Een proefpakket van Millers tabak, welke ik verleden dinsdag gekregen heb. De smaak van tabak beviel me echt. Ben op jullie site geweest maar zie nergens de tabak silverline staan, nochtans die zat in mijn proefpakket. Mijn 2de bestelling was 1 flesje liquid van Hangsen tabak omdat u op dit forum gezet had dat die de meeste smaak had van tabak. Deze bestelling heb ik nog steeds niet ontvangen. Ik wou mij nog enkele liquids van Millers bestellen maar door het feit dat ik de silverline niet vind ben ik een beetje bang als ik de gewone van Millers neem de smaak anders gaat zijn. Alvast bedankt voor een antwoordje. 

1 hour ago, rita2019 said:

Heb op 3/3/19 2 bestellingen gedaan. Een proefpakket van Millers tabak, welke ik verleden dinsdag gekregen heb. De smaak van tabak beviel me echt. Ben op jullie site geweest maar zie nergens de tabak silverline staan, nochtans die zat in mijn proefpakket. Mijn 2de bestelling was 1 flesje liquid van Hangsen tabak omdat u op dit forum gezet had dat die de meeste smaak had van tabak. Deze bestelling heb ik nog steeds niet ontvangen. Ik wou mij nog enkele liquids van Millers bestellen maar door het feit dat ik de silverline niet vind ben ik een beetje bang als ik de gewone van Millers neem de smaak anders gaat zijn. Alvast bedankt voor een antwoordje. 

Hoi Rita, vervelend om te horen dat je het flesje nog niet hebt ontvangen! Zendingen naar België kan snel een paar dagen langer duren helaas. Als je het flesje komende dinsdag (12-3) nog niet hebt ontvangen dan graag een mailtje sturen zodat we deze bestelling opnieuw gaan versturen!

Goed om te horen dat de tabak liquid van Millers bevalt! Wij verkopen alle Millers liquids en de €2,95 variant is de Silverline 🙂 Ze staan allemaal onder 1 categorie, zie: https://roken.nl/product-categorie/millers-liquids/

Let wel, binnenkort veranderen de plaatjes opnieuw van Millers want ze hebben een nieuw uiterlijk gekregen. Mocht het alsnog niet lukken kan ik u even bellen om het allemaal stapsgewijs door te lopen. 

Groetjes Anne

29 minutes ago, Tamara said:

@rita2019 als je een mention toevoegt heb je meer kans dat @Roken het leest.

thnx 🙂

Heb de link dat u mij gegeven hebt geopend en gewoon de tabak van Millers besteld. Hartelijk bedankt voor je antwoord.

@rita2019 een mention is een @ met de naam van iemand erachter. Hij/zij krijgt dan een melding dat er een nieuw bericht is.

Posted (edited)

Ik vermoed @Roken... Diezelfde van wie je net antwoord hebt gehad.. Gokje hoor.. 😉 

(staat ook bovenaan het topic van elke shop wie daarvoor verantwoordelijk is)

Edited by TheRich

Mag toch wel hopen dat ie zijn eigen topic volgt en in dit topic niet echt nodig is ? 😛

On 12-2-2018 at 12:01, tsiis said:

@Roken Ben je niet op je eigen shoptopic geabonneerd? Zie rechtsboven op deze pagina, bij Volg dit topic/Follow this content (en kies een meldingsnotificatie).

@Madman, hopelijk heeft hij/zij dat ondertussen inderdaad aangepast. Ik ging er dus maar niet van uit.

20 hours ago, Madman said:

Mag toch wel hopen dat ie zijn eigen topic volgt en in dit topic niet echt nodig is ? 😛

Jazeker, zelfs de optie van "Let others see that i follow this" staat aangevinkt 🙋‍♀️

Gisteren een bestelling gedaan en vandaag reeds ontvangen, had voor de zekerheid ook een flesje Hangsen besteld om eens te proeven want het vorige die ik op 3 maart besteld heb is nog steeds niet toegekomen.

40 minutes ago, rita2019 said:

Gisteren een bestelling gedaan en vandaag reeds ontvangen, had voor de zekerheid ook een flesje Hangsen besteld om eens te proeven want het vorige die ik op 3 maart besteld heb is nog steeds niet toegekomen.

Goed om te horen dat u de bestelling hebt ontvangen! Mocht u komende dinsdag de andere bestelling nog niet hebben ontvangen dan graag een mailtje sturen. Fijn weekend!