Jump to content

Recommended Posts

De winnaars willen niet bekend worden gemaakt. Gezien leden van dit forum een klein percentage vertegenwoordigt in de vorm van likes (enkele procenten) is de kans klein dat een forumlid een prijs wint. We zullen daarom binnenkort weer nieuwe actie opstarten alleen voor dampforum leden. De kans is dan aanzienlijk groter :)

Afgelopen week, diverse clearomizers en batterijen besteld, goede prijs en volgende dag in huis.:clap

On ‎30‎-‎10‎-‎2017 at 3:16 PM, Sub-Ωhm said:

Ja, duimen maar ;)

Wat wel up to date is dat we de mijlpaal van 100.000 klanten hebben gehaald vandaag :clap

Gefeliciteerd 🎂 @Roken, dat is inderdaad een fantastische mijlpaal in deze tijden, ik wens jullie veel succes en op naar de 200.000 zou ik zeggen 👍 

Ik zie dat jullie Hangsen aroma's hebben. Kan ik ook verzoekjes doen? Ben op zoek naar:

Concentrated

Cohiba

Cuba

Highway

No. 5 (White Smoke)

Hoor het graag!

1 hour ago, Leo Bak said:

Ik zie dat jullie Hangsen aroma's hebben. 

Heb ik gemist, maar hoera :clap

Ik haalde het altijd bij cig-eliquid uk, maar daar is het vaak "out of stock"

Ik ben hier dus heel blij mee

3 hours ago, Leo Bak said:

Ik zie dat jullie Hangsen aroma's hebben.

En ook Hangsen Liquid. Hoewel ik eigenlijk niks meer wou kopen voorlopig, heb ik toch maar een proefpakketje besteld.

10 minutes ago, PetraO said:

Hoewel ik eigenlijk niks meer wou kopen voorlopig, heb ik toch maar een proefpakketje besteld.

Roflol

Heel herkenbaar. Ik denk dat de enige manier om dat te bereiken is ……

Jezelf een ban voor een maand voor dampforum opleggen

Edited by cybmov

9 minutes ago, cybmov said:

Roflol

Heel herkenbaar. Ik denk dat de enige manier om dat te bereiken is ……

Jezelf een ban voor een maand voor dampforum opleggen

Ik ben bang dat je gelijk hebt.:trilt

Nog steeds geen antwoord op deze vraag van anderhalve week geleden, verkoper @Roken was vandaag nog online:

Haha ja ik denk dat verkoper @Roken het bericht niet heeft gelezen, maar misschien als ik @Roken gewoon tag dat het dan meer opvalt. Ikzelf zou het draadje van mijn webshop de hele dag door F5'en om te kijken of er iemand reageerde.

On ‎1‎-‎2‎-‎2018 at 4:23 PM, Leo Bak said:

Ik zie dat jullie Hangsen aroma's hebben. Kan ik ook verzoekjes doen? Ben op zoek naar:

Concentrated

Cohiba

Cuba

Highway

No. 5 (White Smoke)

Hoor het graag!

Sorry voor de late reactie! Inderdaad je bericht gemist maar door de tag lees ik het nu.

We kunnen zeker voldoen aan je verzoek! Zodra ik concrete informatie heb dan hoor je van mij.

9 minutes ago, Roken said:

Sorry voor de late reactie! Inderdaad je bericht gemist maar door de tag lees ik het nu.

@Roken Ben je niet op je eigen shoptopic geabonneerd? Zie rechtsboven op deze pagina, bij Volg dit topic/Follow this content (en kies een meldingsnotificatie).