Jump to content

TheVaporStore.nl


Guest esjeka

Recommended Posts

Guest Randy010

flesjes ook binnen en me 1e review geplaatst op de site.

Deze liquid krijgt van mij maar 2 sterren omdat,

De cherry smaak ver te zoeken is de menthol overheerst.

Het flesje zelf ruikt heerlijk naar de cherry maar de smaak blijft ver achter helaas ,je proeft meer cherry als je een haaltje neemt zonder te vuren .Ik proef heel ver weg een klein beetje cherry als ik heb uitgeblazen.Van mij mag er best wat meer cherry in .

De damp productie is perfect .

De Troathhit is ook goed op 6mg maar de menthol maakt het sterker denk ook wel goed te doen zonder nicotine.

Heb het getest in een mini kayfun 1.6ohm op 10watt .

Link to comment
Share on other sites

Luscious Raspberry Chocolate

Anders dan je van een combi van framboos en chocolade zou verwachten, is voor mij de dominante smaak die van een sterk alcoholische drank. Die drink ik amper, dus veel preciezer kan ik hier helaas niet zijn. Zonder beschrijving was ik vermoedelijk niet verder gekomen dan donker rood fruit en op chocolade was ik niet gekomen. Door de beschrijving vraag ik me af of ik het niet meer in een variant op een Mon Cheri moet zoeken. Had ik een vol flesje gehad, zou ik hem best vaker geprobeerd hebben om te kijken of ik hem lekkerder zou gaan vinden dan ik nu doe. Hij is in ieder geval apart, heeft een eigen karakter en intrigeert wel. De omvang van het proefje was voor mij voor deze liquid te beperkt voor een beter oordeel.  Voor nu 2/5. Getest in een Aerotank.

Heavenly Vanille Custard

De geur van het flesje deed me meteen denken aan de luxueuze smaak van de Gremlin's Vanilla Custard. In mijn Kayfun blijft daar nog een spoor van over, maar hij is minder zoet en werkt een beetje alsof er ook een "tabak"-smaak in zit, zonder dat ik er de vinger op kan leggen waar dat aan ligt.  Ik kan hierdoor de liquid in ieder geval ook wat langer aan een stuk dampen. Hij is Lekker zoals hij is en ik ga deze kopen, maar ik zou daarnaast ook een flesje met een extra flavorshot willen hebben om hem nog iets meer het karakter van een zoete dessert mee te geven. In de mond laat de damp trouwens even de smaak van butterscotch na.

100% VG zorgt voor wat meer, maar vooral ook voor een zachte damp. Jammer dat The Vaporstore dat niet voor alle smaakjes aanbiedt. (4/5)

Link to comment
Share on other sites

Luscious Raspberry Chocolate

Deze als eerste getest in een Erlkonigin met een 1,2 ohm coil, watten en bamboe wick. Doet me heel erg denken aan de blackstar van EV. Ik vind dat een lekkere smaak, dus ook deze bevalt me wel. Donker fruit als zwarte bessen, wat houterigs en wat tabakachtig in de verte.

Chocolate Marathon

God wat smerig... ik heb speciaal de tank weer leeggehaald en een nieuw wick geplaatst omdat ik dacht dat er iets mis was gegaan met het vervangen van de wick, maar hemellief.... dit heeft echt niets te maken met chocola.... muf zuur droog leerachtig... absolute :nono

Smooth Tobacco

Na mijn laatste ervaring deze mar in een dripper getest... tja dan is ie wel wat heftig ja... prikt op de keel... en tja... tabak proef ik niet echt, wel wat zoetigs en weeïg... niet mijn smaak, maar niet smerig...

Link to comment
Share on other sites

Heavenly Vanilla Custard 12 mg

Getest in de Igo-S, 1,4 ohm microcoil met watten.

Eerst zo uit het flesje (wat een heerlijke geur komt daar uit) in de dripper, wat meteen opviel is een heerlijke zoete vanille custard smaak, met een heerlijke nasmaak op de tong van Fudge oftewel zachte caramel. Heerlijk romig. Geen bijsmaken. Echter, ik damp op 4 mg, dus voor mij is de nicotine en TH te zwaar. Echter de smaak is zo lekker dat ik hem teruggebracht heb naar ca 6 mg door er Pg 0 mg bij te gooien. Uiteraard is de smaak nu minder aanwezig, echter nog steeds zeer lekker. Jammer is dat de heerlijke nasmaak nu nagenoeg weg is.

Kortom een prima liquid die ik voor tussendoor zeker zal nabestellen in 6 mg.

TH: goed

Damp: goed

Smaak: goed

Geur: goed

Nasmaak: goed

Lemon Meringe Pie

Igo-S met bamboe 1,4 ohm.

Wederom een zeer lekkere liquid.

Heb deze helaas ook weer moeten terugbrengen naar 6 mg nicotine. Doet sterk denken aan koekjes, of iets van appeltaart. Ruikt ook zo. De Lemon haal ik er niet uit, hoeft ook niet als de totaalsmaak maar goed is. Ook deze smaakt zeer zuiver, zonder vreemde bijsmaken.

TH: goed

Damp: goed

Smaak: goed

Geur: goed.

Nasmaak: nauwelijks aanwezig.

Link to comment
Share on other sites

Guest Layla

Ik heb als eerste de lemon merenque pie geprobeerd in de igo-l met katoenen wick met een 18350 batterij.

Ik vind hem erg lekker en ben het flesje nu leeg aan het dampen eer ik aan de 2 andere begin :)

Ik proef lekkere taart en een hint van lemon maar ook iets van pinda... yum yum

Goeie damp en TH

Met deze ben ik dus al heel blij :)

Bedankt dat ik mag proeven en de andere 2 schrijf ik ook nog hier en op de website neer.

Link to comment
Share on other sites

Ik post 1 voor 1, want ik ben gewoon lui...

Vandaag de Smooth tobacco in een anonieme dripper met 1,? ohm coil, watten op 8w. Tja... ik proef hier met de beste wil van de wereld geen tabak in. Het is vooral heel erg zoet. Ik moet denken aan suikerspin. Ik vind het op zich wel lekker, maar denk ook dat dit snel gaat vervelen. Gier is prima, niet te hard. Damp valt wat tegen, maar laat wel een lekker zoet geurtje achter.

Link to comment
Share on other sites

Guest Sweet Tooth

Geproefd:

Heavenly Vanilla Custard

Getest op Vamo V5 op 3.0 W.

Smaakt zoals het ruikt: hemels!

Zachte en smaakvolle vanille custard.

Throathit redelijk. Damp redelijk.

Deze ga ik zeker vaker bestellen.

Smooth Tobacco

Gedampt op Evod.

Uitstekende zachte tabaksmaak.

Doet een klein beetje aan de primo verde van T-juice denken, maar deze Smooth Tobacco is net iets zachter van smaak.

Throathit en damp voldoende.

Erg lekker. Blijvertje.

Luscious Raspberry Chocolate

Gedampt op Evod.

Met wat fantasie proef ik cacao, maar framboos proef ik helaas niet. Damp voldoende, th bijna afwezig.

Voor mij persoonlijk geen blijver, maar smaken verschillen.

Link to comment
Share on other sites

Cool pepermint

Een wat zoetere en lichte pepermunt. De geur is die van tictac's en inderdaad gaat de smaak richting Wilhelmina pepermunt.

TH: acceptabel

Damp: goed

Ik denk dat hij om te mixen wat te weinig "body" heeft, maar voor tussendoor is het een heerlijke, lichte pepermunt variant.

Voor mij iets te "mild" van smaak.

Heavenly Vanilla Custard

Bij het opendraaien van het flesje komt de heerlijke geur van deze liquid je al tegemoet.

TH: goed

Damp: goed

Smaak: stukken minder dan de geur, maar dat is persoonlijk

Geur: zeer, zeer goed

Ik damp altijd menthol achtige liquids, maar wilde heel graag een keer deze proberen. Ik denk dat "smaakjes" liefhebbers deze liquid zeer zullen waarderen.

Very cherry menthol

Een kersenliquid met menthol.

Meer een kersensnoepjes variant dan echte kersen.

TH: zeer goed

Damp: zeer goed. Veel dampproductie!

De kersensmaak komt vooral met het uitademen en in de nasmaak tot zijn recht. Meestal is de menthol bij een soortgelijke mix ondergeschikt, maar bij deze gelukkig niet. Voor combinatie liefhebbers (fruit/menthol) die niet alleen het overheersende willen hebben van het fruitje is dit een goede liquid. Hoe langer ik hem damp en test, hoe beter ik hem vind

Link to comment
Share on other sites

Guest Layla

Ik ben nu het flesje Banana Split aan het dampen.

Hij rook chemish zoals de meeste banaan flavors, dus ik verwachte iets vies haha

Dat viel reuze mee hij was zelfs een beetje fris van smaak meer een bananen zuurtje met niet teveel suiker.

Ergens meende ik ook wat manderijn te proeven ?

Zeker niet slecht en ook deze paar ml's gaan zeker op :)

Gedampt in een Igo-L met single coil met katoen en een 18350 batterij in de Nemesis.

Damp goed en TH goed.

Link to comment
Share on other sites

Guest Sidoon

hier ook de banana split eerst, lekker zacht banaansmaakje, bij sommige liquids is banaan teveel aanwezig voor me, gier voor mij iets teveel, ben 6 mg gewend

gedampt in mini protank 3 op een itazte VV op 6 watt

Link to comment
Share on other sites

Guest Layla

Tot het laatst bewaard omdat ik erg van een vanilla custard smaak hou... de Heavenly Vanilla Custard in de Igo-L gedaan.

De smaak was OK maar ik heb vanilla custards gedampt die lekkerderder waren :)

Damp was minder dan bij de twee anderen helaas maar de TH was goed .

Bedankt voor het mogen testen  :bloem

Er zaten er toch twee bij die ik lekker tot erg lekker vond :)

Link to comment
Share on other sites

De 100%vg Heavenly Vanilla Custard heb ik ook geproefd in de Aerotank.

Ik vindt het een lekkere zoete Vanille gebakssmaak hebben.

Ruikt heerlijk,en smaakt ook heerlijk.

Damp is vindt ik voor een 100%vg wat minnetjes.

Wel voor herhaling vatbaar,ik moet wel zeggen dat dit mijn eerste Vanilla Custard is.

Link to comment
Share on other sites

De Smooth Tobacco ook geproefd.

Ik vindt het wel een lekkere zoete tabakssmaak hebben met een lichte caramelsmaak.

Damp is wat minnetjes,ik hou van veel damp.

Dus geen blijvertje voor mij,voor €6,75 heb ik lekkerdere.

Link to comment
Share on other sites

Ook hier alles keurig ontvangen...ik ga van het weekend er eens goed voor zitten om ze goed te testen en dan de reviews op de site zetten.  :bloem

Link to comment
Share on other sites

Guest Sidoon

de chocolade marathon: voor mij zou de smaak choco iets meer naar voren mogen komen, proef het vooral als nasmaak in de mond na het dampen. Damp en gier overigens wel ruim voldoende aanwezig.

Ook deze geprobeerd in de iTazte op 6 watt met een mini protank 3

Link to comment
Share on other sites

OEPS...........smaakje vergeten! :stom :stom

bd9avLm.jpg

Voor diegene die eventueel van smaakje wilt ruilen..........laat het ons weten!

Blij dat ik dat gedaan heb, want dit is voor mij de meest verrassende van de drie die ik mocht proeven. In mijn aerotank met verse coil proef ik een aangenaam zoet en sappig bessensmaakje met slechts een beetje kaneel. Soms meen ik ook donkerrode kers te proeven. De crumble herken ik niet, maar geeft de liquid wat meer body en ook hier voelt het een beetje of ik een "tabak" liquid aan het dampen ben. Verder vind ik het zeer te loven dat de kleur van de liquid erg licht is (champagne).

Lekker.

Op basis van de drie die ik heb mogen proeven lijkt mij Avant-Garde een mooie toevoeging voor de Nederlandse markt die qua karakter zich zowel van de Chinese en Italiaanse als ook "all American" liquids die ik ken onderscheidt met een eigen gezicht.

Link to comment
Share on other sites

Smooth Tobacco:

Een zachte,  zoetige damp met een lichte botercaramelsmaak. Hij doet me enorm denken aan de RY13 van T-Juice. Ik vind hem niet slecht,  maar ik ben er ook niet echt ondersteboven van.

Juicy Apricot:

De smaak zit er pal op. Het is echt alsof je in een rijp abrikoosje bijt. Zoet, maar toch een klein beetje zurig in de nasmaak. Erg lekker

Ik zou deze wel liever wat sterker hebben. Het is me een beetje te subtiel.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...