Jump to content
esjeka

TheVaporStore.nl

Recommended Posts

- Service (hoe makkelijk/moeilijk er wordt gereageerd op mail, vragen, problemen met betaalsysteem etc..)

- Klachtafhandeling ( hoe makkelijk/moeilijk er wordt omgegaan met defecte producten, of producten die niet aan de wensen voldoet)

- Verzendsnelheid ( wordt er in de regel geleverd binnen drie dagen, of duurt het langer )

Ik ben in de winkel geweest en moet zeggen dat deze mensen met alle geduld je vragen beantwoorden en kennis van zaken hebben.

Je kunt er op je gemak smaakjes proeven.

Zover ik weet is dit ook de enige winkel in Maastricht die mods verkoopt.

:hi Dampvrienden,

Graag willen wij ons  als team van The Vapor Store even voorstellen.

Wij zijn John en Math een dampende tweeling van 45 jaar uit Maastricht .

Sinds 18 januari 2014 zijn wij de trotse eigenaar van winkel en webshop : "The Vapor Store".

Onze fysieke winkel  is gevestigd in een schitterend oud pand  in de gubbelstraat 38A01 , nabij de gezellige Markt  van Maastricht.

We hadden al snel in de gaten dat op dit geweldige forum  heel veel kennis aanwezig is waar wij als shop eigenaren  zeker nog iets van kunnen opsteken! Wij vinden het hartstikke tof dat we de mogelijkheid krijgen om de forumleden kennis te laten maken met onze shop/assortiment.

Bij een start hoort uiteraard ook een actie, dus hou ons rubriekje in de gaten. :grins

Neem in de tussentijd gerust een kijkje op onze website www.thevaporstore.nl

Groetjes The Vapor Store

:doei

Super service, heb hier mijn iTaste SVD besteld via de webshop, deze had het welbekende niet goed werkende firebutton syndroom.

Mailtje gestuurd, ben snel daarna netjes gebeld(!), er werd zonder problemen dezelfde dag nog een nieuwe SVD opgestuurd, volgende werkdag direct ontvangen.

Zat in de envelop netjes een nieuwe envelop met postzegels om de defecte SVD te retourneren.

Super service, er werd nergens moeilijk over gedaan, en werd aardig via de telefoon tewoord gestaan en ingelicht over de omruil procedure.

Wat mij betreft klachtbehandeling een dikke 10/10 en de service ook een dikke 10 heb nergens iets op aan te merken.

Ook de leveringssnelheid was zoals te verwachten, direct alles de volgende dag in huis, in beide gevallen, precies wat ik verwacht van een serieuze webshop, vind het daarom om moeilijk om hier een mening over te geven, het is gewoon precies zoals het zijn moet.

:hi

Binnenkort nieuw verkrijgbaar bij The Vapor Store;

Vamo V5, Nemesis, Helios RDA, Gamma RBA, Smok RSST, Smok E-Pipe, Kanger Aerotank Mini, Kanger Aerotank Mega en als laatste maar zeker niet de minste deze superset van Amanoo voor zowel beginners als gevorderden: Zeer compacte e-cig, geheel automatisch met magnetische verbindingen en een heel leuk uiterlijk!

http://www.thevaporstore.nl/

A4NcakA.jpg?1

Het maffe met dit ding is dat de batterij in de clearo zit

Prima stealth ding... eigenlijk zou ik er 1 moeten kopen, gewoon voor de heb, maargoed, mijn budget is de komende 3,5 uur weer op :sip

Ik zit net te kijken ja. Batterij zit in de tube, de liquid zit daar omheen. Werkt met een top coil zo lijkt het. Voor het laden meet de batterij wel uit de vaporizer worden gehaald, zo lijkt t

Limbeckx op zijn mobiel. A recipe for disaster :D

Ik zit net te kijken ja. Batterij zit in de tube, de liquid zit daar omheen. Werkt met een top coil zo lijkt het. Voor het laden meet de batterij wel uit de vaporizer worden gehaald, zo lijkt t

Limbeckx op zijn mobiel. A recipe for disaster :D

Grappig dingeskie toch :ja

Guest Poops_McGhee

Die Amanoo ziet er inderdaad uit als een leuk hebbedingetje. Of ie het heel goed gaat doen, dat betwijfel ik, maar het is zeker een geinige gadget voor erbij.

Ben benieuwd wat ie moet kosten.