Jump to content

Snelheid van het forum

Recommended Posts

Forum is snel, ik zou maar een malwarebytes anti-malware downloaden en op je systeem laten draaien.

Het is meestal een teken aan de wand als je PC merkbaar langzamer geworden is.

Ook is het een goed idee om ccleaner de "zooi" op te laten ruimen.

Ben 15 jaar systeembeheerder

Mocht je vragen of linkjes naar deze programma's nodig hebben stuur maar een PM of vraag het hier.

snelheidtest forum:

http://www.dampforum.nu/

Tested from Dallas, Texas, USA on March 18 at 16:18:24

Page size

375.0kB

Load time

4.44s

Requests

66

Perf. grade

76/100

Your website is faster than 35% of all tested websites

snelheidtest forum:

http://www.dampforum.nu/

Tested from Dallas, Texas, USA on March 18 at 16:18:24

Page size

375.0kB

Load time

4.44s

Requests

66

Perf. grade

76/100

Your website is faster than 35% of all tested websites

Deze waarden vallen niet in de categorie snel en zit zelfs beneden gemiddeld, maar is dan ook slechts een momentopname waar je niet echt conclusies uit kunt trekken. (Een site kun je als snel bestempelen als hij rond de 80% en hoger ligt ;))

De door TS ondervonden "traagheid" kan ook liggen aan het feit dat er hier en daar nog verwijzingen staan (gifjes zoals bv: "http://www.kcer.org/youtube.gif" en meer) naar de "kcer-server".

Heb ook geen problemen Theo Gelukkig niet, want ik ben ook niet de Willie Wortel als het om techniek en computers gaat. Maar ik heb wel een instelling ergens waarmee de temporary internetfiles (?) gelijk verwijderd worden zodra ik mijn browser afsluit. Misschien zeg ik wel wat  verkeerds, maar er wordt in ieder geval standaard wel opgeschoond.

misschien de pc eens opschonen

uhhhh......ik en computers is een slechte combinatie hoor!  :lol

Geeft niet hoor  :kiss Theo

Is het al beter inmiddels?

On topic... Ik ondervind geen problemen met de snelheid van het forum.

't Gaat gewoon goed.

Het valt mij op dat de laatste tijd het laden van een pagina met reacties wat langer duurt.

Wanneer ik een topic bekijk, klik ik meestal op het tekentje van de laatste reactie.

Dan toch nog even terug naar boven scrollen en dan verschijnt er eerst een seconde of 3, 5 een wit-grijze blokjesachtergrond.

Dat is ongeveer een week of iets langer zo.

Had ik voorheen nooit.

Dus ja, ik merk het ook.

Mijn pc is een week of 3 geleden helemaal onder handen genomen, van XP naar Win7 overgestapt, en er is iets bij in gezet SSD of zo, iig iets waardoor de pc sneller wordt. Geen verstand van, maar loopt als een trein. Behalve hier...  :weetnie

Ik had even mijn cache uitgezet mijn browser .... kwam erachter dat er nog best wel wat (voornamelijk avatars, maar ook een stukje javascript, maar in het reply-venster ook de smileys) op elektrisch-roken.nu worden gezocht

J7VeC81.jpg

Daar wordt het uiteindelijk niet sneller van en zal op den duur ook problemen zorgen zodra de doorverwijzing is afgelopen.