Jump to content

[Poll] Vermiste zendingen


Guest Partysmoker

Wie heeft er wel eens mee gemaakt dat er post niet bezorgd is   

133 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ik heb het al eens meegemaakt, dat de envelop nog dicht zat, maar dat het flesje dus beschadigd was.......liquid zat me overal toen ik de envelop openmaakte :sip :sip

Link to comment
Share on other sites

Guest Tante Til

Tante Til : hoe, er zat alleen maar een kaartje in? En die liquid was weg? Da's wel heel raar! Dampers bij de post dus!! :jazeker

maar hoe wist die tnt-er dat er dampspul in zat? Zucht........... niet alleen vanwege de carto maar gewoon het feit dat ze niet met hun jatten van andermans spullen af willen blijven. Dat maakt me verdrietig.  :sip

Link to comment
Share on other sites

Ik denk dat er ook bij TNT wel dampers zullen zitten. Klinkt wat paranoïde, maar waarom niet? Er gebeuren wel gekkere dingen hoor..........en ja, ook ik heb dat: Blijf van de spullen van een ander af! Maar niet iedereen is zo eerlijk als ik...........(Ben vorige week nog terug gegaan naar de kassa, omdat de kassa-dame van een artikel slechts 1 had aangetikt, terwijl het er 2 waren! Eerlijkheid loont dan ook, want ze zei: U mag het wel houden hoor, voor uw eerlijkheid! :grins :grins ) Ging om heel weinig, maar toch...........Ik kan er niet tegen, ben te goed voor deze wereld :onschuldig :onschuldig

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 6 months later...
Guest wespenbestrijding

Ik kan er enkel en alleen over kwijt dat bij TNT de vaste medewerkers er uit worden gegooid en daarvoor in de plaats jeugdigen en anderen worden aangenomen die een bijbaantje zoeken.

Oftwel, ze hebben dat werk niet uit noodzaak nodig. Dus waarom niet even kijken of er iets van waarde in zit?

Als ze betrapt worden en worden ontslagen dan geven ze daar niks om.

Dat is het hele probleem.

Uiteraard geldt dit niet voor iedere postbezorger.

Ik bestel altijd voor een dusdanig bedrag, dat de pakketbezorging via gls gratis is.

Daar heb ik nog geen enkel probleem mee gehad. Keurig vandaag besteld, morgen in huis.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

het moet niet gekker worden, maar bij mij zijn het de postbezorgers van post.nl die er een potje van maakt, ze presenteren het altijd ergens anders te bezorgen.

eerst denk je foutje, maar ik ben niet de enigste, het is tot ergenis van vele buren, de posberzorgers van post.nl gaan er gewoon mee door, het is ongelooflijk, want de postberzorgers zijn ook nog zelf 1 van je buren...bizzare

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
Guest xyanide_

Nog geen problemen mee gehad. Af en toe wel eens een envelope voor de buren ontvangen en vice-versa maar dat heeft nooit tot problemen geleid.

Onlangs is er hopelijk niet een pakket van mij bij USPS kwijtgeraakt. Het gaat om een flinke lading juice (~$90). De tracking is al 2 weken niet veranderd sinds de dag van verzenden en meestal is het met 10 dagen of minder al bezorgd van dezelfde locatie. Ik heb contact opgenomen met de verkoper en deze zei het voor me te gaan uitzoeken.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Maak nieuwe...