Jump to content

Newbie

Recommended Posts

Ok ok... afhankelijk van het aantal posts, niet van de duur van je lidmaatschap

Ik ben bijvoorbeld heromember maar als het eng wordt kruip altijd huilend achter mijn vrouw.... ik post alleen achterlijk veel, dus ben ik hero hihihihi

Zeg het nu maar gewoon KM. Jij hebt je lichaam verkocht voor je hero-membership. Wees nu gewoon eerlijk.  :haha

Ok ok... afhankelijk van het aantal posts, niet van de duur van je lidmaatschap

Ik ben bijvoorbeld heromember maar als het eng wordt kruip altijd huilend achter mijn vrouw.... ik post alleen achterlijk veel, dus ben ik hero hihihihi

Zeg het nu maar gewoon KM. Jij hebt je lichaam verkocht voor je hero-membership. Wees nu gewoon eerlijk.  :haha

en mijn nageslacht tot de 7e generatie

Grapje mag ik hopen?

[sent from my mobile phone. Please excuse my brevity]

Nee, ik vind het wel mooi dat alle waarderingen van bijdragen, verkopen etc samen worden genomen in een totale waardering...

Sowieso, maar dat heb ik in een verleden al aangegeven zou ik het heel mooi vinden als er een systeem was waar de waardering voor verkoop maar ook bijdragen en reviews werden weergegeven...

Dus zoiets als:

KritischeMassa

Waardering Bijdragen: 3

Waardering Reviews: 1

Waardering Verkoop: -80

Userklasse KritischeMassa: K*tuser

Mijn ervaringen met karma is dat er aan de hoogte kan worden afgemeten wie het populairste jongetje van de klas is (en ook wie juist niet) wat geheel los staat van wie inhoudelijk de beste reacties heeft.

Mijn ervaringen met karma is dat er aan de hoogte kan worden afgemeten wie het populairste jongetje van de klas is (en ook wie juist niet) wat geheel los staat van wie inhoudelijk de beste reacties heeft.

In dat opzicht is de huidige puntentelling niet anders hoor. Als ik alleen maar nieuwe mensen begroet, kom ik ook zo aan de 1000 posts, zonder enige inhoudelijke bijdrage.

In dat opzicht is de huidige puntentelling niet anders hoor. Als ik alleen maar nieuwe mensen begroet, kom ik ook zo aan de 1000 posts, zonder enige inhoudelijke bijdrage.

Ben ik niet helemaal met je eens. De huidige 'puntentelling' is een teller van het aantal geplaatste posts, niets meer en niets minder. Iemand met een hoog karma daarentegen, suggereert een kwalitatief hoogwaardige member te zijn. En iemands karma wordt door andere gemanipuleerd veelal puur om het feit wie hij is en niet om de inhoud.

Ben ik niet helemaal met je eens. De huidige 'puntentelling' is een teller van het aantal geplaatste posts, niets meer en niets minder. Iemand met een hoog karma daarentegen, suggereert een kwalitatief hoogwaardige member te zijn. En iemands karma wordt door andere gemanipuleerd veelal puur om het feit wie hij is en niet om de inhoud.

Nou ja, ik doelde meer ook op een meer specifieke waardering van users dan uitsluitend op het postaantal. Nogmaals, een userscore op reviews, koop en verkoopgedrag en waardevolle bijdragen is wat mij betreft heel erg nuttig.

Neem mijn postaantal, het aantal waardevolle posts hiertussen is een promille of 4

Toch ben ik hero member en heb ik hiermee, zeker voor newbies, een status, namelijk "hero". Terwijl het aantal posts sowieso al gemeld wordt bij mijn naam.

Ik denk dat juist hier een score voor verschillende kwaliteiten mensen helpt je beter in te schatten:

Algemene kwaliteit bijdragen

Technologische bijdragen

Liquidologische bijdragen

Koop/Verkoop

Ik ben met je eens dat dat een mooie aanvulling zou zijn. Zie alleen nog niet hoe we dat objectief, zonder aanzien des persoons, kunnen verwezenlijken.

Maar goed, we dwalen wel een beetje af van de OP.

plussen en minnen van reacties, score gesplitst per subforum?

Feedback sectie in je profiel?

Door FBT uitgedeelde titels op basis van verdienste?

Door Dampen.nu Kwaliteitscommissie uitgedeelde titels op basis van verdienste?