Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Monoxxide

Bogegate

Recommended Posts

Guest Monoxxide

Wat hier dus al door enkele members is ondervonden blijkt in de VS ook een staartje te krijgen.

Vreemde dingen aan de hand met de befaamde Boge cartos.

<iframe width="560" height="315" src=&quot;http://www.youtube.com/embed/8tTxOfiJ_OA" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

iedereen was ook altijd zo waauw over boges.

had er toen ook besteld en vond ze ook maar rommel.

van de 10 zaten er 2-3 kapotte bij.

leken me maar gewone smoketechs te zijn

Wat een mooie vent is dat toch :duim

Toevallig had ik vorige week een bestelling gedaan bij Surevapes. Maar de betaling ging niet goed omdat ze geen non USA creditcards accepteren daar. Vervolgens ergens anders bestelling gedaan maar daar was ss xl niet in stock. Dus nog steeds niks besteld en wacht nog op mn geld terug van beide.

Maar misschien heb ik juist geluk gehad. Ben de laatste dagen aan t lezen over dit probleem vind het heel goed om te zien dat meneer P. dit onderwerp zo aanpakt. Had eerst de ouwe goeie (bedankt Robert) en die waren uitstekend. Die ik daarna zelf had gekocht namen idd liquid niet goed op en de smaak was snel niet meer in orde.

Heb voor een alternatief zitten kijken want ik wil toch carto's hebben. En gewoon goeie carto's . Maar over Smoketech lees je ook dit soort klachten. Dus weet ff niet welke ik moet bestellen. Zit momenteel te kijken voor 801 Fusions omdat ik daar wel goeie berichten over lees. En ze verkopen hier ook die Cisco spec 306 atty's die ik al een tijdje wil proberen.

Als iemand een beter alternatief weet hoor ik dat graag  :JaqV

Guest rMco

Ikzelf ben ooit begonnen kangers op mn ego en dat was prima. daarna de smoktechs op mn ego en die konden me niet bekoren. Paar maanden terug de boges geprobeerd, die waren rond uit bagger(dacht dat het aan mij lag) daarna heb ik de nova en vision op lavatube en ego twist gehaald en nu hoef ik toch echt geen cartomizer meer!!! Deze werken perfect voor mij, echte dc killers!

Ja heb die ook liggen.. vision, nova en T2.. uit die laaste krijg ik nog de beste smaak. Maar het blijft 'gemute' en licht verbrand smaken.. Niks voor mij dus ook hier ben ik t met pbusardo eens. Vind het ook TE electrisch zeg maar.. een carto/ato pruttelt lekker en komt meer in de buurt van een sigaret vind ik. Maar als jij er tevreden over ben mooi toch. Daar gaat t uiteindelijk om.

Cartomizers en atomizers zijn echt helemaal mijn ding. Vind af en toe drippen best leuk en de smaak is top dan. Lees zeer goeie berichten over ikenvape dus die gaan t worden.

Met de boges zal t ook wel weer goedkomen. Ze hebben al gereageerd op het probleem dus ze nemen het iig serieus.  :draaiduim

Je kan ook eens smoktech resurrectors proberen 1.7, die zijn ook wel goed (De dunne dual coils van smok vind ik gewoon ronduit slecht trouwens)

Die ego mega dual coil steken er enorm bovenuit. Maar die smok 1.7 ressurectors komen zeer dicht bij die Boge 2.0 LR carto's, iets sterker misschien

Zelf heb ik nog een pakje of 3 boge's liggen van een heel tijdje terug, dus kan nog wel even verder en gebruik deze niet zoveel. Carto's zullen altijd problemen hebben volgens mij, ik moet een rebuildable tank hebben voor een ego en nee ik wil geen lavatube/vmaxx etc.

Even een vraagje.

De carto's in de jtank zijn dat toevallig de zelvde.???

Dan zal dat idd wel niet. Ik vond nl het verhaal wel flink overeen komen.

www.vapourhut.com even in de gaten houde cricque, de eigenaar van die site vermelde in de week op UKV dat er een paar rebuildables in aankomst waren.

Thanks, staat wel een ego tank like rebuildable op ... straks als ik thuiskom de visa maar is bovenhalen pre order of niet. Ik dacht aan een ego did te kopen, omdat ik het toch zowat gezien heb met carto's/stardusts etc

Voor mij ongeacht of het nu boge/smok/kanger/insert brand is, is consistentie en ook smaken.

Ik damp nu mijn eigen L&M like, een menthol op basis van die L&M, red bull, watermeloen, "bluewaterpunch" (mix van blueberry, watermeloen, tropical punch), lemon-lime. Dan heb ik hier nog wel eens vanille tahity die ik wel eens lekker vind, en nog zo een paar dingen, zoals ashtray base van inawera. Als je de smaak eenmaal hebt geprobeerd in een atomizer door te drippen, dan ga je gelijk af van die carto's, buiten bijvoorbeeld voor menthol. Maar wat nog erger is, je moet maar eens 2 carto's nemen, je vult ze alletwee op met condom method en evenveel liquid, effe laten rusten en dan moet je beide eens proberen. hier kan al een verschil opzitten

Ego Mega Dual coils, Boge 2.0 LR,, Smok 1.7 ressurectors zijn toch wel mijn favorieten, enja het moet moeilijk zijn om telkens 100% hetzelfde te hebben. 0.1mm verschil op de gloeidraad kan al veel doen

Waar ik wel van overtuigd ben neem gewoon een 510 batterij duw er een boge 2.0 op, doe er deftige sigaret like (zoals mijn eigen mix) 11mg nicotine in, en iedereen kan stoppen met roken. Heb het hier onlangs nog met 2 mensen op werk geprobeerd. Had ze mijn 510 batterijen gegeven 1 boge carto en een flesjes van 10ml met mijn eigen brouwsel in. Ze zijn nu al 3 weken bezig en geen problemen :)

Die steam machine ziet er goed uit ... maar dan zag ik http://img232.imageshack.us/img232/6954/img1146k.jpg

Iemand enig idee waarom die filler gebruikt wordt ?

Het grootste nadeel van de rebuildables is je kan niet zien hoeveel er nog in zit ... Het moet niet volledig doorzichtig zijn, maar gewoon een kant met een klein plastic stuk ofzo of lijntje zodat je het peil nog kan zien zou toch handig zijn

Lijkt me wat lang wachten inderdaad, nee ik wil juist van dat filler materiaal af, gewoon omdat dit het deel is dat de smaak sterk beïnvloed in eender welke carto.

Ge moet maar eens 5 carto's naast elkaar zetten en dan kijken hoeveel de filler aan elke kant verschilt. Als ge van meerdere batches hebt dan is het echt wel duidelijk dat er soms maar 2mm filler aan 1 kant zit en 4 aan de andere, terwijl in andere de verhouding eerder 50/50 is bijvoorbeeld. Dit heb ik persoonlijk al gezien met zowel Boge als Smok carto's

Je kan ook eens smoktech resurrectors proberen 1.7, die zijn ook wel goed (De dunne dual coils van smok vind ik gewoon ronduit slecht trouwens)

Die ego mega dual coil steken er enorm bovenuit. Maar die smok 1.7 ressurectors komen zeer dicht bij die Boge 2.0 LR carto's, iets sterker misschien

Zelf heb ik nog een pakje of 3 boge's liggen van een heel tijdje terug, dus kan nog wel even verder en gebruik deze niet zoveel. Carto's zullen altijd problemen hebben volgens mij, ik moet een rebuildable tank hebben voor een ego en nee ik wil geen lavatube/vmaxx etc.

Ja je hebt gelijk resurrectors zat ik al naar te kijken.. goeie ervaringen mee al waren daar ook problemen mee tegenwoordig heb ik gelezen. Maar het zal zeker een betere keuze zijn dan Boge momenteel. Dual coils vreten echt batterij op een twist.

Zelf gebruik ik ook alleen ego's en zit daar ook naar te kijken. De mini DID is een mooie optie en er is ook een mini vivi nova(wat wel wat anders is maar ook rebuildable in principe) De ego word iig niet vergeten naast de grotere mods gelukkig. Carto's zijn fijn om als backup te hebben zodat je altijd goed kan dampen.

Ik heb die videos van die steam machine eens bekeken en die filler dient dus als reservoir, de wick loopt naar die filler en omdat het van boven naar beneden loopt zou er dus geen probleem zijn. Het enige is die filler moet je dus wel vervangen als je van smaakt wisselt