Jump to content

de Domina van MicroCig.

Jano
 Share

Recommended Posts

Guest Karlo

ziet er stoer uit, dat ding. heb er nog geen info over helaas...  :neenee

ben benieuwd met wat die damper gevoed wordt qua liquidverstrekker..

Ja, ziet er waanzinnig uit. Spacy. Robuust.

Hoop toch zo dat het een tanksysteem heeft, maar aan het plaatje te zien heeft ie dat niet. Volgens mij.

In ieder geval (I hope) geen "vullen met een naaldje"-systeem gedoe.

De domino werd oorspronkelijk gelanceerd onder de naam Vigor en in opdracht\samenwerking met puffcigarette.com

Buiten Puff zelf is het dealerschap niet bekend omdat deze nog moet worden uitgegeven.

Puffcigarette heeft de exclusieve rechten voor heel europa zo'n beetje, het zal mede afhankelijk van hen zijn wie de reseller status krijgt. Aangezien de domina nu al gekopieerd wordt (hij is nog niet eens op de markt ) door alweer andere chinezen, zal het niet lang meer duren voordat hij op de markt komt denk ik.

Dank je Animal.

De Vigor had ik ook al gezien op de web.

Eigenlijk toch wel raar dat ze alles zomaar nabouwen in china. Is er er dan geen pattent op? Lijkt me toch wel. En waarom doen ze dan geen rechtzaak?

Maar ja, zo wordt ie waarschijnlijk wel een stukje makkelijker verkrijgbaar.

Jano's afhaalchinees? :grins

De chinese economie is groot geworden door modellen en ideeën te kopiëren, na te bouwen of door te ontwikkelen.

En ze kunnen nu eenmaal een stuk goedkoper werken daar.

Dat dit ook wel eens aan de kwaliteit te merken is laat ik maar even buiten beschouwing.

Er worden namelijk veel producten gemaakt en ontwikkeld waar wij dampers tot op heden ons voordeel mee doen :knipwink