Jump to content
Sign in to follow this  
delchrys

doorstart met dampen

Recommended Posts

Hallo allemaal,

ik ben een tijdje geleden weer terug gevallen naar de a-tjes en ben nu van plan om weer terug te gaan dampen.

Heb toendertijd een EGO-T startset aangeschaft en redelijk goed bevonden, alleen ontbrak het mij aan gier welke ik onvoldoende vond (tank systeem).

Inmiddels is 1 van mijn batterijen defect dus wil een nieuwe aanschaffen, nu lees ik verschillende mogelijkheden: de twist VV, en de upgraded Ego batterij welke ook een hoger voltage geeft.

Vraag is nu welke ik aan zal schaffen.

Zit ook te kijken naar de vision ego clearomizers.... twijfel daarover

Plus een viva nova...... dat lijkt me wel wat.

wie kan mij advies geven over mijn volgende aankoop

Met vriendelijke groet,

bert

Guest Karlo

welkom terug!.  :clap

er zullen wel wat aanbevelingen volgen straks  :fluit

Guest Skull88

Twist kan je beter finetunen wat voltage betreft en je kan hoger gaan, de VV heeft maar 2 standen. Hebben ze hier beiden maar zelf verkies ik met stip de Twist, is wel stukje groter.

Met de rest wat je opnoemt heb ik geen ervaring dus kan ik niet veel over melden.

En als je de gier mist kan je ook altijd een liquid met een sterkere gier zoeken, eventueel stapje omhoog wat nicotinegehalte betreft.

Maar wat Karlo al zei, er zullen nog wel hoopje aanbevelingen gaan volgen van de hardware experts, zelf ben ik tevreden van mijn Twist met smok dc carto's, Boge single coil carto's schijnen nog tikje beter te zijn maar die moet ik nog altijd keertje proberen dus kan niet uit ervaring spreken.

Goed dat je terug wil beginnen!

Persoonlijk vond ik de tankjes ook niet voldoende gier geven.

Voor mij werkt het beste: smok dual coil cartomizers en de ego-c upgrade batterij van 1000 mah.

De twist is een nog iets betere keuze.

Op deze manier zul je zeker voldoening vinden  :duim

Succes!

Guest Skull88

Twist met een goede single coil 2.0 of 3.0 al dan niet in combinatie met een dct tank kan ik erg aanraden, twist kan namelijk niet goed overweg met dualcoil cartos.

Vind het zelf wel lekker dampen met dc op de twist (misschien wegens niet beter gewoon), maar staat nu een boge 2 en 3 in de bestelling om eens te vergelijken.

had veel gelezen over de vivi nova's, dacht dat er daar wel wat meer reacties van zouden komen. Of over de vision ego hoe die bevallen, ik denk kwa levensduur dat de vivi nova een betere keus is.

De Vivi nova doet het bij mij prima op mijn twist accu's. Alleen wel boven de 4 volt. Ik zit rond de 4.2 / 4.4 Dan vind ik ze het lekkerste.

DTC(tjes) doet het er ook prima op, ik had altijd 2 ohms carto's en dan op 4 /4.2 volt. Werkt als een tierelier.

Alleen geef ik zelf nu de voorkeur aan de vivi, ik vind smaak belangrijker als gier. Persoonlijk vind ik dat de DTC meer gier geeft, en de vivi meer smaak geeft.

Ik damp de liquids van @37, High Class er in.