Jump to content

[Poll] Beste tabak liquid


Guest Eli

Wat vind jij de beste / lekkerste tabak liquid met nicotine  

520 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Guest UGL211211a

Ik ben juist weer helemaal into tabaksmaakjes. Voornamelijk zelf bereidde NET en mengsels. Aroma's die me nu ook solo goed bevallen zijn RY4 double (TPA), Latakia (FA), 7 leaves (FA) en op sommige momenten ook Perique Black (FA). Nadeel van die laatste drie is alleen dat ze minstens een paar maanden moeten steepen voor ik ze echt lekker vind. (Ik was nooit zo van de lange steep, dus het duurde even voor ik ze in hun volle glorie ontdekte).

 

Link to comment
Share on other sites

On 9-9-2017 at 13:15, Ad nogwat said:

Ik ben juist weer helemaal into tabaksmaakjes. Voornamelijk zelf bereidde NET en mengsels. Aroma's die me nu ook solo goed bevallen zijn RY4 double (TPA), Latakia (FA), 7 leaves (FA) en op sommige momenten ook Perique Black (FA). Nadeel van die laatste drie is alleen dat ze minstens een paar maanden moeten steepen voor ik ze echt lekker vind. (Ik was nooit zo van de lange steep, dus het duurde even voor ik ze in hun volle glorie ontdekte).

 

 

Vooral de 7Leaves van FlavourArt is prima. Ik doe er altijd een paar druppeltjes hazelnoot en butterscotch bij en laat die dan minimaal 6 weken staan.

Heerlijke nootachtige volle smaak.

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 1 month later...
  • 5 months later...
Guest UGL200718

Deze kennen jullie niet, 

 

Vap Nation le corsé. 

Soms te koop bij de plaatselijke tabacboer in de Franse Pyrénées. 

Ik kan er niets over vinden op internet. 

 

Erg lekker is ie !!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Ik heb er meerdere geprobeerd, maar wel van goedkopere merken en is alweer een tijd geleden, toen ik dacht dat ik het lekker zou vinden als het dampen zoveel mogelijk op een echte sigaret zou lijken.

Nu vind ik ze allemaal echt niet meer te doen.

 

Zoete, fruitige en dessert smaken vind ik veel lekkerder.

Doet ook veel meer voldoening dan een normale sigaret (als je tenminste een goede mod/tank/coil gebruikt).

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Sebas said:

In nl zowiezo bij bijna elke webshop?

Als ik gewoon 't-juice gold & brown' intypte kreeg ik buitenlandse shops. Als je er 'kopen' of bestellen achter plaatst krijg je NL of BE shops

Just now, Frammekewies said:

Als ik gewoon 't-juice gold & brown' intypte kreeg ik buitenlandse shops. Als je er 'kopen' of bestellen achter plaatst krijg je NL of BE shops

Klinkt logisch XD 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, Maen said:

Ik heb er meerdere geprobeerd, maar wel van goedkopere merken en is alweer een tijd geleden, toen ik dacht dat ik het lekker zou vinden als het dampen zoveel mogelijk op een echte sigaret zou lijken.

Nu vind ik ze allemaal echt niet meer te doen.

 

Zoete, fruitige en dessert smaken vind ik veel lekkerder.

Doet ook veel meer voldoening dan een normale sigaret (als je tenminste een goede mod/tank/coil gebruikt).

Ik heb sterke interesse in de tabaksmaken. Maar zoek er 1tje die écht min of meer als een sigaret smaakt. Ik ben bv een fan van la tabaccheria. Smaakt sigaarachtig, sommige pijptabak.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...