Jump to content

[Poll] Beste tabak liquid


Guest Eli

Wat vind jij de beste / lekkerste tabak liquid met nicotine  

520 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Sinds een weekje verslingerd aan Cuban Cigar van Liqua.

Geeft voor mij de beste tabaksbeleving zonder een zoetje.

:a20

toegevoegd

Link to comment
Share on other sites

Guest Paddy

Hoi,

Nog niet gestemd. Mijn favoriete tabaksmaken zijn al sinds maanden FlavourArt Virginia, Dekang DK4 en Dekang Black Tobacco. Eigenlijk FlavourArt RY4 zou ik er ook toe willen rekenen alleen heeft deze het minst de tabaksmaak.

Link to comment
Share on other sites

Guest UGL 151222

:roddel

Club der Dampfer, DIY; nummer 2, nummer 63, nummer 150 en nummer 158.

Allemaal donker, rokerig, droog, niet zoet en tabakkerig.

Zijn deze te bestellen? Waar? Linkje?

Ik denk dat de Poll geen DIYs moet bevatten, maar hier noemen is natuurlijk prima

de meest gangbare smaken van clubderdampfer zijn ook gewoon verkrijgbaar als kant en klaar en wel zelfs in zowel pure pg, pure vg en pg/vg in alle gangbare nicsterktes.

hier het vpg 16 mg assortiment. http://www.ezigarette-liquid.de/de/egodampf-vpg-liquid/vpg-liquid-16-mg-nikotin/tabak/

nr 2 en 63 vond ik er wel tussen, de 150 en 158 lijken niet als kant en klaar beschikbaar.

edit link vergeten

Link to comment
Share on other sites

Hoi,

Nog niet gestemd. Mijn favoriete tabaksmaken zijn al sinds maanden FlavourArt Virginia, Dekang DK4 en Dekang Black Tobacco.

Toegevoegd, me kunt stemmen  :blij

Link to comment
Share on other sites

Guest Paddy

Hoi,

Nog niet gestemd. Mijn favoriete tabaksmaken zijn al sinds maanden FlavourArt Virginia, Dekang DK4 en Dekang Black Tobacco.

Toegevoegd, me kunt stemmen  :blij

Ga ik doen, alleen ik denk dat je van de door mij bedoelde "Dekang Black Tobacco" Dark Tobacco het gemaakt. En Dekang heeft er zoveel dat het wel eens een andere smaak zou kunnen zijn...

Link to comment
Share on other sites

hmm... de easy Rider staat er niet tussen..... :weetnie

Wie maakt die? Audi?  :blij

Had gekund.....maar easy rider is een van de liquids uit de american stars lijn en wordt gefabriceerd door Flavourtec

verzond'n met mien lul-iezer!

Link to comment
Share on other sites

En Baristar is dat een tabaksmaak?

Nee (die is gewoon smerig)  :nanananana

Ha,smerig,ik vind em ook niet ideaal maar is het nou een tabaksmaak? :weetnie EasyVapes heeft over een lichte tabaksmaak in haar omschrijving.

Naar mijn idee is het een koffiesmaakrecept uit 400 voor Christus , yakkkk.

Link to comment
Share on other sites

Ga ik doen, alleen ik denk dat je van de door mij bedoelde "Dekang Black Tobacco" Dark Tobacco het gemaakt. En Dekang heeft er zoveel dat het wel eens een andere smaak zou kunnen zijn...

aangepast...  :bloos

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest e-liquidwinkel.nl

Heb erg veel tabaksmaken achter de rug, een enkeling komt in de buurt van een echte sigaret, de meeste redden het niet.

Maarrrrrr : op dit moment volledig in de ban van Primo Verde van T-Juice.

Deze smaak tabak ligt zo ontzettend dicht bij een echte sigaret, dat is gewoon 'eng' ;-)

Niet zoet, de meeste tabaksmaken zijn zoetig door de VG en PG eigenschappen of toegevoegde vanille of caramel, maar de Primo Verde is dat absoluut niet.

Een volle, droge tabaksmaak, dikke dampproductie, en heeft zelfs een klein randje bitterheid zoals bij een echte sigaret.

Ik verkoop hem (nog) niet, maar heb hem al wel in de bestelling zitten.

Stuur me een mailtje met je adres, dan stuur ik je een sample (2ml.)

info@e-liquidwinkel.nl

Groet,

Hans

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...