Jump to content

Wat is er zo geweldig aan een oliespuitje?


Keetje

Recommended Posts

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Zimphire

Een spuitje is gewoon superfijn.....ik damp niet meer met een normale batterij.....enkel nog met haar  :egypt

Maar ze laat je wel verlangen naar nog meer......dus een inokin itaste extra onderweg ook :)

Wat voor iTaste? De VV? MVP? VTR?

Link to comment
Share on other sites

Plus, en dat is wel het grootste voordeel, die sigaretten links van de post worden blokjes... dus ik moet er ook maar 1 kopen een dezer dagen

Ze slopen je bussiness priest.... hihi

Ik ga voor een mix van blokjes en sterren....wat moet ik daarvoor gebruiken KM  :haas

Link to comment
Share on other sites

Plus, en dat is wel het grootste voordeel, die sigaretten links van de post worden blokjes... dus ik moet er ook maar 1 kopen een dezer dagen

Ze slopen je bussiness priest.... hihi

Geen idee waar dit topic heen gaat, maar is wel een keer wat anders..:lol

Link to comment
Share on other sites

En dat maakt het spuitje juist zo handig in gebruik, een vloeiende handeling, niks raars....,drukken waar je hoord te drukken.......heel logisch ;-) Onder drukken is zoooo 2013 :-) ff zonder dollen, een spuitje is genieten met een grote G! * en ik ben er heel blij mee *

Link to comment
Share on other sites

;-) Onder drukken is zoooo 2013 :-)

Ahum...ik ben toch daar toch wel blij mee :grins

Ik vast ook edd.....genoeg onderweg maar bovendrukken met je duim is erg prettig  :meisje

Boven drukken met je middelvinger is anders ook erg fijn :wink:grins

verzond'n met mien lul-iezer!

Link to comment
Share on other sites

Ik wil ook graag zo'n spuitje, een donker rode, :Yvy2 maar heb mij voorgenomen te wachten op de eerste chinese clone's.

Dat hebben ze al geprobeerd en toen kwam de E-Pipe......

Resultaat is bekend..:lol

Gemaakt met liefde is gebruikt met liefde......:priest

Link to comment
Share on other sites

Guest madmath

De kracht van het Oliespuitje ligt in z'n eenvoud, z'n mooie vormen en hoe heerlijk het in de hand ligt.

Er is geen accudrager welke met het Oliespuitje is te vergelijken.

Het is een kwaliteitsproduct van Nederlandse bodem en ook nog eens gemaakt door een aardige en zorgzame Nederlander.

Je kunt het Oliespuitje op tal van manieren vasthouden en met verschillende vingers het knopje bedienen. Het Oliespuitje verveelt nooit en veel clearomizers, atomizers en RBA's staan er geweldig op.

Het Oliespuitje is uniek in zijn soort en geen massa produkt maar een met liefde en toewijding ontwikkeld toestelletje dat voor volmaakt dampgenot kan zorgen.

Zelf gebruik ik mijn zwarte Oliespuitje het liefst met de Vision Eternity RBA met een witte keramische driptip. 

Priest:  :bedankt

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Maak nieuwe...