Jump to content

favicon

Recommended Posts

FBT,

die favicon, kunnen jullie daar niet iets zetten dat verband houdt met dampen in plaats van dat fototje van die lelijke vent met zonnebril en baard?

Het lijkt wel of ik op een of andere gay-sm-underground-site zit, en mijn vorig beroep was dan wel stipper in een homobar (ik durf niet zeggen dat ik beroepsmilitair was namelijk)  :gek

maar iets met dampen lijkt mij gepaster  :fight

FBT,

die favicon, kunnen jullie daar niet iets zetten dat verband houdt met dampen in plaats van dat fototje van die lelijke vent met zonnebril en baard?

Het lijkt wel of ik op een of andere gay-sm-underground-site zit, en mijn vorig beroep was dan wel stipper in een homobar (ik durf niet zeggen dat ik beroepsmilitair was namelijk)  :gek

Je weet dat ik model heb gestaan?

FBT,

Je weet dat ik model heb gestaan?

:lol

Wie (nog) met IE werkt kan 'm zelf aanpassen. Maar ja... wie werkt er (nog) met IE?

Als er nou niks belangrijkers op de to-do-list staat, zou ik liever het aantal topics per pagina onder 'toon ongelezen berichten/nieuwe reacties' enzo een flink eindje geminimaliseerd zien. Ik scroll me wezenloos om koppen te snellen en even uit te vinken welke berichten ik nog wel wil lezen! Tegen dat ik daar mee klaar ben heeft alles wat ik net als gelezen had gemarkeerd alweer een reply  :shock

Wat nou? Heb ik nu die dikke kop van e-smoker in m'n linkerbovenhoek staan als favicon?  :pan

Het is te klein om te zien, maar hij heeft een donkere zonnebril op; die is nog nét te zien.

Ik zie liever twee grote t**ten i.p.v. die lelijke kop.  :lol

:nanananana

:lol grappig is dat toch! Ik heb het idee dat de lijst langer is geworden dan 'vroegah' en ik vind het juist prettig dat hij nu langer ís! Ik werd knetter van elke avond 7 pagina's.

Ik ook. Bovendien verspring de handel als je dan naar de volgende of vorige pagina ging: waren er weer berichten bij gekomen, en moest je opnieuw kijken of je niet iets had overgeslagen.

Ik zie nog steeds de oude favicon. Marja, ik woon ook een beetje achteraf, hier arriveert alles wat lator.

Duhh! Ik zie al een paar dagen de nieuwe hoor. Wat scheelt 't? 500 meter...  :lol

Wellicht een idee om een nieuwe favicon te koppelen aan het ontwerp van een nieuwe banner?

Ik heb al een beetje zitten klooien (niet dat het al wat soeps is) voor een banner, en ik dacht meteen o, dan kan ik dáárvan (waarvan zeg ik nog niet, lekker puh) evt. een favicon maken.

Dussss.... ik zou dat koppelen. Wel zo handig.

Maar goed, dat is mijn idee hè...  :grins

Ik zie nog steeds de oude favicon. Marja, ik woon ook een beetje achteraf, hier arriveert alles wat lator.

Duhh! Ik zie al een paar dagen de nieuwe hoor. Wat scheelt 't? 500 meter...  :lol

650 meter. Je moet er nog een oprijlaan van 150 bij optellen.  :arrog

Ja en dan gaat er één mieren dat hij bij de vuist in het rondje ranzige associaties heeft... (ben je trouwens aardig ziek in je hoofd als je meteen daaraan denkt.... dat dan ook weer... maar geloof me, zulke types bestaan )

Iets met 'zichzelf vervullend'  :lol :lol

FHG