Jump to content
ikbat

Foto's coils

Recommended Posts

@Wiry Wow man, dat heb ik 3 keer moeten lezen voor ik het snapte :gek Zal al tevreden zijn als ik een mooie Clapton of alien kan maken. Kan me wel voorstellen dat eens je daarmee speelt je steeds verder en verder wil gaan. Zal al maar beginnen zoeken op youtube voor de Advanced coils.

[mention=9882]Wiry[/mention] Wow man, dat heb ik 3 keer moeten lezen voor ik het snapte :gek Zal al tevreden zijn als ik een mooie Clapton of alien kan maken. Kan me wel voorstellen dat eens je daarmee speelt je steeds verder en verder wil gaan. Zal al maar beginnen zoeken op youtube voor de Advanced coils.

Alien is nog veel moeilijker als dit hoor, dat heb ik 3 keer gefaald dus waag ik me nog niet aan.

Als je rustig aan doet kan je zulke dingen redelijk vlug al maken.

M'n eerste zelfgedraaide coil. Heb een beetje m'n twijfels. Wat is jullie advies? Gebruiken of een tweede poging ondernemen? Alvast bedankt voor het advies. Hopelijk geen probleem in dit topic?
IMG_0095.jpg&key=68c526b4290a87ef9e357bf3de52d077a6f69ec2638c412ed38ef50071d18661

IMG_0096.jpg&key=bca7ad123b0c34a2e69e497206f721fa9158587c18c551ed90290a35c3b43759

IMG_0099.jpg&key=6a62803451fd0e76bc5a8ba5b7d35aa5f40f09239f12ff718092550e62807689

Te groot zijn ze niet hoor, dit is de limitless toch? Heet niet voor niets Limitless

☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️

1 minute ago, Oomkobus said:

Te groot zijn ze niet hoor, dit is de limitless toch? Heet niet voor niets Limitless

Amai, heb jij een scherp oog! Is inderdaad de limitless van ijoy.

De plus, mijn favoriete RDTA, kom elke x weer terug bij deze Limitless, heerlijke airflow, titanium schroeven ?, niet kapot te krijgen.

1 hour ago, Sir Vape A lot said:

@Wiry Wow man, dat heb ik 3 keer moeten lezen voor ik het snapte :gek Zal al tevreden zijn als ik een mooie Clapton of alien kan maken. Kan me wel voorstellen dat eens je daarmee speelt je steeds verder en verder wil gaan. Zal al maar beginnen zoeken op youtube voor de Advanced coils.

Binnenkort wil ik zelf ook exotische coils maken, even draad en een boor regelen.

Dit filmpje is volgens mij wel de allerhandigste manier om staggered fused claptons te maken. De truc met de haarspeld en het haarelastiek zijn ook erg handig.

Edited by Steve

4 minutes ago, Steve said:

Binnenkort wil ik zelf ook exotische coils maken, even draad en een boor regelen.

Dit filmpje is volgens mij wel de allerhandigste manier om staggered fused claptons te maken. De truc met de haarspeld en het haarelastiek zijn ook erg handig.

Ik doe altijd zelfde dikte draad leg ik om de binnenste draad heen. En dan hang ik er een rda aan vast. Zoals hier in het filmpje maar dan met een rda. Dit werkt zo goed dat ik nooit heb verkloot.

Ik doe altijd zelfde dikte draad leg ik om de binnenste draad heen. En dan hang ik er een rda aan vast. Zoals hier in het filmpje maar dan met een rda. Dit werkt zo goed dat ik nooit heb verkloot.

Dito haha

Ik heb in een post hole een opengevouwen paperclip hangen zodat ik m makkelijk aan de lis kan hangen.

Gebruik je de dremel al voor dit werk??

Neu mn trouwe makita accutol.

35 minutes ago, Johannes Koning said:

Gebruik je de dremel al voor dit werk??

Ja alleen voor simpele draad. De dremel draait nog te snel op de laagste stand. Ik wilde er een schakelaar tussen zetten. Één die in de stopcontact kan waar je mee kan dimmen. Dus je regelt hiermee de snelheid. Heb nu 2 mensen gesproken en beide zeggen dat het niet zal werken omdat er te weinig stroom door komt.

Just now, Wiry said:

Neu mn trouwe makita accutol.

Haha hij bedoelde mij hiermee?

Hm moet ik het ding maar eens open draaien

als het kan, en kijken wat voor weersstand er in zit.

als je deze kunt verhogen,verlagen draait het ding  langzamer.

p.s  sorry of  of topic ?

Zie dat de dremel minimaal 3300 toeren kan draaien.

heb even op zolder gezocht  lag nog een apparaatje van handstools draait 0 tot 1800 toeren staat er op

Zal er wel een montageblokje voor maken en het proberen

Ik heb die combo 2 rdta maar vind het een onding, of ik wick m verkeerd of het hoort dat alles onder de eliquid zit als hij 3 minuten op zn zij ligt.
Dan het altijd horizontaal moeten houden tijdens het vapen omdat je anders na een paar flinke hijsen een dry hit krijgt.
Rdta’s zijn gewoon niet mijn ding.

Madame vind hem gelukkig geweldig dus die gebruikt hem ??

17 minutes ago, Oomkobus said:

Volgens mij lekken alle rdtas wel of niet?

☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️

Jup. Een rdta moet je altijd recht houden.

Sta best versteld dat @Sub-Ωhm dit een goede rdta vind. Zo zie je maar weer dat smaken verschillen. Ik vind de rdta van ijoy bijvoorbeeld de slechtste die ik ooit geprobeerd heb. Enige rdta die ik nog af en toe gebruik is de Gaia.

36 minutes ago, Oomkobus said:

Volgens mij lekken alle rdtas wel of niet?

als je goed wickt :-) kan je een RDTA onderste boven houden hoor

mijn rdta BOX van ijoy die gaat alle kanten op en heeft nog niet gelekt, ik hou hem soms zelf even op zijn kop als de liquid bijna op is.

zelfde met mijn andere RDTA's goed wicken en geen enkel probleem :-)

Edited by K&H

Ik denk ook dat het een kwestie van feeling is met rdta’s. Mijn Ijoy Limitless xl’s lekken alleen als de wicking niet goed zit. En ze geven met de juiste coils een dikke smaakvolle damp ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

M'n eigen coil dag aan het houden. Begin het leuk te vinden, behalve dan dat ik m'n vinger heb verbrand.
IMG_0105.jpg&key=265828d4ea560d21001d6656af1c26f0f80344230c040126c3ef670356ca62bd
IMG_0106.jpg&key=9a904ad38c6c6a39bb56666a2bfe836b5f70f5f14526c66c0322cb101c19cf72
IMG_0108.jpg&key=858b705fd38423dec5f27acb31766f87dfdf60c40e493691dae89e02797ac328
IMG_0107.jpg&key=c01cbf035c7d737724fd12bdfdc5a470bba47631ae02177677bb7aaa17890c9a

Netjes man!

1832c5a7628f7ed6b768825590ad2d8b.jpg

Een nieuwe dag, twee nieuwe coils.
3x 28 ga n80
36 ga n80
0.16 ohm lekker op de dreamer maar zou een nog net wat warmere en dikkere vape willen.

Binnenkort maar eens een 4 core proberen.

On 11-10-2016 at 21:28, Stevens said:

Me ook maar eens aan de aliens gewaagd. 3x26/36

2efa8c2ff6ecf7e1999dd38486e7949b.jpg

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Een paar jaar later.. maarre je zei dat je dit ook op een mech gebruikt? Op wat voor een mech dan? Kom je dan niet of te laag uit of is de damp niet veel te koel?

20180218_215300.jpg

Tri-core fused clapton 

3mm nich80

3-26/36 alweer een nieuwe coil geplaatst in de b2k. Heb nog steeds niet de perfecte coil gevonden voor deze rda. Eerste dag is de smaak goed en dag erna is het opeens stukken minder. 

Niet zelf gemaakt trouwens, de coil is van ohm sience. 

Zondag fundag, heb alle "rotatie" atomizers voorzien van nieuwe builds.

Minstens 50% van deze atomizers worden de ganse week gebruikt.

VZzO6Gt.jpg

Verschillende soorten coils en types draad, wat random pics:

M8agCl6.jpg

CNqWC4O.jpg

xRbVGKJ.jpg

sqFKubv.jpg

FExargh.jpg