Jump to content
Sign in to follow this  
Guest klaartjevh

Ego-c en Clearomizer

Recommended Posts

Guest klaartjevh

Hallo,

ik heb net een starterskit Ego-c gekocht van Joyetech met 1000mAh Joye eGo-C 2 upgrade batterij.

Ik heb al last van lekkende tankjes en zou opteren voor een 1.6ml Upgraded Vision eGo Transparent Clearomizer 2.4ohm.

(Ik plak de benaming hier letterlijk over van op de website van EBN Ferro omdat ik nog een leek ben en er niet veel verstand van heb).

Is deze Clearomizer rechtstreeks aansluitbaar op de batterij? En kan ik nog een tussenstukje gebruiken (eGo Steel Sleeve Cone?)

Is het ook zo dat als ik zo'n Clearomizer gebruik, ik eigenlijk de verkeerde starterskit kocht (met aparte atomizer)?

Guest rMco

In volgorde van je vragen: ja. nee. mischien. het is niet super erg alleen een starrkitje met die clearomizers is een stuk goedkoper maar de battarijen zijn het zelfde.

Guest klaartjevh

Ik had gekocht:

http://ebnferro.com/starter-kits/joye-ego-c/joyetech-logo-mega-ego-c-starter-kit-type-a-black

Ondertussen bijbesteld omwille van lekkende tankjes:

http://ebnferro.com/onderdelen-1/1-6ml-vision-ego-transparent-clearomizer-2-4ohm-black-1

Ik vermoed dus dat ik de atomizer base (2x), atomizer head (5x) en misschien atomizer cover (2x) teveel heb aangekocht.

Maar ik zal tevreden zijn als de Vision Clearomizer het lekprobleem oplost, want het e-roken beviel me wel!

Ik heb die van @37 (Ebnferro) nu 3 weken in gebruik en ze bevallen mij erg goed. Heel makkelijk bijvullen en zelden een dry hit (scherpe smaak omdat er te weinig vloeistof in zit). Ik heb ook andere gehad, maar die zogen voor mijn gevoel vrij veel lucht aan, dus die vond ik zelf voor mij niet geschikt. Deze trekken wat zwaarder, maar daar krijg je dan wel een volle wolk damp voor terug.

Wij hebben nu ook 3 dagen de vision v2 , en zijn letterlijk in de (damp)wolken.

Het zou misschien een goed idee zijn voor EBNferro om zelf een "ebn starterskit" samen te stellen.

Wij hebben 3 maand geleden 2 ego-t starters kits aangeschaft daarna ego-c atomizer setjes erbij besteld (multi eurie).

Het gevolg is dat nu na de ondekking van de vision v2. we een doos vol nieuwe spullen hebben, waarschijnlijk voor het museum.