Jump to content

review k103 mod


Guest spegs

Recommended Posts

via het forum ben ik gelukkige eigenaresse geworden van een k103 mod.

deze kwam bij fasttech vandaan hoewel ik hem zelf nog niet had gezien.

http://www.fasttech.com/products/0/10004705/1491902-k103-mechanical-mod-kit

vandaag kwam hij dus binnen  :ponpon

uitpakken en bewonderen..................wat is hij mooi :kwijl

erg klein met toch wel een redelijk gewicht.

het mooiste aan deze set is dat er een "gewone" bottom coil clearomizer opzit.

de coils zijn het zelfde als van de evod en protank dus die passen er ook in.

dgpj82.jpg

normaal damp ik op 12mg maar de throathit in deze clearomizer is echt enorm, dus dan gaan we maar iets minder mg dampen.

de dampwolken die je hiermee produceert is ENORM!!!!!!!!! :ratje

al met al is het een zeer mooi ding die goed zijn werk doet.

deze set kwam compleet met fuse zodat je er ook unprotected batterijen in kunt gebruiken.

de tube is alleen geschikt voor een 18350 batje en dat maakt hem ook zo mooi klein.

hij is 22mm breed en voor de grote heb ik op onderstaande foto een 900mah batterij er naast gelegt.

idd zo klein is hij

[img width=400 height=266]http://i43.tinypic.com/2rwkvlt.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 379
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

spegs, door jouw review heb ik er eentje gekocht.... Ben erg benieuwd!

super karin.

zal mij benieuwen wat je ervan vind.

tot nu toe is dit wel mijn favoriet.

en wat helemaal mooi is; mijn vriend vind hem niet mooi dus hij heeft hem niet ingepikt :tong

(net zoals met het zilveren oliespuitje en het zwarte oliespuitje :sip)

Link to comment
Share on other sites

Ik wil zo'n lief clearomizertje..  :kwijl

En die zijn er helaas niet los te koop zag ik.. tjah..  :schreeuw

nee idd die zijn niet los te koop.

anders had ik er ook wel een paar bij besteld, ze zijn erg fijn.

edit; hij staat trouwens erg schattig op een oliespuitje :tong

Link to comment
Share on other sites

spegs, door jouw review heb ik er eentje gekocht.... Ben erg benieuwd!

En hier nog een blije koper, vanavond besteld en heb er een x6 V2 clearomizer bij gekocht als reserve.

Verder zoveel leuks gezien dat de geleende paypalvriend ho riep hahaha

Ook nog 2 clearomizers gekocht in een hele aparte vorm(druppel en 2 rondjes boven elkaar)

Voorlopig zit ik te wachten bij de voordeur.......

Oh ben ik blond, geen batterij er bij besteld grrrrrrrrrr

Link to comment
Share on other sites

Ik wil zo'n lief clearomizertje..  :kwijl

En die zijn er helaas niet los te koop zag ik.. tjah..  :schreeuw

Hoi, vandaag mijn zoektocht naar bijpassende clearomizer voort gezet en tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :bliss

http://www.sz-worldsales.com/goods-924-New+25ml+cartomizer+Kamry+K103+Full+Stainless+Steel+Ecig+Mechanical+Mod+.html

Indien iemand deze gaat bestellen...zou die dan ook voor mij een bestelling mee kunnen laten komen??

Groetjes,

Dominique

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

spegs, door jouw review heb ik er eentje gekocht.... Ben erg benieuwd!

En vandaag kwam-ie eindelijk binnen.

Ik heb een uur geworsteld met de vuurknop: de locking ring zat er scheef op gedraaid, en wiilde van geen beweging meer weten. Stukje bij beetje heb ik de vuurknop ontmanteld, maar ook dat hielp niet; uiteindelijk moesten zowel de bankschroef, een tang en een stuk rubber eraan te pas komen, maar toen had ik 'm ook echt los. Vijf minuten later zat-ie weer in elkaar, en deed alles het pico bello.

De coils zijn -hoe handig!- inderdaad dezelfde als die van de Evod en de Protank, hoewel alleen de korte luchtpijp erin past. FastTech levert bij de K103 en de bijbehorende clearo & drip tip ook nog een safety fuse. Alsof het niks kost.... (Nou, net iets meer dan niks: $ 19.62 voor de hele zwik.)

Drip tip vervangen (ik houd niet van die rechte dingen) door een slankere, 18350 batterijtje er in, 2,5mm magneetje er bovenop (anders is de batterij te kort, ach vandaar dat FT standaard een fuse bijlevert), clearo'tje vullen, en proberen. Niet slecht: het ding produceert een boel smaak en verhoudingsgewijs idioot veel damp.

En mooi klein dat-ie is.... Hier zie je 'm naast mijn SVD staan. Beiden zijn voorzien van een 18350 batterij, en de K103 reikt -inclusief clearo- amper tot de beauty ring van de SVD. De drip tip haalt nét de bodem van de Taifun op mijn SVD...

K103.jpg

Wat ik heel prettig vind: als ik de K103 op mijn handpalm zet en mijn vingers om de bovenkant sla, valt-ie helemaal weg in de muis van mijn hand. Stealth vapen kun je er echter niet mee, de dampwolken die het ding produceert zijn daarvoor veel te fors.

Spegs: heel erg bedankt voor je review. Ik heb er een geweldige combi aan overgehouden voor onderweg. Met twee of drie extra battjes en een flesje liquid kan-ie gerust een dag mee, zonder dat ik veel extra gewicht hoef mee te dragen en ik me intussen vertwijfeld afvraag hoe ik mijn damper ergens handig kan opbergen.

Ik ga steeds meer neigen naar klein & fijn, en daar past deze mech geweldig bij!

Link to comment
Share on other sites

De coils zijn -hoe handig!- inderdaad dezelfde als die van de Evod en de Protank, hoewel alleen de korte luchtpijp erin past. FastTech levert bij de K103 en de bijbehorende clearo & drip tip ook nog een safety fuse. Alsof het niks kost.... (Nou, net iets meer dan niks: $ 19.62 voor de hele zwik.)

Dank voor de review, denk dakkum ook ga bestellen...

Vraagje over die coils, ik heb zelf geen protanks maar weet jij toevallig ook waar je de goede coils in NL kan bestellen (met korte luchtpijp dus)?

Link to comment
Share on other sites

Vraagje over die coils, ik heb zelf geen protanks maar weet jij toevallig ook waar je de goede coils in NL kan bestellen (met korte luchtpijp dus)?

Ik zou het niet meer weten.... De laatste keer dat ik Kanger coils heb gekocht, is in september :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Iasonas

Ik ben ook zeer geïnteresseerd in deze mod maar ook niet bekend met protank coils.

Zijn deze coils zelf te recoilen of moet je nieuwe kopen?

En hebben jullie lekkages ervaren?

Link to comment
Share on other sites

:haas

Vraagje over die coils, ik heb zelf geen protanks maar weet jij toevallig ook waar je de goede coils in NL kan bestellen (met korte luchtpijp dus)?

Ik zou het niet meer weten.... De laatste keer dat ik Kanger coils heb gekocht, is in september :)

Deze ?  http://smoke4fun.nl/verdampers/evod-gaia-replaceable-coil-per-stuk-in-diverse-ohm-waardes-verkrijgbaar.html

Link to comment
Share on other sites

Ik ben ook zeer geïnteresseerd in deze mod maar ook niet bekend met protank coils.

Zijn deze coils zelf te recoilen of moet je nieuwe kopen?

En hebben jullie lekkages ervaren?

Omdat ik hem nog niet heb weet ik niet of hij lekt of niet, maar meestal vertel je dat wel in een review als dat zo is...

Ik heb in het verleden wel protanks gehad en je kunt ze inderdaad recoilen, vrij simpel zelfs.

:haas

Vraagje over die coils, ik heb zelf geen protanks maar weet jij toevallig ook waar je de goede coils in NL kan bestellen (met korte luchtpijp dus)?

Ik zou het niet meer weten.... De laatste keer dat ik Kanger coils heb gekocht, is in september :)

Deze ?  http://smoke4fun.nl/verdampers/evod-gaia-replaceable-coil-per-stuk-in-diverse-ohm-waardes-verkrijgbaar.html

Dat lijkt inderdaad de coil te zijn met kleine schoorsteen, alleen niet heel erg goedkoop volgens mij?

Link to comment
Share on other sites

Guest Iasonas

Oke ik ben om, ga hem vandaag bestellen!

Het wordt mijn eerste bestelling bij Fasttech, hebben jullie daar nog tips voor?

Is het handig om gelijk een setje coils mee te bestellen? zoals deze;

http://www.fasttech.com/products/1411/10004696/1387600-evod-electronic-cigarettes-atomizer-heating-core

Ik zie dat op de mod een gewone 510 aansluiting zit, mijn kayfun lite plus gaat hier dus ook gewoon op passen?

Link to comment
Share on other sites

Ik zie dat op de mod een gewone 510 aansluiting zit, mijn kayfun lite plus gaat hier dus ook gewoon op passen?

De KFL+ past er inderdaad op, maar bij mij is-ie dan net niet helemaal flush: er blijft een klein beetje ruimte over tussen de RDA en de mech, maar die is nog geen 1mm hoog.

.

Enneh, niet onder de 1.0 Ω gaan dan met die KFL+, dat trekt de batterij van deze mech niet.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Maak nieuwe...