Jump to content

Vmax test

013guus
 Share

Recommended Posts

De VMAX…Vandaag mag ik de Vmax uitproberen... (als beginner).

Weekje moeten wachten, maar we beginnen maar meteen.

Instelling moet ik nog leren, maar laat hem nu maar op de fabrieksinstellingen testen.

Mijn vertrouwde pro tank tube erop gezet, en de eerste indruk is hoopgevend…

Grote genade wat een kolossaal ding!

Dan voorzichtig het eerste dampje… de huiskamer is meteen gevuld met damp en ik kan gerust de TV uitzetten, want het beeld is door de damp niet meer te zien.

Het gewicht is opvallend licht, terwijl het uiterlijk anders zou vermoeden.

En dan de smaak.. een explosie van de liquid en het heerlijke knapperen van de liquid in de tank.

Wel dien je een gevorderde gebruiker te zijn, want de instellingen zijn ruimschoots aanwezig, om het dampen naar eigen smaak en inzicht in te stellen.

Minpuntjes zijn er ook… de oplader is een aandachtspuntje, welke je dus behoedzaam in het stopcontact dient te doen… kan er vrij makkelijk uitvallen, dus als het enigszins kan liggend gebruiken.

De damptijd van de batterijen kan ik uiteraard nog niet melden (moet deze daarvoor eerst wat langer gebruiken).

Kortom… een wereldcombinatie, ikzelf had een hekel aan het knopje, maar daar heb je bij de VMAX geen last van.

En dan de prijs… Mocht je een iets hogere uitgave willen doen dan de standaard Eco setjes…. DOEN!

http://www.ea-sigaret.nl/webshop-asseccoires-510-t-elektrische-sigaret-elektronische-sigaret-esigaret-goedkope-e-sigaret-onderdelen-ego-products-page/starterset-v-max/

van je 8 berichten die gemaakt hebt, ben je in 3 berichten direct een webshop aan het promoten. Sja ik weet het niet hoor.

Dit is nog buiten deze zogenaamde "review" om waarbij deze zogenaamde webshop het stacken van 18350 batterijen lijkt te promoten, die nog eens geladen worden in een "trustfire" oplader.

Gelukkig ben ik geen beheerder of mod, maar je had hier geen minuut langer op dit forum gezeten. Hoop toch ook dat een ieder die dit leest dat meeneemt in zijn eventuele besluitvorming.

Het is voor mij de eerste keer... ik zal mijn best gaan doen...

Wees verstandig en doe het ook. Tot die tijd niet meer de VMax gebruiken met gestackte batterijen. Koop een 18650 batterij en een goede lader. Want trustfire laders zijn niet te vertrouwen. 

Ik snap überhaupt niet dat de webshop er twee 18350 batterijen bij doet ipv één 18650.

Eigenlijk wou ik niet reageren, maar ik moet even inhaken over de vraag waarom we er geen 18650 batterij bij doen, deze vraag kwam ook per mail naar aanleiding van een enthousiaste klant van ons,

Wel, een 18650 batterij geeft 4,2 volt en de V-Max slaat af wanneer de spanning onder de 6 volt komt. Vandaar de 2x 18350 batterijen.

Verder wil ik me niet met deze discussie inlaten, maar ik ben bij dat mensen enthousiast zijn over producten die ze OF bij ons, Of elders, hebben gekocht.