Jump to content

Joyetech eMode ervaringen gevraagd


Guest TBOSS

Recommended Posts

Hallo,

Graag had ik wat gebruikers ervaringen willen horen van de nieuwe eMode.

Nu lees ik hier op het forum goede en slechte ervaringen. Ik wilde deze zelf gaan aanschaffen omdat hij niet al te groot is, mooi design, 2100mAh batterij.

Wat ik graag wilde weten hoe lang de C2 Atomizer ongeveer meegaat? 6,99 vind ik veel geld voor de Atomizer.

Ik wil er 1 liquid in gaan dampen (natuurlijk de El Kamino) en er een Kanger ProTank2 voor mijn andere liquid van @37. 

Bij voorbaat dank,

Theo Brands (El Kamino)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Helaas heb ik met mijn emode geen geluk.

hij werkt,,dat wel maar na zo een trek of 5/6 draait em droog ,het gekende dry,dan moet ik eens de dop wat open draaien wilt die weer werken.

zeer ambetant moet ik wel zeggen,ik betwijfel ten sterkste de bewering dat de coil 6 maanden zou moeten werken,zeker niet met mijn rook gedrag.

meestal gaan gewone coils maar 1 week mee bij mij.de gewone dan wel deze kosten natuurlijk maar 1 euro 50 of zo.

volgens de handleiding zou die niet droog mogen draaien want dan zou de beveiliging ingang moeten treden,bij mij doet hij dat niet.

Ik zal vrijdag deze tank terug brengen en kijken wat ze er kunnen aan doen,ik kan ook gewoon een slechte hebben.

voorlopig damp ik nu met de protank II op deze en past perfect.dampt ook beter vindt ik.

en de tank is ook groter.

We zullen zien wat het wordt,het beste aan deze mod is dat je gewoon de voltage of wattage met de ring kunt aanpassen wat zeer snel werkt.

en je hebt er geen kijken naar.

ook de sterkte van de lucht toevoer is regelbaar ,alleen blijft hij dat niet vol te houden in mijn geval.

we zullen zien.

:blij

Link to comment
Share on other sites

Guest armandd

Hi El Kamino,..

Ik probeer zo objectief mogelijk te reageren,..

Ik damp enige tijd met de Emode na een zeer tevreden periode van het dampen met de CC.

De trek valt me wat tegen, zwaar terwijl ik van licht hou, kan beter en heb dan ook al een aanpassing gedaan.

Ik heb de luchtgaatjes van de rubber ring ruimer gemaakt en heb meer lucht,.. Lichtere trek.

Maar nog niet helemaal zoals ik wil. Eigenlijk is wat mij betreft de tank dus niet ideaal. Qua dry hits etc zoals eerder aangegeven door bv Marnix heb ik totaal geen last van.

Nog steeds vind ik het design super, dat was ook mijn motivatie om deze te kopen. Slank, strak, fijn in gebruik en toch een mod. Wat dat betreft ben ik nog steeds happy,..  Is het het geld waard?

Qua looks zeker wel, qua gebruik? Op de tank na wel, de tank valt me wat tegen terwijl ik helemaal fan ben van de CC en dus het atomizersysteem. De nieuwe C2 kan daar toch niet helemaal tegenop,..  Ze gaan nog steeds goed dus volgens mij qua levensduur geen probleem. De gebruikte techniek is iets waar het volgens mij niet goed zit. Het systeem van de CC bevalt me gewoon beter maar goed het is een kwestie van een andere tank nemen en dan ben je er ook. Ik kan er zelfs de CC met een verloop erop zetten maar dan heb ik natuurlijk wel weer weinig inhoud qua liquid. De mod werkt verder gewoon zoals het moet.

Laat ik wat concreter proberen te zijn;

Het lekt niet, werkt, geen gedoe etc

Is het 100% wat ik had verwacht? Niet helemaal maar dan heb ik het enkel over de tank en de werkwijze ervan

Aanrader? Voor de looks en gebruiksgemak? Zeker wel

De tank is gewoon niet optimaal maar daar ben ik aan het knutselen en wie weet, er is gewoon nog geen grotere CC dus ik zal het met deze moeten doen.

Het vullen gaat perfect, het schoonmaken gaat prima al lees ik dat anderen het een drama vinden,.. Geen idee waarom. Hij gaat ruim 1 dag mee qua batterij, is licht en prima hanteerbaar.

Overall geen spijt dus al is het nog niet perfect.

Nogmaals,.. Hou je van een zware trek dan zit je helemaal goed. Heb je liever een lichte trek zoals de CC dan kon het je wel eens tegenvallen want je moet best hijsen. Ik rookte graag shag en dan van die frietzakken, lekker luchtig rollen  :cigar

Ik hoop dat je er wat aan hebt,... 

Maken looks, gewicht, techniek, formaat etc jou niets uit dan kun je voor dat geld ook zat andere dingen kopen.

Link to comment
Share on other sites

Hi El Kamino,..

Ik probeer zo objectief mogelijk te reageren,..

Ik damp enige tijd met de Emode na een zeer tevreden periode van het dampen met de CC.

De trek valt me wat tegen, zwaar terwijl ik van licht hou, kan beter en heb dan ook al een aanpassing gedaan.

Ik heb de luchtgaatjes van de rubber ring ruimer gemaakt en heb meer lucht,.. Lichtere trek.

Maar nog niet helemaal zoals ik wil. Eigenlijk is wat mij betreft de tank dus niet ideaal. Qua dry hits etc zoals eerder aangegeven door bv Marnix heb ik totaal geen last van.

Nog steeds vind ik het design super, dat was ook mijn motivatie om deze te kopen. Slank, strak, fijn in gebruik en toch een mod. Wat dat betreft ben ik nog steeds happy,..  Is het het geld waard?

Qua looks zeker wel, qua gebruik? Op de tank na wel, de tank valt me wat tegen terwijl ik helemaal fan ben van de CC en dus het atomizersysteem. De nieuwe C2 kan daar toch niet helemaal tegenop,..  Ze gaan nog steeds goed dus volgens mij qua levensduur geen probleem. De gebruikte techniek is iets waar het volgens mij niet goed zit. Het systeem van de CC bevalt me gewoon beter maar goed het is een kwestie van een andere tank nemen en dan ben je er ook. Ik kan er zelfs de CC met een verloop erop zetten maar dan heb ik natuurlijk wel weer weinig inhoud qua liquid. De mod werkt verder gewoon zoals het moet.

Laat ik wat concreter proberen te zijn;

Het lekt niet, werkt, geen gedoe etc

Is het 100% wat ik had verwacht? Niet helemaal maar dan heb ik het enkel over de tank en de werkwijze ervan

Aanrader? Voor de looks en gebruiksgemak? Zeker wel

De tank is gewoon niet optimaal maar daar ben ik aan het knutselen en wie weet, er is gewoon nog geen grotere CC dus ik zal het met deze moeten doen.

Het vullen gaat perfect, het schoonmaken gaat prima al lees ik dat anderen het een drama vinden,.. Geen idee waarom. Hij gaat ruim 1 dag mee qua batterij, is licht en prima hanteerbaar.

Overall geen spijt dus al is het nog niet perfect.

Nogmaals,.. Hou je van een zware trek dan zit je helemaal goed. Heb je liever een lichte trek zoals de CC dan kon het je wel eens tegenvallen want je moet best hijsen. Ik rookte graag shag en dan van die frietzakken, lekker luchtig rollen  :cigar

Ik hoop dat je er wat aan hebt,... 

Maken looks, gewicht, techniek, formaat etc jou niets uit dan kun je voor dat geld ook zat andere dingen kopen.

De mijne als ik deze instel op de midden stand trekt juist zeer licht,zou het dan niet kunnen dat ik daardoor dry hits krijg.

zelf als deze helemaal toe staat hijs hij nog te licht.

wat denk je zou de oorzaak daar aan kunnen liggen,want ik denk dat er wel een bepaalde druk op moet zitten om de liquid naar die automizer te voeren.

als de druk er niet voldoende aanwezig is kan dit dan of zie ik dat nu verkeerd.

Link to comment
Share on other sites

Guest armandd

Ik zou voor de evic gaan als je niet per se de atomizer van de emode wil gebruiken... Prima alternatief en stukken goedkoper...

Kost ongeveer evenveel als je goed rondkijkt, bv Cmalo 15% korting plus dat je op de Evic nog een clearo moet kopen.De batterij gaat wel iets langer mee maar daarom ook iets dikker van formaat.

Verschillen zijn er wel maar niet qua prijs.

.?

Link to comment
Share on other sites

Guest armandd

Hi El Kamino,..

Ik probeer zo objectief mogelijk te reageren,..

Ik damp enige tijd met de Emode na een zeer tevreden periode van het dampen met de CC.

De trek valt me wat tegen, zwaar terwijl ik van licht hou, kan beter en heb dan ook al een aanpassing gedaan.

Ik heb de luchtgaatjes van de rubber ring ruimer gemaakt en heb meer lucht,.. Lichtere trek.

Maar nog niet helemaal zoals ik wil. Eigenlijk is wat mij betreft de tank dus niet ideaal. Qua dry hits etc zoals eerder aangegeven door bv Marnix heb ik totaal geen last van.

Nog steeds vind ik het design super, dat was ook mijn motivatie om deze te kopen. Slank, strak, fijn in gebruik en toch een mod. Wat dat betreft ben ik nog steeds happy,..  Is het het geld waard?

Qua looks zeker wel, qua gebruik? Op de tank na wel, de tank valt me wat tegen terwijl ik helemaal fan ben van de CC en dus het atomizersysteem. De nieuwe C2 kan daar toch niet helemaal tegenop,..  Ze gaan nog steeds goed dus volgens mij qua levensduur geen probleem. De gebruikte techniek is iets waar het volgens mij niet goed zit. Het systeem van de CC bevalt me gewoon beter maar goed het is een kwestie van een andere tank nemen en dan ben je er ook. Ik kan er zelfs de CC met een verloop erop zetten maar dan heb ik natuurlijk wel weer weinig inhoud qua liquid. De mod werkt verder gewoon zoals het moet.

Laat ik wat concreter proberen te zijn;

Het lekt niet, werkt, geen gedoe etc

Is het 100% wat ik had verwacht? Niet helemaal maar dan heb ik het enkel over de tank en de werkwijze ervan

Aanrader? Voor de looks en gebruiksgemak? Zeker wel

De tank is gewoon niet optimaal maar daar ben ik aan het knutselen en wie weet, er is gewoon nog geen grotere CC dus ik zal het met deze moeten doen.

Het vullen gaat perfect, het schoonmaken gaat prima al lees ik dat anderen het een drama vinden,.. Geen idee waarom. Hij gaat ruim 1 dag mee qua batterij, is licht en prima hanteerbaar.

Overall geen spijt dus al is het nog niet perfect.

Nogmaals,.. Hou je van een zware trek dan zit je helemaal goed. Heb je liever een lichte trek zoals de CC dan kon het je wel eens tegenvallen want je moet best hijsen. Ik rookte graag shag en dan van die frietzakken, lekker luchtig rollen  :cigar

Ik hoop dat je er wat aan hebt,... 

Maken looks, gewicht, techniek, formaat etc jou niets uit dan kun je voor dat geld ook zat andere dingen kopen.

De mijne als ik deze instel op de midden stand trekt juist zeer licht,zou het dan niet kunnen dat ik daardoor dry hits krijg.

zelf als deze helemaal toe staat hijs hij nog te licht.

wat denk je zou de oorzaak daar aan kunnen liggen,want ik denk dat er wel een bepaalde druk op moet zitten om de liquid naar die automizer te voeren.

als de druk er niet voldoende aanwezig is kan dit dan of zie ik dat nu verkeerd.

Tja dat zou kunnen idd,..  Zit alles goed vast en op zijn plek cq rubbers daar en zo zoals ze moeten?

Volt en/watt te hoog? Het kan natuurlijk zo zijn dat je net een slechte ato hebt, komt wel eens voor. Heb ik reeds een aantal keer gehad met die van de cc dus helemaal vreemd zou dat niet zijn.

Link to comment
Share on other sites

Hi El Kamino,..

Ik probeer zo objectief mogelijk te reageren,..

Ik damp enige tijd met de Emode na een zeer tevreden periode van het dampen met de CC.

De trek valt me wat tegen, zwaar terwijl ik van licht hou, kan beter en heb dan ook al een aanpassing gedaan.

Ik heb de luchtgaatjes van de rubber ring ruimer gemaakt en heb meer lucht,.. Lichtere trek.

Maar nog niet helemaal zoals ik wil. Eigenlijk is wat mij betreft de tank dus niet ideaal. Qua dry hits etc zoals eerder aangegeven door bv Marnix heb ik totaal geen last van.

Nog steeds vind ik het design super, dat was ook mijn motivatie om deze te kopen. Slank, strak, fijn in gebruik en toch een mod. Wat dat betreft ben ik nog steeds happy,..  Is het het geld waard?

Qua looks zeker wel, qua gebruik? Op de tank na wel, de tank valt me wat tegen terwijl ik helemaal fan ben van de CC en dus het atomizersysteem. De nieuwe C2 kan daar toch niet helemaal tegenop,..  Ze gaan nog steeds goed dus volgens mij qua levensduur geen probleem. De gebruikte techniek is iets waar het volgens mij niet goed zit. Het systeem van de CC bevalt me gewoon beter maar goed het is een kwestie van een andere tank nemen en dan ben je er ook. Ik kan er zelfs de CC met een verloop erop zetten maar dan heb ik natuurlijk wel weer weinig inhoud qua liquid. De mod werkt verder gewoon zoals het moet.

Laat ik wat concreter proberen te zijn;

Het lekt niet, werkt, geen gedoe etc

Is het 100% wat ik had verwacht? Niet helemaal maar dan heb ik het enkel over de tank en de werkwijze ervan

Aanrader? Voor de looks en gebruiksgemak? Zeker wel

De tank is gewoon niet optimaal maar daar ben ik aan het knutselen en wie weet, er is gewoon nog geen grotere CC dus ik zal het met deze moeten doen.

Het vullen gaat perfect, het schoonmaken gaat prima al lees ik dat anderen het een drama vinden,.. Geen idee waarom. Hij gaat ruim 1 dag mee qua batterij, is licht en prima hanteerbaar.

Overall geen spijt dus al is het nog niet perfect.

Nogmaals,.. Hou je van een zware trek dan zit je helemaal goed. Heb je liever een lichte trek zoals de CC dan kon het je wel eens tegenvallen want je moet best hijsen. Ik rookte graag shag en dan van die frietzakken, lekker luchtig rollen  :cigar

Ik hoop dat je er wat aan hebt,... 

Maken looks, gewicht, techniek, formaat etc jou niets uit dan kun je voor dat geld ook zat andere dingen kopen.

De mijne als ik deze instel op de midden stand trekt juist zeer licht,zou het dan niet kunnen dat ik daardoor dry hits krijg.

zelf als deze helemaal toe staat hijs hij nog te licht.

wat denk je zou de oorzaak daar aan kunnen liggen,want ik denk dat er wel een bepaalde druk op moet zitten om de liquid naar die automizer te voeren.

als de druk er niet voldoende aanwezig is kan dit dan of zie ik dat nu verkeerd.

Tja dat zou kunnen idd,..  Zit alles goed vast en op zijn plek cq rubbers daar en zo zoals ze moeten?

Volt en/watt te hoog? Het kan natuurlijk zo zijn dat je net een slechte ato hebt, komt wel eens voor. Heb ik reeds een aantal keer gehad met die van de cc dus helemaal vreemd zou dat niet zijn.

Ok bedankt zal morgen es mee binnen springen in de winkel.

tnx  :zip

Link to comment
Share on other sites

Guest Sealander81

Hallo,

Ik gebruik de emode nu zo'n 1,5 week en ben erg tevreden.

In de eerste 2 dagen was ik niet zo optimistisch, hij borrelde elke keer liquid in mn mond. De atomizer was blijkbaar niet goed. Na vervangen van de atomizer was dat probleem over. Bij de lichtste trek had ik wel last van dry hits,  bij de middelste stand heb ik daar geen last van. Hij trekt fijn en de damp clouds zijn amazing! Voorheen dampte ik met de Ego CC, maar die is nu werkeloos dankzij de emode.

Link to comment
Share on other sites

Geweldig apparaat deze E-mode.

Alleen vind ik de tank  tegen vallen.

Ook de coils zijn me te duur.

Deze gaan bij mij maar één week mee.

Uit koken van deze coils gaat goed, zonder het cilicone afdichting dan!

Mijn advies is om er een andere tank bij te bestellen.

Ook zijn de coils dan een stuk goedkoper.

Verwacht morgen mijn nieuwe Davide BDC tank))

Veel damp plezier,

Erik44

Link to comment
Share on other sites

Ben geweest vandaag,er klopt inderdaad iets niet met deze automizer.

ze gaan een nieuwe bestellen,maar natuurlijk met de feestdagen kan dat nog een tijd duren,maar ik ben niet gepresseerd.

effen het is dus vastgesteld dar er iets niet aan klopt,wat het is zal ik wel nooit weten,maar belangrijkste is dat ze een nieuwe bestellen.

en deze gaat dan terug naar de fabriek om te zien wat het probleem eigenlijk is.

al met al komt het dus in orde.

:zip 

Link to comment
Share on other sites

Guest armandd

Ben geweest vandaag,er klopt inderdaad iets niet met deze automizer.

ze gaan een nieuwe bestellen,maar natuurlijk met de feestdagen kan dat nog een tijd duren,maar ik ben niet gepresseerd.

effen het is dus vastgesteld dar er iets niet aan klopt,wat het is zal ik wel nooit weten,maar belangrijkste is dat ze een nieuwe bestellen.

en deze gaat dan terug naar de fabriek om te zien wat het probleem eigenlijk is.

al met al komt het dus in orde.

:zip

:duim

Link to comment
Share on other sites

Guest Poops_McGhee

Ik damp nu een maandje met de eMode en ben met de mod zelf goed tevreden. De tank..... niet echt. Die gebruik ik dus ook niet meer. Ik gebruik de Davide BDC, HyperTank, iClear 30b en de iClear 30s op deze mod. De Davide steekt boven de andere tanks uit en heeft voor mij de eMode een stuk beter gemaakt. Ik heb ook nog een Innokin iTaste VTR en een Kamry K1000 mech modje (heel fijn ding), maar ik gebruik de eMode nog het meest.

Als je er een koopt en je de kleur niet teveel kan schelen, neem dan een zwarte. Waarom? Dan zijn de VV en VW waarden makkelijker te lezen. En vingerafdrukmagneten zijn ze allebei, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken. Ik heb mijn batterijhuls omwikkeld met een stuk leder om wat beter grip te hebben. En het staat mooier ook, maar dat is persoonlijk, natuurlijk.

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Guest Poops_McGhee

Ik zou voor de evic gaan als je niet per se de atomizer van de emode wil gebruiken... Prima alternatief en stukken goedkoper...

Een eVic is niet stukken goedkoper. Het scheelt misschien een tientje. Wat wel goedkoper kan zijn is een Vamo, maar dan krijg je er geen batterijen en lader bij en geen tank. Als je dat allemaal al hebt, dan is de Vamo stukken goedkoper. Daarbij is de bouwkwaliteit van de eVic niet zo goed. De eMode is een stuk beter en steviger gebouwd.

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

De bijgeleverde coil van. 2.4 ohm is echt een lachertje.

Als je op 8.5 watt gaat ziten is het heel snel gebeurd met de coil.

Om de coil heel te houden moet je eigenlijk niet boven de 6.5 watt instellen.

Redelijke mislukking dus (en ik ben er na de ego cc ergernis toch weer ingetrapt)

Maar als je de tank eraf schroeft en een ander clearo erop zet dan werkt het prima,

Maar dan is het eigenlijk een dure vv/vw mod geworden.

Als de batterij leeg raakt (knippernde led) dan neemt de kracht echt met stappen af.

Dan nog verder doordampen wordt heel vervelend, hij stort dan dlink in en geeft verijwel geen werkbare kracht meer.

Voor mij een reden om toch naar een Provari te gaan kijken, die houd het tot de laatste snik vol

Been het volledig met keez eens.

Link to comment
Share on other sites

De bijgeleverde coil van. 2.4 ohm is echt een lachertje.

Als je op 8.5 watt gaat ziten is het heel snel gebeurd met de coil.

Om de coil heel te houden moet je eigenlijk niet boven de 6.5 watt instellen.

Redelijke mislukking dus (en ik ben er na de ego cc ergernis toch weer ingetrapt)

Maar als je de tank eraf schroeft en een ander clearo erop zet dan werkt het prima,

Maar dan is het eigenlijk een dure vv/vw mod geworden.

Als de batterij leeg raakt (knippernde led) dan neemt de kracht echt met stappen af.

Dan nog verder doordampen wordt heel vervelend, hij stort dan dlink in en geeft verijwel geen werkbare kracht meer.

Voor mij een reden om toch naar een Provari te gaan kijken, die houd het tot de laatste snik vol

Been het volledig met keez eens.

Ik ben het er ook mee eens.niet zo geslaagd voor zulk duur toestel.

je verwacht dan gewoon dat het goed werkt.

maar na 1 dag al problemen,dan is mijn evic toch 10 keer beter.

Link to comment
Share on other sites

Guest Sealander81

De bijgeleverde coil van. 2.4 ohm is echt een lachertje.

Als je op 8.5 watt gaat ziten is het heel snel gebeurd met de coil.

Om de coil heel te houden moet je eigenlijk niet boven de 6.5 watt instellen.

Redelijke mislukking dus (en ik ben er na de ego cc ergernis toch weer ingetrapt)

Maar als je de tank eraf schroeft en een ander clearo erop zet dan werkt het prima,

Maar dan is het eigenlijk een dure vv/vw mod geworden.

Als de batterij leeg raakt (knippernde led) dan neemt de kracht echt met stappen af.

Dan nog verder doordampen wordt heel vervelend, hij stort dan dlink in en geeft verijwel geen werkbare kracht meer.

Voor mij een reden om toch naar een Provari te gaan kijken, die houd het tot de laatste snik vol

Been het volledig met keez eens.

Ik heb hier dus echt geen last van, damp nu bijna 2 weken op dezelfde coil (8.4w), kracht neemt bij mij niet af als de led gaat knipperen.

Hij lekt nooit, heb geen last van dry hits kortom: superblij met de emode.

Link to comment
Share on other sites

Hallo,

Dank voor jullie reacties, heb gisteren een Emode besteld.

Na de laatste 2 reactie's krijg ik er toch een goed gevoel over.

Wel had ik graag not wat uitleg over het schoonmaken van de C2 Atomizer.

Nogmaals bedankt allemaal :duim

Link to comment
Share on other sites

Guest armandd

Dag Theo,...

Je kan ze uitkoken zonder rubbertje of zoals ik dat tegenwoordig doe, gewoon in de wodka leggen voor een dagje. Laten drogen, rubber eraf halen en dryburn doen, uitblazen, rubber er weer op, druppel liquid erop en terug inzetten. 10 min. Laten staan, hijs nemen zonder vuurknop en vervolgens met vuurknop.

Link to comment
Share on other sites

zo mijn emode automizer is binnen,ze gaan het nazien,waarschijnlijk zal ik een nieuwe krijgen,want je kan er eigenlijk niets aan veranderen.

de baas van de shop neemt deze mee naar Frankrijk voor nazicht ,benieuwd wat het zal worden.

ik moet zeggen bij mij neemt die ook niet af als hij bijna leeg is.

blijft gewoon dampen tot de batterij plat is.

net als mijn Evic trouwens.

voor de rest een super esigaret maar ja de kop moet deftig werken.

ben reuze :blij benieuwd als ze dat gaan vinden,of gewoon een nieuwe geven.

Link to comment
Share on other sites

Guest Poops_McGhee

Je kunt ze ook gewoon uitspoelen met heet water, uiteraard zonder siliconen dopje. Dan even laten drogen en dryburnen. Er zit niet heel veel liquid in deze atty's.

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ik heb een soort haat-liefde verhouding met de eMode.... Ik gebruik hem alleen "thuis op de bank"....en dat is best vaak  :grins

Atomizers gebruikt die na 1 week "dood" waren, maar ook die het 3,5 week uit hebben gehouden (met damp max 6,5 vw, ben toch enigszins bang de boel te oververhitten).... Ook grondig schoongemaakt, doorgeblazen etc... Ik kan prima leven met een week of 3 voor deze prijs, alleen de fabrikant beweert stellig dat ze 4 a 5 maanden meegaan (met 20 hijsjes per dag?).

Maar ja, aan de andere kant gebruik ik wel de eMode als ik thuis ben en niet de ego varianten of de eroll, en dat is niet voor niets..... dus ben toch positief gestemd. Alleen zou ik iets meer eerlijkheid van de fabrikant over de levensduur van de atomizers willen hebben (met een bijbehorende prijsstelling).......

Link to comment
Share on other sites

Guest Sealander81

Ik heb gisteren een iclear 30b besteld omdat ik daar toch wel erg nieuwsgierig naar ben na een hoop goede reviews gelezen te hebben. Ik ben wel benieuwd naar het verschil met de emode clearomizer en zal na het testen mijn bevindingen hier posten. Heeft iemand een foto van de emode met iclear 30b?

Greetz...

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Maak nieuwe...