Jump to content

Primeur! korte review van MonkyJuice (e-cig4u.nl) cherry 18 mg


Guest Norf

Recommended Posts

Guest Norf

Hierbij mijn eerste review en ook nog meteen een primeur (wat een geluksvogel :cigar).

Ik damp nu ongeveer 8 uur non-stop MonkyJuice Cherry 18 mg.

Hardware:

Ego-C Twist 1000 Mah (RVS)

Ego DC Tank (nieuw uit de verpakking)

MonkyJuice Cherry 18 mg (uiteraard)

Smaak:

Toen ik vanmiddag begon met de MonkyJuice in mijn nieuwe DC tank vond ik dat de cherry smaak een beetje op de achtergrond bleef.

Na een aantal uur dampen kwam de cherry smaak goed na voren en ik moet zeggen dat het ook heel lekker smaakt. Heb nog nooit cherry geproefd dus kan het ook niet vergelijken met andere liquids (helaas..).

Wel kan ik zeggen dat het een (bijna) perfect benadering is van kersen, met een vleugje aroma erdoorheen. Ik denk dat dit met de PG + VG mix te maken heeft, maar dan kan ik niet zo mijn vinger op leggen.

Dampproductie:

Uiteraard geeft de liquid in mijn Ego-C Twist een gigantische dampwolk op 3,6 of 3,8 volt, hoger wil ik niet gaan want dan veranderd de smaak in negatief opzicht.

De dampwolken zijn veel groter dan 100% PG liquid en zijn ook wat dikker (of hoe je dat zegt).

Gier/Throathit:

Aangezien ik 18 mg damp geeft dit een behoorlijke throathit/gier. Dit doet echter niets te kort aan de smaak.

Het ligt er wel aan op wat voor een manier je inhaleert. Ik heb verschillende manieren geprobeerd en moet zeggen dat direct inhaleren te zwaar is. Ook direct door je neus uitblazen is niet echt prettig.

Voor de rest is het gewoon een prima liquid wat betreft gier/throathit.

Conclusie:

Monky, je hebt een topproduct afgeleverd dat voldoet aan al z'n verwachtingen. Ik kan niet wachten om meer smaakjes uit te proberen (ik hou me aanbevolen voor de cola  :grins).

Het enige dat ik jammer vind is dat ik geen 30 ml flesjes heb gezien. Ik weet niet of dit nog komt, maar dat horen we wel van Monky.

Prijs indicatie weet ik ook nog niks van. Was namelijk de gelukkige om er eentje gratis te krijgen op de meeting.

Ga zo door Aapie! :bliss

Link to comment
Share on other sites

Guest Tank

Dan ga ik die kersen (11mg) die ik hier heb staan van Monky ook maar eens uitproberen.

Ben alleen allergisch van kersen (ga er ontzettend van zweten als ik ze eet)

Kijken of dat met liquid ook het geval is.

Goed review Heerlenaar.

Link to comment
Share on other sites

sjees Norf, dat heb je mooi neergezet hier :clap

Maar het belangrijkste vind ik dat jij hem lekker vind.

Ik ben helemaal blij nu en kan niet wachten tot ik alles binnen heb en online kan zetten. :ponpon

Je hebt de Cherry zelfs eerder geproefd als ik :lolz

Helaas, geen 30 ml ervan, anders had ik die wel genomen :weetnie

De prijs blijft nog even een raadsel :fluit

Bedankt voor je mooie review :bestfriend

Link to comment
Share on other sites

Guest Briggitte

Ahhh.... "Monkeyjuice".. nou snap ik em!!!!

Mooie revieuw Norf: geniet ervan: van de eer hier en van de Cherry in je dampertje natuurlijk  :jazeker :jazeker

Link to comment
Share on other sites

Guest Tank

Niemand heeft nog Monkyjuice Norf, jij bent de eerste, al heb ik zaterdag wel een flesje appel rond laten gaan, maar waar die gebleven is :weetnie

Dan heb ik dus andere cherry van Monky gekregen Tim.

Link to comment
Share on other sites

Guest R@tje

goed review Tim! :ponpon

hup Monky.....zuipen :Peetje :Peetje ....iedereen wil MonkyJuice!! :yeahh :knipwink

Link to comment
Share on other sites

Guest Norf

Ik wil wel meer liquid reviews doen, maar meestal zijn het dan geen primeurs :bloos

Damp namelijk momenteel alleen maar liqua, dk en natuurlijk MonkyJuice (tot hij leeg is *snik* :sip).

Als er animo voor is wil ik wel op verzoek reviews plaatsen.

Link to comment
Share on other sites

Guest R@tje

Ik vind eigenlijk wel dat je het heel goed doet Tim....

zelfs R@tje snapt het... :JaqV

van jou wil ik wel meer reviews lezen! :jazeker

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...