Jump to content
Sign in to follow this  
Marcel

Zaterdag 4-1, 8:45, Tros Nieuwsshow (99,9995% zeker)

Recommended Posts

Ach, die Bach-JanSmit-vergelijking blijft wel lekker lang hangen. :lol

Vergelijkingen als van water naar whisky of van appelsap naar cognac, vind ik beter.
Of van vlees eten naar kannibalisme.
Of van een mug doodslaan als opstap naar seriemoord.

Op die heroïne-opmerking heb je goed gereageerd en alle andere onzin trouwens ook.

Ik ben blij dat je 't niet gehad hebt over een nooduitgang, want een damper zie ik niet als noodmiddel, echter gewoon als heerlijk consumentenproduct, net als koffie.

10x7dsm.gif

Ik heb de uitzending ook even beluisterd, grandioos gesproken, petje af, kon niet beter.

:bedankt :bedankt  :clap :clap

Zo, eindelijk even tijd gehad om te luisteren.

:worship superblij met onze spokesman!  :duim goe gedaan jochie  :wink

En dan iedereen die feesboek heeft, deze link erop zetten.

Ehhhh...moet niet hoor, mag.

Ik krijg dan wel eens kommentaar van:"Je MOET gewoon met alles stoppen".

(Tuurlijk, doen we ff)(niet dus).

Of uitleggen hoe en wat.

Ik doe dan mijn best en voor de rest...

Linkje:

http://www.radio1.nl/item/172843-De%20e-sigaret%20deugt!.html

Staat een fotootje bij en een verhaaltje en je hoort...tataaaaa....hoeheetieookalweer.....Marcel.Yes.Die was het.

Prima geantwoord. Hopenlijk komen hier reacties op. Nu nog de tv...met een groep, zoals al eerder hier op het forum werd geopperd...

Eindelijk kunnen luisteren .

Perfect gedaan. Heel authentiek en geloofwaardig.

Heb net ook teruggeluisterd. Goed gedaan Marcel!  :duim

"... het lijkt wel economisch belang ..." hoe kómen ze er op, hahaha. Dat was wel duidelijk; even de Big Tobacco en Farmacie wegzetten. Klasse!

Ik heb zojuist ff geluisterd en ik moet zeggen dat ik het een heel duidelijk interview vond!

Goed gesproken Marcel!!  :clap:duim

(alleen altijd jammer dat die journalisten je niet fatsoenlijk laten uitspreken....)

Natuurlijk heb ik ook ff linkjes geplaatst op FB en op twitter.... :wink

Nou nog een keer bij een aantal programma's op tv!! (BNN, DWDD, P&W, etc, etc)

Bach? Ik verstond bagger, snapte het al niet.......

Ga het nog maar eens terugluisteren...

Overigens wel goed gedaan. Lastig ook denk ik; ze stellen nooit de vragen die jij wilt.

Vond de vragen ook een klein beetje gekleurd, ik kreeg de indruk dat hun houding toch een beetje sceptisch was, extra lastig om daar te zitten.

Desalniettemin, toch prima gedaan!

Hardstikke goed, heldere uitleg, ook de jip- en janneke-verwijzingen voor diegene die er nog niets van meegekregen heeft.

Geweldige ambassadeur  :bloem

Fijne zondag nog om er van na te genieten  :clap

Overigens wel goed gedaan. Lastig ook denk ik; ze stellen nooit de vragen die jij wilt.

Vond de vragen ook een klein beetje gekleurd, ik kreeg de indruk dat hun houding toch een beetje sceptisch was, extra lastig om daar te zitten.

Ik verstond in eerste instantie ook bagger.

Nu heb ik het een aantal malen gehoord en moet toch zeggen dat Marcel veel aan het woord is geweest.

Natuurlijk stellen interviewers kritische vragen, maar echt, ik vond het zeker ook hele goede vragen.

En ze luisterden.

Het is niet dat ik het zo wilde horen, het was gewoon zo.

Tel de minuten eens op dat Marcel aan het woord was en vergelijk dat met de vragen die er gesteld werden.

Positief voor Marcel.

Nu is Dieuwertje Blok altijd een fijne interviewster geweest (vind ik).

En de Bie viel op een gegeven moment stil en zei toen iets over de economische belangen en de tabakslobby.

Kijk, dan heb je het door.

Zo, mijn boek is voor vanavond uit.

Ik verstond in eerste instantie ook bagger.

Nu heb ik het een aantal malen gehoord en moet toch zeggen dat Marcel veel aan het woord is geweest.

Natuurlijk stellen interviewers kritische vragen, maar echt, ik vond het zeker ook hele goede vragen.

En ze luisterden.

Het is niet dat ik het zo wilde horen, het was gewoon zo.

Tel de minuten eens op dat Marcel aan het woord was en vergelijk dat met de vragen die er gesteld werden.

Positief voor Marcel.

Nu is Dieuwertje Blok altijd een fijne interviewster geweest (vind ik).

En de Bie viel op een gegeven moment stil en zei toen iets over de economische belangen en de tabakslobby.

Kijk, dan heb je het door.

Zo, mijn boek is voor vanavond uit.

Allereerst: Ik heb helemaal geen kritiek op Marcel! Ik zou het zeker niet beter doen. Het lijkt me uitermate lastig om daar te zitten en goed te antwoorden. Ik zat zelf met kromme tenen en (als ik daar gezeten hand) een mond vol tanden als ik had moeten antwoorden op sommige vragen.

Waarschijnlijk ben ik bevooroordeeld maar het kwam mij over alsof Marcel zich steeds moest verdedigen. Nogmaals, helemaal niks ten nadele van Marcel en de vragen waren waarschijnlijk ook allemaal heel logisch gezien alle (vrij negatieve) publiciteit van de laatste maand(en). De interviewers waren heus aardig maar voor mijn gevoel toch te sceptisch, te bevooroordeeld of in ieder geval te weinig ingelezen. Het is dan ook vrijwel onmogelijk om een goed en genuanceerd beeld neer te zetten. Journalisten zijn jammer genoeg in het algemeen ook helemaal niet geinteresseerd in een genuanceerd beeld, ze maken een programma waarnaar geluisterd moet worden.

Nogmaals: niks ten nadele van Marcel. Dit laatste is een probleem voor iedereen die de e-sigaret een goed hart toedraagt: Die mensen willen bewijs/eerlijkheid/nuance/redelijkheid etc, de pers, de politiek en alle overige lobby-groepen willen vooral scoren (op korte termijn) ongeacht de gevolgen. Heel kortzichtig en zielig, maar helaas de waarheid.

Overigens lijkt het mij best aardig om wat bij te dragen aan de goed zaak. Ik ben slecht in optreden in het openbaar maar op de achtergrond kan ik wel e.e.a doen, zoals teksten/reglementen/wetten doorspitten en teksten schrijven.

Ik ben nog helemaal vergeten Dennis van Zwoofs te bedanken voor het ter beschikking stellen van de verschillende e-sigaretten.

Zonder aarzeling werden 'n wegwerper, 'n Ego-T met CE4, 'n Ego W en een complete VTR in bruikleen verstrekt.  :duim

De VTR is ondertussen bij m'n schoonbroer in gebruik genomen; die zag 'm vorige week hier staan en was al van plan om te gaan dampen. Hij was er helemaal weg van.

Die hebben we dus maar gewoon gekocht, zodat ie niet meer retour hoeft naar Zwoofs.  :cigar

Bijzonder dank voor het ter beschikking stellen, dat heeft enorm geholpen gistermorgen.

IK heb het net pas beluisterd en Marcel... ik ben trots op je :)

We zijn gezegend dat we jou als spreker mogen hebben ! TOPPIE

Ik heb ook eindelijk gelegenheid gehad om te luisteren  :bloos

Heel goed gedaan Marcel!!!

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...