Jump to content

Zaterdag 4-1, 8:45, Tros Nieuwsshow (99,9995% zeker)


Marcel

Recommended Posts

Volgende week zaterdag mag ik komen opdraven bij de Tros Nieuwsshow, een item van 15 minuten over de e-sigaret (in het kader van goede voornemens 2014, en in het kader van de regelgeving/wetgeving).

Verzoek:

Ik moet zoveel mogelijk verschillende apparaten meenemen. Heb zelf 2 eVics, een Nemesis en een M16 cloon....en alleen maar drippers.

- update 27-12-2013 ; datum verschoven naar 4 januari 2014 -

- update 02-01-2014 ; tijdstip vastgezet: 8:45

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 154
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ik heb nog wel een leeg 25ML liquid flesje liggen MET kindvriendelijke sluiting. (geen idee eigenlijk of andere flesjes dit wel hebben omdat ik maar 1 merk gebruik)

Link to comment
Share on other sites

Roept U maar, wat zijn de wensen?

Een simpel klein setje, CE4 ego ? En een wegwerper....? Zodat het scala van generatie 1, generatie 2 en generatie 3 vertegenwoordigt is.

Daar zat ik aan te denken.

Ik heb nog wel een leeg 25ML liquid flesje liggen MET kindvriendelijke sluiting. (geen idee eigenlijk of andere flesjes dit wel hebben omdat ik maar 1 merk gebruik)

Flesjes e.d. heb ik genoeg, allemaal met kindveilige doppen. Voorbeelden van slechte etiketten en goeie etiketten eveneens.
Link to comment
Share on other sites

Zelf hebben we geen ce4's meer in het assortiment.

Wegwerpers en eGo batterijen en wegwerpers nog hele bergen demo materiaal..

Als je me het adres pm't dan komt er wat je kant op.

Misschien een CAMO VTR op bruikleen ?  :grins

Link to comment
Share on other sites

Ik zou hetzelfde aanhouden als in de factsheet van de huidige generatie, een look-alike, een ego systeempje en een mod. Zou mooi zijn als je die van Zwoofs kunt lenen?

Misschien zelfs wel leuk om precies dezelfde apparaten mee te nemen als de factsheet?

Link to comment
Share on other sites

Ik zou hetzelfde aanhouden als in de factsheet van de huidige generatie, een look-alike, een ego systeempje en een mod. Zou mooi zijn als je die van Zwoofs kunt lenen?

Misschien zelfs wel leuk om precies dezelfde apparaten mee te nemen als de factsheet?

Geen probleem, het word dan wel een "verse" VTR want die van mezelf hou ik hier ;-)

Link to comment
Share on other sites

Probeer inderdaad van klein naar groot te laten zien...niet alleen de joekelaars......want anders zullen veel mensen het niet begrijpen.

Laat zeker zien dat kleinere apparaten ook goed kunnen werken...dat maakt het overstappen van verstokte rokers gemakkelijker..en zorgt voort meer begrip.

Mogelijk ook een Kamry K1000 ? (voor pijprokers)

Link to comment
Share on other sites

Ik zou hetzelfde aanhouden als in de factsheet van de huidige generatie, een look-alike, een ego systeempje en een mod. Zou mooi zijn als je die van Zwoofs kunt lenen?

Misschien zelfs wel leuk om precies dezelfde apparaten mee te nemen als de factsheet?

Geen probleem, het word dan wel een "verse" VTR want die van mezelf hou ik hier ;-)

Zou ik ook doen! Maar super dat je hieraan bij wilt dragen!

Link to comment
Share on other sites

Voor de duidelijkheid: het is een radioprogramma. De mods zijn dus vooral om te laten zien aan de presentatoren en eventuele andere gasten (Longfonds??)

@Zwoofs, ik stuur even een PB.

O wat jammer dat het radio is! Die mooie spullen, daar worden mensen die niet eens weten wat het is al hebberig van!

Wie gaat / gaan het presenteren?

Ik hoop voor jou dat je niet met die enge Rutgers hoeft te praten ...

Link to comment
Share on other sites

Marcel, je was al een held voor me, kort daarna werd je een superheld a la Marvel, maar je bent nu richting onsterfelijk aan het gaan! Keep up the good work!  :duim

En Zwoofs, ook hulde voor jullie steun!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Maak nieuwe...