Jump to content

Waar Protank 1 base bestellen?


Ethereal

Recommended Posts

Ik heb een Protank II, maar die trekt me toch te zwaar. Nu heb ik tijdelijk even de base van mijn Protank I erop gezet, en dat was precies wat ik zocht! Nu ben ik dus op zoek naar losse bases, specifiek van de Protank I. Ik had al een bestelling gedaan bij EBNFerro, maar dit zijn ook de geüpdate bases, met dus de kleinere luchtgaatjes.

Weet iemand waar ik, liefst in NL, de originele Protank I bases kan bestellen? Ik sta bijna op het punt een nieuwe Protank I te bestellen, maar dit vind ik eigenlijk zonde.. Alle hulp is welkom! Mocht er iemand een base (liefst 2!) overhebben, en de voorkeur geven aan een wat zwaardere trek dan kan ik ze uiteraard ook ruilen met mijn nieuwe Protank bases.

Link to comment
Share on other sites

Uitboren met een dremel?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Zou inderdaad een mooie optie zijn, maar heb geen Dremel of soortgelijk iets, en ken zo ook niemand die daar wel de beschikking over heeft.. Sowieso, als ik die bases kan bestellen voor een eurootje of 2 per stuk kies ik daar liever voor :) Toch dank voor je reactie!

Link to comment
Share on other sites

Guest Briggitte

Ik heb in april & mei m'n 1e ProTanks-I al aangeschaft dus de kans is groot dat daar inderdaad de bases onder zitten die je zoekt  :ja

Ondertussen een stuk of 5 van deze in gebruik; alle bases door elkaar.. {en wie weet zomaar allemaal hetzelfde.. geen idee..} maar ik wil wel voor je kijken wbt de gaatjes: dan kunnen we misschien ruilen?

Zou je een fotootje kunnen plaatsen van wat je hebt, en van wat je zoekt plz? 

Link to comment
Share on other sites

Ik heb in april & mei m'n 1e ProTanks-I al aangeschaft dus de kans is groot dat daar inderdaad de bases onder zitten die je zoekt  :ja

Ondertussen een stuk of 5 van deze in gebruik; alle bases door elkaar.. {en wie weet zomaar allemaal hetzelfde.. geen idee..} maar ik wil wel voor je kijken wbt de gaatjes: dan kunnen we misschien ruilen?

Zou je een fotootje kunnen plaatsen van wat je hebt, en van wat je zoekt plz?

Dat zou top zijn! Alleen een fotootje maken is praktisch onmogelijk, ik heb dappere pogingen gedaan.. Komt er niet zichtbaar uit :) Heb echter wel een plaatje gevonden op het internet:

baseforprotank.png

Zoals je ziet zijn de gaatjes in de PTI base wat groter.. Lastig te zien met het blote oog, maar toch :) Mocht je eruit komen, en er nog (liefst 2) over hebben houd ik me zwaar aanbevolen!  :a20

Link to comment
Share on other sites

Guest Briggitte

Het plaatje is duidelijk genoeg;  dankje :bloem

Ik zal morgen bij daglicht eens goed voor je kijken Ethereal  :ja 

Je hoort het hier nog van me :ja 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest Briggitte

OK: daglicht om een fotootje te maken hiervan maakt in dit geval geen fluit uit dus.. daar heb ik gewoon de camera niet voor.

Dus de loupe-bril, 20x vergrotend met led-lampje, erbij maar gepakt {en opgezet  :tong }: alles nu bekeken, en van de 6 bases die ik hier nu 'los' voor me heb lijkt er bij 1 de luchtgaatjes idd net iets kleiner te zijn dan bij de andere 5.. hoewel het verschil hiertussen bij lange na niet zo duidelijk zichtbaar is dan op jouw fotootje, dus 'valt' die ene ws alsnog af in wat jij bedoelt.. er zit er niet 1 bij met zo'n ruim gat als de rechter op de foto namelijk..

Dus...

Link to comment
Share on other sites

Haha, hartstikke bedankt voor alle moeite! Ik moet eerlijk zeggen dat het bij mijn bases ook niet zo duidelijk is als op de foto.. Maar.. Als jij alleen maar PT1's in gebruik hebt, zou daar in theorie de door mij gezochte base onder moeten zitten :) We kunnen de gok wagen? Stuur ik jou de 2 nieuwe bases toe, stuur je mij 2 PT1 bases op.. In het ergste geval schiet ik er niets mee op, maargoed, dan heb ik nog 2 reserve bases.. Maar nogmaals, als het allemaal PT1's zijn moet het in theorie goed zijn!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...