Jump to content

Martinski

Forumlid
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

32 Neutral

About Martinski

  • Rank
    Newbie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ik raad aan om de VG flink omhoog te doen, minimaal 60vg. Het zou best kunnen dat dat je lekkage probleem is. Als de liquid te dun is loopt het zo door je coils heen. Een hoger VG gehalte voorkomt dat.
  2. Ah oké. Wat voor pg/vg verhouding gebruik je? Ik gebruik 30pg/70vg. Er zit wel wat vloeistof bij mij onderin zeg maar onder de pod, maar dat is condens denk ik. Heb je al nieuwe coils geprobeerd?
  3. Ik heb sinds kort ook de Target PM80. Ik had hetzelfde lekkage probleem. Bij het vullen komt de liquid via de driptip terug naar buiten.. Ik heb nieuwe pods gekregen van Zwoofs, maar die bleven helaas hetzelfde probleem geven. Toen bij LPV de 4ml pods besteld (wilde sws grotere pods hebben) en deze geven geen lekkage. Ik heb beide pods van 2ml en 4ml vergeleken en de 4ml versie heeft een groter vulgat dan de 2ml versie. Ik vermoed dat door het kleinere vulgaatje van de 2ml pod, de lucht bij het vullen er niet snel genoeg uit kan en door de coil heen geperst wordt naar buiten door de driptip. Voor mij was de 4ml Pod de oplossing. Het is een leuk device en de smaak is geweldig goed, een van de beste naast mijn Vaporesso Swag kit met de NRG tank.
  4. Oh serieus?... Shit man, mijn huisgenoot heeft deze besteld als upgrade van zijn oude Aspire Aio Pockex. De Sky Solo Plus lekt inderdaad als een tierelier, we hebben alles al nagelopen en dat ding blijft gewoon lekken. Ik heb zelf de Vaporesso Veco, niks nooit problemen gehad, ding is 100% lekvrij. Maar die Sky Solo is net een waterval. Dat wordt retour sturen dan maar.
  5. Bij mij thuis hangt er in elke kamer en gang een rookmelder. Zo'n professioneel geval en om de zes maanden komt er een gast van de technische dienst die dingen checken, met een stok waar een soort van ''koepel'' aan zit en die plaatst hij over die melder heen voor een paar minuten en ondertussen checkt hij het schermpje die onderaan de stok zit. Ik woon al twee jaar in dit huis (begeleid wonen instelling) en damp al sindsdien. Nooit is de rookmelder afgegaan, pas de laatste 2 maanden sinds die vent van de technische dienst is geweest, gaat dat kolereding af. Ik en mijn huisgenoot die ook dampt en ook op zijn kamer de rookmelder afgaat, mogen we niet meer binnen dampen van de begeleiding. Maar je mag wel sigaret roken binnen, dat mag dan weer wel en daar gaat ie niet op af een of andere manier.. Nogal oneerlijk, roken is veel slechter voor je gezondheid. Niet meer binnen dampen dan ook niet meer binnen roken, of ze moeten die rookmelders beter updaten en minder gevoelig afstellen zoals paar maanden geleden. Of vervangen door een thermische melder.
  6. Smok heeft gereageerd, de Qbox is gelukkig echt! 👍
  7. Ik zou ook gaan voor een dampwinkel. Dan kom je zeker zonder een kat in de zak weer thuis. Bij de Primera hebben ze gewoon niet de expertise die erbij komt kijken. De meesten weten niet eens het verschil tussen PG en VG, laat staan dat ze weten welke juice in welke verdamper kan. Nee, dringend advies is ga voor een dampwinkel.
  8. Topic is oud maar het gaat over hetzelfde dus bij deze blaas ik er weer leven in. Na het DOA debacle met de iStick 50W heb ik nu dus de Smok Qbox incl de TFV8 baby kit. Werkt verder wel prima, soms hapert de powerlock/unlock. De Baby tank heb ik al eens eerder gehad, fijne damper goede smaak maar lekt veel via de bottomflow. Was al bekend ermee dus een paar trucjes gedaan om het lekken tot een minimum te beperken. De tank geeft hele fijne smaak maar kan niet tippen aan de Vaporesso NRG. Voor mijn beleving is de Vaporesso toch het beste. Dus zo nu en dan even de tanks verwisselen, werkt prima. Maar er is een probleem, de Smok kan ik niet authentificeren via de Smok app, de coils wel, die zijn echt. Echter na het scannen van de Qbox code, krijg ik een wit scherm met een rode uitroepteken te zien met de volgende tekst: ''This product has not been recorded, please contact us''. Zie ook de foto. Wie weet hier meer van? Het zal toch geen fake Qbox zijn? Ik heb Smoktech via mail en FB benaderd maar ze zijn erg langzaam met reageren. De laatste reactie (na een week) was de vraag om een foto met de serial code door te sturen, zodat zij deze kunnen checken. Het zal wel weer ruim een week duren eer ik daar weer reactie op krijg..
  9. Ja ik heb verschillende kabels en zelfs een tweede 1a adapter geprobeerd maar laden ho maar. Inmiddels een update; E-Smokewinkel heeft eindelijk gereageerd en gaf toe dat ze een flinke achterstand hebben. Excuses gehad en mag voor hetzelfde bedrag van de bestelling een andere uitzoeken. De Eleaf istick 50W was een uitlopend product dus niet meer leverbaar. Bij deze is het probleem opgelost. 😎👍
  10. Bedankt voor de tip! Ik vind het echter best moeilijk om anderen om een gunst te vragen. Ik ga eerst proberen bij mn bewindvoerder of er wat beschikbaar is. En sowieso achter die webshop aan om mn geld terug te krijgen. 38 euro is een hoop geld, daar kun je een week van eten.
  11. Ik kwam terecht bij e-smokewinkel, omdat die ook de paysafecard accepteren. Die had ik cadeau gekregen voor mijn verjaardag om iets online te kunnen bestellen. Normaal ben ik altijd vaste klant bij Zwoofs en Rookwinkel maar daar kan ik die kaart niet kwijt helaas. Vandaar terecht gekomen bij de e-smokewinkel. Wel eerst wat research gedaan op google naar reviews maar het leek een betrouwbare webshop, ook het aanbod ziet er goed uit, ik had al het vertrouwen in. Ook was het keurig op tijd geleverd, voor 22u besteld morgen in huis. Echter nadat ik opmerkte dat de istick defect was en op alle manieren die er zijn contact op te nemen geven ze niet thuis. Email, contactformulier op de website en telefoon, krijg nul reactie. Echt bizar, dit heb ik nog nooit meegemaakt. Bij de andere webshops heb ik ook wel eens een probleem gehad, werd direct dezelfde dag kosteloos opgelost. Ik heb al eens de Eleaf istick 30w gehad dus ik was er al vertrouwd mee wat Eleaf betreft. Toen die kapot ging heb ik gekozen voor de Smok X8 met de Qbox maar de Qbox accu daarvan is op zn einde en ik dacht een mooie upgrade naar de Eleaf 50W Mod te kunnen doen, grotere capaciteit accu en hoger wattage. Helaas moet ik het nu maar ff zien uit te houden met de Qbox constant aan de lader. Ik heb het niet breed (WAO) dus ik kan niet zomaar ff een nieuwe vape set en/of accu kopen. Die paysafecard voor mn verjaardag was een uitkomst. Ik voel me toch een beetje 'opgelicht'..
  12. Ik weet niet of ik de naam mag noemen anders hoor ik het wel. E-smokewinkel
  13. Ik weet dat Eleaf goed is, ik heb net de pech dat het een DOA is. Waarschijnlijk is de batterij totaal leeg gelopen, wellicht te lang op de plank gelegen bij de webshop. Het gekke is, de webshop reageert totaal niet op retouraanvraag, klachtmail en telefoon. Ben nu een week verder, niks nada.
  14. Inmiddels zitten we in 2019, oud topic, maar komt overeen met mijn probleem. Ik heb vanmorgen een nieuwe i-Stick 50W binnen gehad, besteld bij e-smokewinkel. Ik heb hem gelijk aan de lader gehangen (1A wandadapter) en zo vier uur laten laden. Toen ik ging kijken of ie al klaar was, deed ie helemaal niets. Het schermpje gaat ook niet aan zodra je de usb kabel erin steekt. Andere 1A adapter geprobeerd en andere kabel, ook niks, dan nog even aan de PC, maar helaas geeft geen enkel teken van leven. Ik baal ontzettend hiervan. De oude QBox mod van Smok is op, die moet constant aan de lader om te kunnen vapen. Ik dacht met de Eleaf i-Stick 50W en 4400 mAh een goede koop te hebben. Helaas maar weer terug sturen
  15. Ik heb ontdekt waarom de Smok Baby Beast lekt.. Was m aan het schoonmaken om m op te ruimen en zag een scheur in het glas. Die zat net boven de airflow, vandaar dat ik dacht dat het uit de airflow kwam.. Problem solved.
×
×
  • Create New...