Jump to content

LikeATrollFace

Forumlid
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

12 Neutral

About LikeATrollFace

  • Rank
    Newbie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. De liquids van flavourart waren €5 voor 100ml (+ ong €5 verzending), ben bang dat ik zulke prijzen niet meer tegen ga komen.
  2. Helaas is het zo ver, FlavourArt verkoopt geen kant en klare e-liquids meer (nog wel FlavourArt overigens) wegens 'nieuwe' TPD regels (zie bijlage). Persoonlijk was FlavourArt een van mijn go-to websites om voordelig e-liquid te kopen zonder nicotine, volgens mij zijn er niet veel andere sites meer die 100ml aanbieden voor zulke lage prijzen tegenwoordig (zo wel, laat het mij dan a.u.b. weten hieronder).
  3. Dankjewel, ik ben er heel erg blij mee Het is zeker een mooie mod, ook vind ik de 5ml NRG tank die erop zit echt een topper
  4. Eindelijk na lang gezeur (al sinds 27 juli) en een re-send heb ik zaterdag (07-10-2017) eindelijk mijn Vaporesso Revenger ontvangen van GearBest!
  5. Zojuist een melding van de Postnl app gehad dat het pakket vandaag geleverd wordt, staat helaas geen tijd bij.. dat wordt weer een dagje thuisblijven en naar de voordeur gluren denk ik.
  6. "The item has been processed in the country of destination NETHERLANDS" heb sinds vandaag die melding, hoelang denken jullie dat het nog duurt voordat het binnen is?
  7. Op 16-09 heb ik een bericht gehad van GearBest waar in stond dat ze een redenen gingen doen, op 18-09 kreeg ik de shipping informatie en er staat nu nog steeds "This item is preadvised", is er een kans dat deze al verzonden is en dat ik niet hoef te wachten op de vakantie week of is dit weer een verloren zaak?
  8. Op 27 juli mijn Vaporesso Revenger besteld, nog steeds niet binnen (Azerbeidzjan shipping), op 15 Augustus heeft een kennis van me ook een Vaporesso Revenger besteld bij GB alleen koos hij voor NL shipping, gisteren (25 augustus) werd het geleverd en ik wacht nog altijd op mijn pakketje...
  9. Ik heb al meerdere malen contact gehad met GB, er komt alleen geen zinnig woord uit helaas.. Ik heb daarom ook maar een claim geopend via PayPal en probeer het op die manier op te lossen.
  10. Ga voor de NL shipping, neem absoluut GEEN Azerbeidzjan shipping! Mijn pakketje is al sinds 27 juli verzonden en is sinds 1 augustus niet meer geüpdate. Overigens hoor ik over NL shipping wel goede dingen.
  11. Ik heb ook maar even een mailtje gestuurd naar azerpost, wie weet levert dat nog wat op
  12. Ja inderdaad, Azerbeidzjan shipping is waardeloos, zit er aan te denken op PayPal erop te zetten en het opnieuw te bestellen met andere shipping...
  13. Heb zojuist een mail terug gehad, dit is wat GB te zeggen had: "Thank you for contacting us regarding your order. We are sorry for any inconvenience. After tracking your parcel on the tracking site, we are sorry to inform you that the tracking number is inactive right now. If you get a tracking result like "Not found" or "Departure from outward office of exchange", it means that the tracking information is unavailable at this time. It does not mean that we have not mailed your package. "
  14. Heb zelf ook voor die verzekering gekozen maar het pakket zit nog altijd gevangen in Azerbeidzjan
×
×
  • Create New...