Jump to content

Boogi

Forumlid
  • Content Count

    49
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

80 Neutral

About Boogi

  • Rank
    Newbie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ik wordt moedeloos van winkeliers die alleen maar denken winst te maken en de aftercare en inderdaad rechten van consumenten aan hun laars lappen. Als je iets verkoopt heb je nu eenmaal ook plichten, dat heb ik niet verzonnen. Waar lees jij dit?, er was niet verzocht om het artikel retour te zenden. In eerste instantie was het geld retour niet aangeboden. Mijn klacht kwam pas nadat de toon was gezet, en een recentie staat mij vrij in een toon te plaatsen zoals ik dat wil. Volgens mij begrijp je het niet helemaal. Mooi dat jij tevreden bent, ik hoop dat je dat ook blijft. Al met al heb ik niet gevraagd om mening op mijn ervaring, en is dit topic bedoeld om ervaringen te delen, niet om ervaringen te beoordelen.
  2. Dan begrijp je het niet, kun je waarschijnlijk niets aan doen ✌️
  3. Ik denk dat je mijn verhaal dan niet goed gelezen hebt.
  4. De consument heeft niets te maken hoe de winkelier het op de fabrikant/leverancier verhaalt.
  5. @Wolking dat is geen service. Ik heb ook veel gekocht hier, maar hoe nu verder?
  6. Mijn acculader is stuk. Mail gestuurd naar E-Wolk Ka-hing. Hij vroeg aan mij of ik een filmpje op wilde sturen, dat heb ik gedaan. Daarna kreeg ik een bericht dat hij de klacht door zou sturen naar de leverancier. Ik reageerde dat volgens het nederlandse consumentenrecht klachten door de winkelier opgelost dienen te worden, aangezien zij de verkoper zijn. Nu kreeg ik het volgende mailbericht terug: Je mag je de lader terug sturen. Dan zal ik je geld terug storten, en mag je order plaatsen waar de garantie regeling wel naar je wens is. Groeten, kahing Klantvriendelijkheid en oplossingsgericht is helaas ver te zoeken. Het is geen wens van mij als consument, maar een recht Ka-hing..
  7. Mijn ervaring is dat het soms een paar dagen wat langer duurt dan anders. Uiteindelijk wordt er zeker wel geleverd, en ook klachten worden naar tevredenheid opgelost. Misschien is het zon succes geworden dat een extra kracht geen overbodige luxe is.
  8. Vandaag binnen gekregen ? Verkeerde wire, en 6mg ipv 3mg. Murphie?
  9. Je moest eens weten hoe relaxed ik ben ? Maar dan nog is communicatie wel belangrijk.
  10. Voorheen lukte het mij om foto's toe te voegen. opeens lukt het niet meer. Zit er een quota aan het maximale aantal foto's?
  11. Voorheen goede ervaringen met E-Wolk. Zondag een bestelling geplaatst, mail ontvangen dat de betaling is ontvangen. Vandaag (dinsdag) geen bevestiging ontvangen, gisteren een mail gestuurd, en een bericht via de site gestuurd. Ik krijg geen reactie.
×
×
  • Create New...