Jump to content

josiane

Nieuw Forumlid
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Reputation

20 Neutral

About josiane

  1. PayPal heeft mijn bedrag teruggestort Onderstaande mail van hen gekregen. Nu hoop ik gewoon dat er in de toekomst geen gedupeerden meer zullen zijn! Heb het verschuldigd bedrag gekregen via Paypal. Onderstaande mail ontvangen. Hopelijk krijgen jullie ook snel jullie geld terug! Oplossing van uw kwestie: #PP-005-320-560-846----------------------------------------------------------------------Beste josiane Dawance,We hebben het onderzoek naar uw kwestie afgerond en in uw voordeel besloten.Wij waren in staat een terugbetaling ter hoogte van 45,80 EUR terug tevorderen en dit bedrag is op uw rekening bijgeschreven. Wij verzoeken u errekening mee te houden dat het maximaal vijf werkdagen kan duren voordat debijschrijving op uw rekening verschijnt.Als de verkoper u nog meer verschuldigd is, zullen wij alles in het werkstellen om ook dat te incasseren.Als er niet genoeg geld op de rekening van de verkoper staat, zullengepaste acties tegen de verkoper worden ondernomen, waaronder beperking vande rekeningprivileges van de verkoper.-----------------------------------Transactiegegevens-----------------------------------Naam verkoper: W. MichielsE-mail verkoper: willymichiels@gmail.com
  2. Nee hoor is van goedkooproken.net. Eigenaar Willy Michiels. Had hem ook via chat gevraagd waar mijn geld bleef. Ik heb in mijn bericht hierboven zeker geen namen bijgeschreven! Sowieso niet hoor!!! Persoonlijk ken ik hem niet natuurlijk en vermits ik geen klant van hem ben ondanks dat ik betaald heb.... :-) Ik heb een foto van de facebookpagina maar zal die hier maar niet plaatsen. het is een mager ventje met een grote zonnebril. Het zijn maar een paar tientjes zegt hij. Hmm ik reken in euro's maar als er tien mensen voor 40 euro bestellen per dag amai dan dikt dat toch goed aan.
  3. Toen ik het las was ik wel verschoten maar dat heeft niet lang geduurd. Het lef gewoon, onbegrijpelijk. Nee hoor die reactie is van hem. Heb de chatversie gekopieerd. Is van zijn facebookpagina. Is dus van goedkooproken.net!
  4. Willy heeft mij eindelijk na talloze mailtjes een antwoord gestuurd!! Natuurlijk had ik liever mijn geld gezien! En blijkbaar zijn de klanten in fout. Gemakkelijk om te zeggen dat mijn geld zijn zorg niet meer is. Hij zou beter zijn webshop sluiten al is het maar tot alle problemen opgelost zijn en natuurlijk alle gedupeerden hun geld terugbetalen! 23:40 18/12/2016 Willy Michiels Beste Josiane, Mijn excuses dat u net zoals mij in deze de gedupeerde bent. Wel moet ik opmerken,dat ik het ronduit afschuwelijk vind, hoe u blijkbaar uw genoegen schept aan het zwartmaken van een ander, geheel onterecht. Wij hebben nogthans geen enkele betaling ontvangen. Dit is ontstaan door enkele personen die bij het faillissement van Goedkooproken Venlo dachten, aangezien zij het iq van een fruitvliegje geeneens bezaten, dat dit hetzelfde bedrijf was. Nee dus. Door talloze klachten, toen nog VOLLEDIG ONTERECHT EN ENKEL GESTOELD OP GELOOF DAT DE SHOP NIET MEER FUNCTIONEERDE. Door jullie, de klanten dus. KON ik na een paar weken niets ontvangen, en wel leveren de kosten niet meer opbrengen. Door het geklaag om niks, houden de betalingsverwerkers en banken doodleuk betalingen vast, ondanks meerdere aanmaningen, aangezien ik niet van plan ben de handdoek in de ring te gooien. Ik had besloten hier niet op te reageren, aangezien ik de oplossing nog niet heb. Zonder inkomsten, kan ik geen zendingen de deur uit doen. Maandag zit ik wederom bij de bank, om alles recht te laten trekken. · En voor u, zal ik een mooie aantekening maken op de zwarte lijst, er zullen vast meer mensen boos zijn, om een paar tientjes, u beseft dat dit me ondertussen 3 a 4 keer uw jaarinkomen gekost heeft? En de kosten die daarbij horen lopen dus wel door. Daadwerkelijk ABSURD dat u zich verlaagt tot smaad en laster. Waarvoor ik overigens aangifte doe, en mijn advocaat zal bij u persoonlijk de schade gaan verhalen. Die u heeft aangericht. Ik red mij wel, en mijn klanten ook. Daar bent u er geen van. Waar uw geld is, en of en hoe u het terugkrijgt, is bij deze niet mijn zorg meer. Dat zoekt u maar uit. Voor alle andere klanten,geldt dat, zodra de bank haar hoofd weer helder heeft, we als vanouds doordraaien, en gaan leveren. Wij wachten op de eerste specificaties vanuit de betalingsverwerkers, want wat zij al hebben terugbetaald, gaan wij niet leveren. Als men en masse naar de rabobank en multisafepay zou gaan mailen? Wellicht was deze mongolische actie tot nut geweest. · 23:47
  5. Nog steeds mijn bedrag niet teruggekregen. Ben bezig met PayPal. Hij heeft tot morgen de tijd om te reageren maar dat zal hij vermoed ik niet doen. Heb net mijn klacht genoteerd op www.opgeletopinternet.nl! Nu wel! Net gedaan!
  6. Zijn facebook pagina goedkooproken bestaat inderdaad niet meer maar zijn website staat nog steeds open. Op alle mogelijke manieren proberen contact met hem te hebben. Hij heeft nooit gereageerd. Nu heb ik klacht ingediend. Ik vrees dat er veel gedupeerden zijn en nog zullen volgen. Hoe erg is dit!
  7. Voor de Belgen: https://meldpunt.belgie.be/meldpunt/
  8. Website staat nog steeds open. Heb besteld. Pas achteraf ontdekt dat er problemen waren. Ga proberen mijn geld te recupereren. Niet via de website want je kan niet bellen, mailen en zijn facebookpagina op die berichten reageert hij ook niet. Zou echt wel niet mogen. Heel dubieus allemaal!
  9. De site blijft open. Bestellingen worden niet geleverd. Op zijn facebookpagina post hij niets meer. Priveberichten worden niet beantwoord. Mails en telefoons ook niet.
  10. Ik heb net hetzelfde voor. Ben ook van België en geen bestelling ontvangen. Heb net via Paypal (Actiecentrum) procedure gestart. Heb jij ook actie ondernomen?
  11. Ook ik heb vorige week een bestelling geplaatst bij goedkooproken.net. Geen bevestiging van betaling gekregen. Vond ik raar. Ben ik beginnen opzoeken op Internet en lees ik allerlei berichten van verschillende mensen die hun bestelling niet hebben gekregen. (facebookpagina) Spijtig genoeg lees ik deze berichten achteraf. Ik heb hem verschillende mails gestuurd, een bericht sturen of telefoneren via zijn website gaat niet, via facebook pb gestuurd. Geen enkele reactie. Ik heb nu stappen ondernomen om hopelijk mijn geld terug te krijgen. Hij heeft hiervoor drie weken. Daarna ga ik klacht indienen. Als je geen goederen levert dan moet je je website opdoeken. Oneerlijke praktijken noem ik dat!
×
×
  • Create New...